Novi Renault Captur

Captur, pionir segmenta urbanih športnih terencev, je od uvedbe na trg leta 2013 dosegel skupno prodajo 1,5* milijona primerkov v več kot 90 državah sveta. Naglo je postal najbolje prodajani model v svojem segmentu, tako v Franciji kot v Evropi. Ta položaj je ohranil tudi minulo leto, ko so v Franciji in Evropi prodali 67.000 oziroma 215.000 primerkov.

Novi Captur prihaja na trg z izjemno zaostreno konkurenco prenovljen, z okrepljeno in doslej zelo uspešno istovetnostjo. S preobrazbo kaže posodobljene poteze športnega terenca, ki so tako atletske kot tudi dinamične. Še vedno je prilagodljiv, a je postal še bolj gostoljuben zahvaljujoč revoluciji notranjščine, s katero dosega nove razsežnosti v tehnologiji in kakovosti. Njegove funkcije in oprema so na ravni modela višjega razreda.

Prihod novega Capturja na trg je sestavni del strateškega načrta Skupine Renault »Drive the Future (2017-2022)«, v okviru katerega ima vlogo enega ključnih modelov.

Njegov pomen je v prvi vrsti njegova mednarodna razsežnost, saj je postal resnično globalen model, ki je že zdaj naprodaj na vseh celinah. Novi Captur bodo izdelovali tudi na Kitajskem, tem za Skupino Renault strateško pomembnem območju. Na vseh trgih bo ohranil isto ime, vključno z Južno Korejo.

Pomembna je tudi njegova tehnološka razsežnost, saj sega v tri stebre mobilnosti jutrišnjega dne, kot so predvideni v strateškem načrtu.
- Električen pogon: do izteka načrta bo imela Skupina Renault v svoji ponudbi 12 elektrificiranih modelov. Novi Captur bo prvi med njimi s priključnim hibridnim pogonskim sklopom poimenovanim E-TECH Plug-in, ki je plod lastnega tehnološkega razvoja Renaulta in Zveze.
- Povezljivost: v istem roku bo 100 odstotkov vozil na ključnih trgih podjetja povezljivih. Novi Captur ta zagon izvrstno ponazarja z novo povezljivo multimedijsko napravo in z ekosistemom Renault EASY CONNECT.
- Avtonomna vožnja: do izteka načrta bo Skupina Renault trgu ponudila 15 modelov, ki bodo opremljeni s tehnologijo za avtonomno vožnjo. Novi Captur bo eden pionirjev na tem področju. Skupaj z novim Cliom bo v množičnem segmentu B demokratiziral pomagala za vožnjo, ki vodijo k avtonomni vožnji brez voznika.

Novi Captur je v samem jedru strategije krepitve sinergij znotraj Zveze. Ta strategija Skupine sloni zlasti na razvoju skupnih tehnologij in uporabi novih konstrukcijskih osnov po vzoru osnove CMF-B, na kateri temelji tudi novi Captur. Njegova nova arhitektura električne in elektronske opreme omogoča vključitev najnovejših tehnoloških dosežkov po nareku novih zahtev na trgu.