Novi Peugeot 208

  • V avtomobilskem segmentu B, ki se na škodo pojmov, kot sta užitek ali mladost, vse bolj nagiba k standardizaciji, se znamka Peugeot povsem loči od ostalih in nam predstavlja novega PeugeotA 208.
  • Ker se načini uporabe avtomobila hitro spreminjajo, in ker je energetski prehod zelo velika priložnost, bo novi Peugeot 208 že od lansiranja dalje na voljo s tremi različnimi viri pogona: električni, bencinski ali dizelski. Oblika karoserije ne narekuje več načina uporabe.
  • Peugeot 208 najnovejše generacije, ki je popolnoma vključen v strategijo znamke Peugeot za prehod v višji cenovni razred, se odlikuje po svojem izklesanem dizajnu s pridihom mladosti in energičnosti.
  • Poleg svoje inovativne oblikovne zasnove novi Peugeot 208 uvaja novosti tudi z novo generacijo voznikovega mesta Peugeot i-Cockpit© s 3D instrumentno ploščo v višini oči in tudi z naborom sistemov za pomoč, ki izhajajo iz višjih segmentov.

Svet se spreminja in glede prihodnosti se nam zastavlja veliko vprašanj. V avtomobilskem sektorju, kot tudi na drugih področjih, je treba novim izzivom poiskati prave odgovore. Znamka Peugeot, ki se opira na svojo 208-letno zgodovino, danes brezskrbno in konkretno vstopa v dobo energetskega prehoda ter nam ponuja vznemirljivo in prepričljivo vizijo prihodnosti: #UNBORINGTHEFUTURE.

Novi Peugeot 208 nam kot najnovejši vezni člen te vizije o prihodnosti predstavlja svojo mladostno podobo ter izraža energičnost, spontanost in vrednote znamke Peugeot: visoka pričakovanja, stil in emocije. Njegova elegantna postava pooseblja živahno in športno vitalnost z velikim potencialom. Sofisticirana in kakovostna oblikovna zasnova mu zagotavlja luksuzen videz, ki je povsem v skladu s strategijo znamke Peugeot za prehod v višji cenovni razred.

Novi Peugeot 208 vstopa v osrčje avtomobilskega segmenta B in prinaša pomemben prispevek k temu, kar danes zagotavlja uspeh PeugeotOVEMU izboru: samozavesten dizajn v kombinaciji s prepoznavnimi inovacijami in tehnologijo.

Novi Peugeot 208 je zasnovan na najnovejši generaciji konstrukcijske osnove skupine PSA, skupni modularni konstrukcijski osnovi (Common Modular Platform, s kratico CMP). Nova konstrukcijska osnova, ki je namenjena posebej za segmenta B in C, dopolnjuje platformo EMP2 (Efficient Modular Plateform).

Kot pove že njeno ime, se konstrukcijska osnova CMP prilagaja raznim dimenzijam in tipom motorjev. Primerna je za razne vrste pogona, tako da se bodo bodoči kupci lahko sami odločili za vrsto pogona: notranje zgorevanje (bencin/dizel) ali električni pogon.

Osrednja skrb inženirjev skozi celotno razvojno fazo je bila varčnost. Nova konstrukcijska osnova pomaga omejiti emisije CO2 novega PeugeotA 208 po zaslugi:

  • zmanjšane teže (30 kg manj v primerjavi s platformo PF1),
  • izboljšane aerodinamičnosti (izravnano dno karoserije in krmiljene odprtine za dovod zraka),
  • znižan kotalni upor (pnevmatike kategorije A in zmanjšano trenje mehanskih delov prem),
  • optimizacija pogonskih sklopov (izboljšan izkoristek pri zgorevanju, manjša prostornina motorjev, zmanjšano trenje mehanskih delov, podaljšani prenosi in uvedba sistema Stop & Start v vse izvedenke).

Konstrukcijska osnova CMP ponuja tudi visoko stopnjo udobja in varnosti:

  • izboljšano zvočno in toplotno udobje v notranjosti, znižane vibracije,
  • razpoložljivost sistemov za pomoč pri vožnji, ki so na ravni visokih avtomobilskih segmentov in prava inovacija segmenta B.

Novi Peugeot e-208: e-motion 

Novi Peugeot e-208 ponuja živahno odzivnost in stimulativne užitke v vožnji po zaslugi motorja na 100 % električni pogon, ki bo na voljo od lansiranja dalje:

  • motor z močjo 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora (razpoložljivega od 0 km/h dalje) za takojšnjo odzivnost,
  • neslišna vožnja in brez vibracij,
  • tehnološko izpopolnjena animacija na osrednjem zaslonu (prikaz delovanja pogonskega sklopa v realnem času).

Novi Peugeot e-208 ponuja tri načine vožnje:

  1. eko: optimalna avtonomija,
  2. normalni: optimalno udobje za vsakodnevno uporabo,
  3. športni: prednost imajo zmogljivost in občutki, moč in najvišji navor (0 do 100 km/h v 8,1 sek.).

Na voljo sta tudi dva načina zaviranja, dostopna prek prestavne ročice in vsak s svojim načinom regeneriranja akumulatorja:

  • zmerni način, ki nudi občutke podobne kot pri zaviranju z motorjem z notranjim izgorevanjem,
  • silovitejši način za nadzorovano upočasnitev prek pedala za plin.

Novi Peugeot e-208 predstavlja termično udobje, ki se lahko kosa z najboljši primerki tekmecev:

  • visoko zmogljivi grelni upor (5 kW), ki ga napaja visoko napetostni akumulator;
  • grelna črpalka in funkcija za samodejno regulacijo temperature v potniškem prostoru zagotavljata isto stopnjo udobja kot v vozilu s pogonom na motor z notranjim zgorevanjem. Avtonomija vozila ostane pri tem nespremenjena zahvaljujoč izboljšani energetski učinkovitosti v primerjavi s klasično klimatsko napravo ali klasičnim gretjem;
  • ogrevani sedeži (odvisno od izvedenke),
  • predhodno toplotno klimatiziranje, ki se ga nastavi prek zaslona na dotik ali daljinsko prek aplikacije MyPeugeot® na pametnem telefonu. Poleg udobja pa ta funkcija pripomore tudi k optimalnem povečanju avtonomije (hitrejše doseganje referenčne temperature med fazami zagona) in hitrejšem doseganju optimalne temperature delovanja akumulatorja.

Bivalno udobje in prostornina prtljažnika sta enaka kot pri izvedenki z motorjem z notranjim zgorevanjem. Akumulatorske baterije so razporejene pod talno ploščo novega PeugeotA 208.

Podvozje je bilo kot znak kakovosti znamke Peugeot za novega PeugeotA e-208 deležno optimalnih nastavitev in specifičnih tehničnih rešitev (optimalna razporeditev mase). Tako lahko novi Peugeot 208 doseže dinamične zmogljivosti, primerljive z izvedenkami z motorjem na notranje zgorevanje.

Novi Peugeot e-208 je opremljen z visoko zmogljivim akumulatorjem 50 kWh, s katerim vozilo doseže tudi do 340 kilometrov avtonomije po homologacijskem globalno usklajenem preizkusnem postopek za osebna vozila in lahka gospodarska vozila WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) in 450 kilometrov po novem evropskem voznem ciklu NEDC (New European Driving Cycle). V povezavi s sistemom za ohlajanje potniškega prostora, funkcija za regulacijo temperature s tekočinskim hlajenjem omogoča hitro polnjenje, optimalno avtonomijo in daljšo življenjsko dobo. Garancija na akumulator velja 8 let oziroma 160.000 kilometrov pri 70 % napolnjenosti. 

Načini polnjenja so fleksibilni in se prilagajajo najrazličnejšim vsakodnevnim situacijam. Na razpolago so trije načini polnjenja:

  • s klasičnim gospodinjskim priključkom oziroma za 100 % napolnjenost v 16 urah z zmogljivim priključkom tipa Green Up™ Legrand® s priloženim polnilnim kablom,
  • s priključno postajo Wall Box, prek katere se akumulator do konca napolni v 5h15 pri trifaznem toku (11 kW) ali v 8 urah pri enofaznem toku (7,4 kW),
  • s posebnim javnim priključkom: toplotna regulacija akumulatorja omogoča koriščenje polnilnikov z močjo 100 kW in doseganje 80 % napolnjenosti v 30 minutah.

Polnjenje novega PeugeotA e-208 je možno upravljati tudi daljinsko prek zaslona povezljive navigacije ali z aplikacijo MyPeugeot® na pametnem telefonu. S tem sistemom je možno tudi v kateremkoli trenutku sprožiti ali zaustaviti polnjenje in pregledati stanje napolnjenosti.

V podporo svojim strankam pri energetskem prehodu se je znamka Peugeot odločila vzporedno z začetkom trženja novega PeugeotA e-208 lansirati tudi novo ponudbo storitev, ki temelji na treh stebrih:

Easy-Charge (enostavno polnjenje) ali kako našim strankam poenostaviti dostop do raznih rešitev za polnjenje:

  • ponudba rešitev za polnjenje na domu ali v službi prek pestrega izbora opreme (zmogljivi priključek, Wallbox, Smart Wallbox, …) in za diagnostiko, s katero je možno oceniti obstoječo električno napeljavo in načrtovati boljšo rešitev za polnjenje ter izvesti končno montažo,
  • ponudba za polnjenje v javnosti prek storitev Free2Move vključno z dovolilnico za polnjenje, ki omogoča dostop do omrežja z več kot 85.000 priključki v Evropi: pred izbira priključkov glede na razdaljo, hitrost in ceno polnjenja. Povezljiva navigacija pa poskrbi za vodenje do izbranega priključka.

Easy-Mobility (enostavna mobilnost) ali kako našim strankam zagotoviti mobilnost v vseh okoliščinah:

  • Trip planner: orodje za načrtovanje in organizacijo dolgih potovanj prek storitev Free2Move predlaga najbolj primerne poti, pri čemer upošteva preostalo avtonomijo in lokacije polnilnih priključkov na izbrani poti. Izbrano pot pošlje povezljivi navigaciji, tako da ima uporabnik predlagano pot na voljo v svojem vozilu.
    • Mobility Pass: razširjena in zagotovljena mobilnost po zaslugi pavšalne storitve, vključene v najemnino vozila, ki uporabniku omogoča najem vozila v kateremkoli trenutku in glede na njegove potrebe.
    • E-coaching: orodje v okviru aplikacije MyPeugeot, ki uporabniku omogoča prejemanje nasvetov za optimizacijo vožnje in avtonomije njegovega novega vozila e-208.

Serenity (brezskrbnost) ali kako našim strankam omogočiti brezskrbno spoznavanje vozila in jim zagotoviti užitke med uporabo avtomobila:

  • novi digitalni simulatorji vožnje v pomoč pri spoznavanju električnega vozila na spletnih straneh znamke Peugeot,
  • posebne pogodbe o storitvah in za pomoč na cesti, ki jih je možno vključiti v enoten paket financiranja, s čimer se uporabniku zagotovi brezskrbno uporabo,
  • certifikat o kapaciteti akumulatorja za lažjo prodajo rabljenega vozila z garancijo o zmogljivosti polnjenja akumulatorja vozila.

Novi Peugeot e-208 več kot očitno ponuja dostop do novega načina mobilnosti za svobodno vožnjo tudi po tistih mestih, kjer so bile uvedene omejitve prometnega režima.

Z novim sistemom Drive Assist najnovejši Peugeot 208 odpira pot pol avtonomni vožnji s koriščenjem sistemov za pomoč pri vožnji zadnje generacije, ki so med najboljšimi v segmentu:

  • prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go pri samodejnem menjalniku EAT8 (ali Automatic Cruise Control Stop & Go) z nastavljivo referenčno vrednostjo razdalje med vozili. Med vožnjo v koloni se vozilo samodejno ponovno zažene, če se je zaustavilo za manj kot 3 sekunde. V nasprotnem primeru pa ja možno funkcijo ponovno sprožiti z enim samim pritiskom na pedal za plin ali na skrajni del obvolanske ročice. Funkcija je na voljo od 0 km/h dalje. Pri tempomatu s funkcijo 30 km/h, ki je na voljo za ročni menjalnik, se regulator začasno izklopi po zaviranju, ki je povzročilo upočasnitev pod 30 km/h, zato mora voznik prevzeti nadzor nad volanom, pritisniti pedal sklopke in zavirati vse do zaustavitve vozila,
  • pomoč pri zadržanju na voznem pasu z možnostjo izbire položaja na voznem pasu s strani voznika (v povezavi s prilagodljivim tempomatom Stop & Go),
  • Full Park Assist s funkcijo za varovanje zunanjih površin Flankguard (pri samodejnem menjalniku EAT8). V tem primeru sistem za uvoz in izvoz iz parkirnega mesta samodejno krmili volan, pedal za plin in zavoro.
  • samodejno zaviranje v sili zadnje generacije (zaznava pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, do hitrosti 5 km/h) in opozorilnik na nevarnost naleta,
  • aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu (ali prekoračitev talne črte) s popravkom smeri vožnje od 65 km/h dalje,
  • opozorilnik na voznikovo nepozornost ocenjuje stanje voznikove pozornosti na daljših vožnjah in pri hitrosti višji od 65 km/h, in sicer z analiziranjem mikro premikov volana,
  • samodejni preklop dolgih luči,
  • prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočeno hitrost,
  • razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (Stop, enosmerna cesta);
  • aktivni sistem za nadzor mrtvega kota (s popravkom smeri vožnje). Funkcija je na voljo od 12 km/h dalje.
  • električna parkirna zavora.