Nova Kuga s tehnologijo, vožnjo, varčnostjo in varnostjo prevzema vodilno vlogo v svojem razredu; pametnejši SUV uvaja širitev evropske palete

• Fordov srednje veliki SUV Kuga prevzema vodilno mesto v svojem razredu na  področju tehnologije, varčne porabe goriva, varnosti, vožnje in udobja

• Nova Kuga je kot prva v tem razredu na voljo s prostoročnim pomikom prtljažnih vrat;  obenem v Evropi premierno uvaja globalni inteligentni štirikolesni pogon in nadzor  vozila v ovinkih ter prinaša izboljšan nadzor vektorjev navora, ki mu pomaga  zagotoviti najboljše vodenje v razredu

• Pogoni za povsem novo Kugo so znatno varčnejši, saj je poraba goriva pri  bencinskih motorjih manjša za do 25 odstotkov, pri dizelskih pa za 10 odstotkov; zdaj je na voljo tudi bencinski motor EcoBoost

• S petimi zvezdicami Euro NCAP za varnost ocenjena nova Kuga je lahko opremljena tudi s sistemom Ford SYNC s funkcijo za pomoč v sili in aktivnim preprečevanjem  naleta pri majhni hitrosti Active City Stop

• Nova Kuga ima prostornejši prtljažnik, zadnji sedeži se plosko zložijo z eno potezo,  kabina pa je tišja

• Nova Kuga je prvi korak v Fordovi zavezi, da svojo globalno vodilno vlogo izkoristi za zagotavljanje razširjene evropske palete modelov

Povsem nova Ford Kuga, ki prihaja v evropske prodajne salone,  ruši mit o SUV-ju, ki ne more biti hkrati prijazen do okolja ter tehnološko napreden, zmogljiv in izjemen.
Nova Kuga predstavlja središče Fordove strategije razširitve na hitro rastočem evropskem trgu  SUV-jev in nudi presenetljivo paleto funkcij in tehnologij, med katerimi so tudi:

• Fordov inteligentni sistem štirikolesnega pogona, ki vključuje ekskluzivni nadzor vožnje v ovinkih,

• prvi prostoročni pomik prtljažnih vrat v tem segmentu, ki deluje z nežnim zamahom z nogo pod odbijačem,

• najvarčnejša poraba goriva v razredu, ki jo med drugimi pomaga zagotoviti tudi bencinski motor EcoBoost,

• sistem Ford SYNC s pomočjo v sili.

“Evropskim uporabnikom je trenutna Kuga resnično prirasla k srcu,” je povedala Barb  Samardzich, podpredsednica za razvoj izdelkov. “Nova Kuga ohranja karizmatičnost in jo dopolnjuje s pomembnimi novimi tehnologijami, funkcijami in zmogljivostjo.”

Ford načrtuje, da bo izkoristil svojo globalno vodilno vlogo pri SUV-jih za zagotavljanje celovite palete pametnejših vozil v Evropi. Novi Kugi bosta sledila sodobni in inovativni EcoSport, Fordov novinec v segmentu majhnih SUV-jev, in Edge – večji, razkošnejši ‘križanec’, ki je izjemno uspešen v Severni Ameriki in na drugih trgih.

Po Fordovih pričakovanjih, bodo v naslednjih šestih letih prodali več kot milijon SUV-jev v Evropi, ta segment vozil pa bo do leta 2016 predstavljal 10 odstotkov vseh Fordov, prodanih v tej regiji. Odkar je leta 2008 v Evropi uvedel prvo generacijo tega športnega terenca, je Ford prodal že več kot 300.000 različic modela Kuga.

V tem mesecu se je v Fordovem obratu v španski Valencii začela proizvodnja nove Kuge. Samo šest mesecev po začetku prodaje je Ford Escape, severnoameriška različica nove Kuge, dosegla rekordne prodajne rezultate.

“Fordova izjemna dediščina omogoča, da ponudimo paleto pametnejših SUV-jev, ki ustreza povečanemu povpraševanju po vsestransko uporabnih vozilih med evropskimi kupci,” je dodalaSamardzicheva.

Najboljše vozne lastnosti v razredu 

Dovršen sistem pogona AWD 20-krat hitreje od enega samega pomežika z očmi vnaprej preveri pogoje na cestišču in prilagodi porazdelitev moči. Vozniku je tako vedno na voljo najboljša
kombinacija vodenja in oprijema.

Pri manjših hitrostih je primarni cilj sistema AWD zagotavljanje prenosa moči. Ko hitrost preseže 30 km/h, nastavitev sistema AWD izboljša občutek pri vožnji, vodenje in odzivnost. Edinstven prikaz med instrumenti v vsakem trenutku kaže, koliko navora ima na voljo posamezno kolo. Fordov nadzor vozila v ovinku deluje kot varovalka, če voznik v zavoj pripelje prehitro. Sistem prepreči večje podkrmiljenje z močnim zaviranjem in lahko celo zmanjša navor motorja, če voznik še vedno pritiska na stopalko za plin.

“Nadzor vozila v ovinku lahko pomaga voznikom, če so prehitri glede na vozne pogoje ali stanje cestišča,” je povedal Michael Nentwig, pomočnik glavnega programskega inženirja za vozila segmenta C pri Fordu Evropa. “Tipičen primer je zavit spolzek izvoz iz avtoceste. Če voznik ni dovolj zmanjšal hitrosti, poseže sistem in varno upočasni vozilo s pojemkom približno 16 km/h na sekundo.”

Dinamičnost in nadzor v ovinkih zagotavlja tudi izboljšani sistem nadzora vektorjev navora, ki so ga razvili za Focusa RS. Voznik lahko uživa v genskem zapisu značilne Fordove zabavne vožnje, saj mu sistem z rahlim zaviranjem notranjih koles pomaga pri hitri vožnji skozi ovinke.

Inovacije zunaj in znotraj

Elegantna nova Kuga nudi več prostora za prtljago od svojega predhodnika, prav tako pa je prtljažnik izjemno preprosto dostopen. S Fordovim prostoročnim pomikom prtljažnih vrat za odpiranje ali zapiranje zadošča zamah z nogo pod zadnjim odbijačem in prtljažnik se s pomočjo elektrike odpre ali zapre. Prtljažnik je za 46 litrov prostornejši, zadnje sedeže pa je možno plosko zložiti z eno potezo.

Hrup ceste in vetra sta v primerjavi s predhodnikom znatno zmanjšana, zato lahko potniki uživajo v eni najtišjih notranjosti v tem segmentu. Inženirji in oblikovalci so izboljšave dosegli z uporabo inovativnih eliptičnih zvočnih zrcal za merjenje zunanjih elementov, ki vplivajo na hrup in vibracije v notranjosti vozila.

Že pri prvi zasnovi je bil cilj doseči, da bo nova Kuga enako privlačna od daleč in od blizu, saj razmik med ploskvami ne sme biti večji od 0,5 mm. V notranjosti vrhunska izdelava z mehko oblogo armaturne plošče in zgornjih delov vrat poskrbi za prijeten občutek ob dotiku. Posebno pozornost so namenili odstranjevanju izpostavljenih pritrdilnih elementov pri premičnih delih, kot so prtljažna vrata, senčniki in predal pred sovoznikom. Nova Kuga je zdaj na voljo tudi s panoramskim strešnim oknom, ki ga je mogoče odpreti.

“Razvili smo vozilo, ki je še prostornejše in ima hitrejšo silhueto, je natančnejše izdelano in daje občutek večje kakovosti,” je povedal Martin Smith, izvršni direktor oblikovanja pri Fordu Evropa. Povsem nova Ford Kuga bo ob začetku prodaje na voljo v globalni barvi, poimenovani Ginger Ale, nežnem zelenem odtenku, ki odraža njegovo zmogljivost za aktivnosti na prostem, in z bogatimi, dovršenimi toni v sozvočju z urejenim urbanim okoljem, kjer bo domovalo veliko teh modelov. V Evropi bo ob začetku prodaje na voljo tudi barva Sterling Grey.

Najvarčnejša poraba v razredu

Nova Kuga bo z znatno učinkovitejšimi pogoni, med katerimi je prvič tudi motor s tehnologijo EcoBoost, poskrbel za najmanjšo porabo goriva v svojem razredu. Poraba bencinskega motorja je zmanjšana za 25 odstotkov, dizelski motor pa porabi za 10 odstotkov manj goriva.

Za pogon nove Kuge je na voljo 1,6-litrski bencinski motor EcoBoost v različici s 150 KM in pogonom na sprednji kolesi, ki ob izpustih 154 g/km CO2 porabi od 6,6 l/100 km, in različici AWD s 182 KM, ki ob izpustih 179 g/km CO2 porabi od 7,7 l/100 km.*

Poganja jo lahko tudi 2,0-litrski dizelski motor TDCi Duratorq s 140 KM in sprednjim ali štirikolesnim (AWD) pogonom. Poraba v tem primeru znaša od 5,3 l/100 km ob izpustih 139 g/km CO2. Različica s 163 KM porabi 5,9 l/100 km ob izpustih 154 g/km CO2.

Fordova tehnologija za majhne izpuste ECOnetic je na voljo v celotni paleti modelov in vključuje način Eco, indikator prestavljanja in aktivno masko pred hladilnikom, ki zmanjša zračni upor in prispeva k varčnejši porabi goriva. Modeli AWD bodo na voljo s samodejnim menjalnikom.

Zasnovan in izdelan za izjemno varnost

Nova Kuga je prejela maksimalnih pet zvezdic na preizkusnih trčenjih Euro NCAP, saj je za zaščito dosegla skupni rezultat 88 odstotkov, kar je največ med srednje velikimi SUV-ji doslej. Neodvisna organizacija za avtomobilsko varnost je novi Kugi podelila tudi priznanje Advanced za sistem Ford SYNC s pomočjo v sili. Če sistem zazna sproženje varnostnih blazin ali aktiviranje izklopa dovoda goriva v primeru nezgode, funkcija za pomoč v sili s pomočjo vgrajenega lokatorja GPS in prek Bluetootha povezanega mobilnega telefona v lokalnem jeziku pokliče klicni center reševalne službe in mu posreduje koordinate vozila.

Med tehnologijami za pomoč vozniku, ki so na voljo z novo Kugo, so tudi aktivna pomoč pri parkiranju, sistem informacij o mrtvih kotih, aktivno preprečevanje naleta pri majhni hitrosti, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, opozorilo za zapuščanje voznega pasu, samodejno upravljanje dolgih luči, nadzor voznikove zbranosti in prepoznavanje prometnih znakov.