Zveze Renault Nissan Mitsubishi: v letu 2017 prodali 10,6 milijona vozil.

 

  • Prodaja Renault, Nissan in Mitsubishi Motors se je povečala za 6,5 % v primerjavi z letom  2016 in zabeležila 10.608.366 prodanih vozil. Vsako deveto lani prodano vozilo (osebna in lahka gospodarska vozila) v svetu je pripadalo znamkam Zveze.  
  • Zveza Renault-Nissan-Mitsubishi ohranja od leta 2010 vodilni položaj na trgu vozil brez izpustov s prodajo 540.623 električnih vozil.

Leta 2017 je vodilna svetovna avtomobilska Zveza Renault-Nissan-Mitsubishi po celem svetu prodala 10.608.366 vozil.

Leta 2017, ki je tudi prvo celo leto članstva Mitsubishi Motors v Zvezi, je prodaja narasla za 6,5 %. Rezultati izražajo zlasti povečano povpraševanje ne samo po modelih SUV in lahkih gospodarskih vozilih, ampak tudi po popolnoma električnih vozilih.

Carlos Ghosn, predsednik-generalni direktor Renault-Nissan-Mitsubishi: »Renault-Nissan-Mitsubishi je s prodajo več kot 10,6 milijona osebnih in lahkih gospodarskih vozil v letu 2017 postal prva avtomobilska Skupina na svetu. Ta dosežek je rezultat bogate in široke ponudbe, mednarodne razširjenosti in privlačnosti tehnologij naših vozil.«

Leta 2017 so bili člani Zveze prisotni v približno 200 državah pod desetimi različnimi znamkami (Renault, Nissan, Mitsubishi Motors, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine, Lada, Infiniti, Venucia in Datsun).

Prodaja  Skupine Renault je narasla za  8,5 % in dosegla 3.761.634 prodanih vozil v letu 2017. Gre za rekordno prodajno leto ne samo v Renaultu, ki je prva francoska znamka v svetu in druga znamka v Evropi, ampak tudi za Dacio. V okviru načrta Drive The Future si je Renault začrtal nadaljevanje rasti v letu 2018 s pomočjo razvoja svojih mednarodnih aktivnosti in prenovljenih modelov.

Leta 2017 je Nissan Motor Co. Ltd. prodal 5.816.278 vozil v svetu, kar predstavlja 4,6% rast v primerjavi z letom 2016.

Ravno tako je predstavil svoj novi šestletni načrt, t.j. Nissan M.O.V.E. to 2022.

V Združenih državah Amerike je prodaja Nissanovih vozil narasla za 1,9 %, na Kitajskem pa za 12,2 %.

Znamka Infiniti je povečala svojo prodajo za 7 % glede na leto 2016 in dosegla 246.492 prodanih vozil v letu 2017.

Leta 2017 se je prodaja Mitsubishi Motors Corporation povišala za 10 % glede na 2016 in dosegla 1.030.454 prodanih vozil.

Največja prodaja je bila zabeležena na Kitajskem (ključno tržišče v načrtu Drive For Growth pri Mitsubishiju), kjer se je prodaja povečala za 56 % v primerjavi z letom 2016. S 129.160 prodanimi vozili je Kitajska postala največje tržišče za Mitsubishi Motors, predvsem po zaslugi uspešne prodaje lokalno izdelanega modela outlander.

Mitsubishi je zabeležil več kot odlične dosežke v regiji Anase, kjer je prodaja v letu 2017 narasla za 17 % zahvaljujoč začetku prodaje modela xpander (enoprostorca vrste SUV) v Indoneziji. Na Japonskem se je prodaja povečala za 7 % s ponovno povečanim povpraševanjem po modelu kei-car.

Električna vozila še vedno na čelu

Odkar je leta 2010 model nissan leaf prišel na trg, je Renault-Nissan-Mitsubishi prodal 540.623 električnih vozil. Kumulativno prodaja v Zvezi ohranja svoj vodilni položaj pri popolnoma električnih osebnih in lahkih gospodarskih vozilih.

Prvo električno vozilo za široke množice nissan leaf je zabeležilo rekordno prodajo: 300.000 prodanih vozil od začetka prodaje decembra 2010.

Novi nissan leaf, ki je bil leta 2017 razkrit javnosti, nudi svojim kupcem največjo možno avtonomijo, najmodernejše tehnologije in nov živahen dizajn. Na japonski trg je prišel leta 2017, na drugih pomembnejših trgih kot so Združene države Amerike in Evropa pa bo v prodaji leta 2018. Zabeležili so 40.000 naročil, od tega 13.000 na Japonskem, 13.000 rezervacij je bilo narejenih v Združenih državah Amerike in več kot 12.000 naročil v Evropi.

Poleg tega je gospodarsko vozilo nissan e-NV200,  ki se največ prodaja v Evropi, podaljšalo svojo pot avtonomnosti za 100 km.

Že tretje leto zapored Renault ohranja svoj vodilni položaj na področju električnih vozil v Evropi s 23,8% tržnim deležem, kar predstavlja 38% povišanje glede na preteklo leto. Prodaja renault ZOE, največje uspešnice v Evropi, je narasla za kar 44 %.

Od leta 2011 je Renault prodal več kot 150.000 električnih vozil v svetu, in sicer modele renault ZOE, kangoo Z.E., fluence Z.E. in SM3 Z.E..

Leta 2017 je Renault predstavil master Z.E., s čimer nudi trgu enkratne modele lahkih gospodarskih vozil brez izpustov (twizy cargo, ZOE société, kangoo Z.E. in master Z.E.).

Leta 2017 je Renault-Nissan-Mitsubishi prodal 91.000 električnih vozil, kar predstavlja za več kot 11 % rast glede na 2016.

Strateški načrt Zveze 2022

V okviru svojega strateškega načrta Zveza 2022 Renault-Nissan-Mitsubishi predvideva letne sinergije v višini več kot 10 milijard evrov do konca leta 2022. Predvidenih je tudi 12 novih modelov brez izpustov kakor tudi 40 novih modelov z najnovejšimi tehnologijami za avtonomno vožnjo.

Ob zaključku tega obdobja, ko bo prišlo na trg veliko število modelov z najnaprednejšimi tehnologijami, bi morala skupna letna prodaja presegati 14 milijonov prodanih vozil, kar bi predstavljalo poslovne prihodke v višini 240 milijard $.