Že na voljo: novi Cayenne S Coupé s 324 kW (440 KM)

Porsche predstavlja še eno zmogljivo različico modela Cayenne Coupé. Srce novega Cayenna S Coupé je 2,9-litrski motor V6 z dvema turbopolnilnikoma in močjo 324 kW (440 KM). Za energičnost vozila skrbi maksimalni navor 550 Nm. SUV-coupé za pos¬pešek od 0 do 100 km/h s serijskim paketom Sport Chrono potrebuje 5,0 sekunde. S tremi opcijskimi športnimi paketi lahke gradnje je ta vrednost še nižja in znaša 4,9 sekunde. Končna hitrost znaša 263 km/h.

Poleg paketa Sport Chrono ima vozilo med drugim tudi hitrostno pogojeno servo-krmiljenje plus, 20-palčna aluminijasta platišča, parkirni sistem Park Assist s senzorji spredaj in zadaj ter s kamero za vzvratno vožnjo in sistem Porsche Active Suspension Management (PASM).

Porsche z novim Cayennom S Coupé razširja modelski portfelj. Že konec maja bo Cayenne Coupé na voljo v Sloveniji in začeli prodajati Cayenne Coupé z 250 kW (340 KM) in Cayenne Turbo Coupé s 404 kW (550 KM). Med glavne atribute Coupéja spadajo ostrejša proporcionalna razmerja s svojstveno oblikovanim zadkom, prilagodljivi zadnji usmernik zraka, dve različni zasnovi strehe in individualna zadnja sedeža s položajem sedenja, ki je v primerjavi s Cayennom nižji za 30 milimetrov. Vozilo je serijsko opremljeno z 2,16 m2 veliko fiksno stekleno panoramsko streho, opcijsko pa je na voljo konturirana karbonska streha z videzom, značilnim za športne avtomobile.

Inovativni šestvaljnik s t. i. zasnovo Central Turbo Layout
2,9-litrski biturbo agregat Cayenna S Coupé dosega svoj največji navor 550 Nm v širokem območju od 1.800 do 5.500 vrtljajev na minuto. Oba turbopolnilnika sta nameščena znotraj med obema vrstama valjev – gre za t. i. zasnovo Central Turbo Layout, ki omogoča kompaktne dimenzije in nizek vgradni položaj v vozilu, kar znižuje težišče in s tem prispeva k boljši prečni dinamiki. Zaradi kratkih poti izpušnih plinov med zgorevalnimi prostori in turbopolnilnikoma je odzivnost še posebno spontana, vzpostavitev moči pa hitra. Izpušni zbiralnik je integriran v glavo motorja, zato je masa manjša, zbiralnik pa je obdan s hladilno vodo. Predvsem pri polni obremenitvi je zato možno visokoučinkovito zgorevanje.


Dinamični proporci in specifični oblikovni elementi
Zaradi strešne linije, ki se bistveno hitreje začne spuščati proti zadku, ima Cayenne S Coupé še občutno bolj dinamično podobo. Ta učinek še dodatno poudarja fiksni usmernik zraka nad zadnjim steklom, s katerim je kupejevska silhueta še izrazitejša. Vetrobransko steklo in A-stebrička so zaradi 20 mm nižje strešne linije položnejši kot pri Cayennu. Zadnja vrata in zadnja blatnika so novi – z njimi je ramenski del vozila za 18 mm širši, celostni vtis pa izrazito atletski. Fiksni usmernik zraka nad zadnjim steklom bo pri vsakem modelu Cayenne Coupé, ki bo opremljen s sistemom Porsche Active Aerodynamics (PAA), kombiniran z novim prilagodljivim zadnjim usmernikom zraka. Novi usmernik zraka se harmonično zliva s silhueto vozila. Pri hitrosti 90 km/h se dvigne za 135 mm ter poveča pritisni tlak na zadnji premi. To ugodno vpliva na stabilnost vožnje.


Cayenne Coupé: poraba goriva, kombinirana: 9,4–9,3 l/100 km; emisija CO2, kombinirana: 215–212 g/km

Cayenne S Coupé: poraba goriva, kombinirana: 9,4–9,2 l/100 km; emisija CO2, kombinirana: 216–212 g/km

Cayenne Turbo Coupé: poraba goriva, kombinirana: 11,4–11,3 l/100 km; emisija CO2, kombinirana 261–258 g/km

Poraba goriva in emisije CO2 so bile izmerjene po novem merilnem postopku WLTP. Zaenkrat je še treba navajati izpeljane vrednosti po kriterijih NEVC. Te vrednosti niso primerljive z vrednostmi, ki so bile izmerjene z dosedanjim merilnim postopkom NEVC.