VW Amarok 2.0 TDI 4motion

Volkswagen Amarok z visoko razvitim TDI motorjem – s spodbudo pri motorjih z direktnim vbrizgavanjem – bo postavil nove standarde, kar se tiče porabe goriva in izpušnih plinov. Aktivni in pasivni sistemi pickupa in udobnostne lastnosti so na nivoju potniških vozil.

Vendar pa je Amarok ekstremno robat. Veliko tehnologij implementiranih pri Amaroku se uporablja prvič na področju srednje velikih pickupov. V te tehnologije štejemo Bi-Turbo polnjenje motorja in opcijski stalni 4MOTION pogon na vse osi s Torsenovim diferencialom, ki predstavlja eno izmed treh opcij pri novemu modelu. Glede prostora, širine in višine vozila, transportnih zmožnosti in uporabnega transportnega prostora je VW Amarok najboljši v razredu.

Volkswagnov Pickup začenja svojo mednarodno kariero kot dvojni »taksi« s štirimi vrati, ki omogoča impresivno velik prostor za pet odraslih oseb. Dvo vratna »taksi« verzija, ki bo omogočala teljšo šasijo je sledila v prvi polovici leta 2011. Glede na koncept in stil je na Amaroka očitno vplival nov Volkswagnov razvojni DNK-a. To se odraža v tipičnemu podarku na horizontalnih linijah, v zelo dobro izoblikovani igri telesnih površin in seveda natančnosti izdelave. Ena izmed najbolj označujočih lastnosti vozila je vizualna enota, ki jo sestavljajo horizontalne glavne luči in radiatorski zračniki in dekorativnin polepševalni odtenki. Iz ozadja sprednjega dela vozila se spušča površina, ki se razvija preko blatnikov do stranskih oken in pokrova motorja, kar Amaroku podaja tipičen robat izgled Pickupa.

Na ozadju vozila se nam vtisne v oči prominentni Volkswagnov logotip na prtljažnih vratih, katerih gladka površina predstavlja njihovo karakteristiko nočnega dizajna. Visoki standardi celotne izdelovalne ekipe se izražajo v prej omenjenih detajlih, ki predstavljajo Amaroka kot pravega Volkswagna in ga s tem ločujejo od konkurence z visoko kvaliteto in visokim nivojem izdelave.

Močan, kultiviran, z učinkovito porabo goriva

pionirski TDI motorji Na pogonski strani predstavljajo Volkswagen Commercial Vehicles bleščeč tehnološki dosežek takoj na začetku prodaje Amaroka. Z 120 kW/163 PS moči in 2.0 litrskim motorjem vsebuje TDI običajni direktni vbrizg z dvofaznim bi-turbo polnjenjem ter generira maximalni navor 400Nm pri 1500 obratih. Ta superiorna zmogljivost se ujema z neverjetno majhno porabo goriva, ki znaša le 7,6l dizla na 100 kilometrov (pri Amaroku 4x2).

Druga variacija motroja bo sledila v sredini leta 2012 v obliki štiri cilinderskega TDI motorja s 90kW/122PS. Uporabljena tehnologija vključuje turbopolnilnik z variabilno turbinsko geometrijo. Majhni TDI motor razvija impresivni navor 340Nm pri 2000 obratih. Ta TDI porabi le 7,5L/100km. Tako oba TDI motorja prebijata mejo 200g/km CO2 izpustov. Ta je ves čas veljala za mejo v temu razredu. Ponovno polnjenje goriva postane postranska stvar pri prevozni daljavi nad 1000 km, kar omogoča njuna nizka poraba goriva. Turbodiezelski motorji z direktnim vbrizgom izpolnjujejo Euro-5 emisijski standard. Pickup prihaja s standardnim šeststopenjskim prenosom.

Dinamičnost in varnost na kateremukoli terenu

Kupci Volkswagnovega Amaroka lahko izbirajo tri različne vrste pogona: pogon na vsa kolesa, izbirni štiri kolesni pogon (4MOTION) in pogon na zadnjo os (4X2). Zadnja variatna predstavlja osnovno verzijo, ki bi naj pritegnila kupce, ki jih zanimajo predvsem pickupovo oblikovanje in njegova možnost uporabe. Oba vseosna pogona sta doma na vseh oblikah terena.

Volkswagnov Amarok 4MOTION z izbirnim štiriosnim pogonom in rdečo »4« na logotipu je idealna izbira za potovanja preko hribov in dolin. Uporablja namreč rigidni zaklep pri štiriosnemu pogonu. To je lastnost, ki je praktično dokazana v pickup segmentu. Ko se ta lastnost vklopi s pritiskom na gumb se zagotovi stabilni prenos moči na osi. Za najbolj težka opravila obstaja zmanjšano off-road prestavljanje, ki omogoča lažje prehajanje s cestnih prehodov. Celo 100% nakloni z kotom naklona 45 stopinj ob polni naloženosti ne predstavljajo ovir. V istemu trenutku progresivno nastavljen Heavy Duty spring paket z tremi glavnimi in dvema pomožnima spring paketoma zagotavlja visok varnostni faktor pri prenaloženosti in uniformno udobje v vseh naložnih situacijah.

Volkswagnov Amarok 4MOTION s črno »4« se pojavlja s stalnim vse osnim pogonom in večjim udobjem. Izkorišča prednosti vsekolesnega pogona za superiorno vozno dinamiko tudi na asfaltiranih cestah. Njegov Torsenov differencial je prava redkost v temu razredu. Distribuira vozno silo variabilno med sprednjo in zadnjo osjo. V osnovni nastavitvi se moč prenaša 40:60, kar zagotavlja izvrstno vozno dinamiko in izvrsten oprijem.

Vse vozne linije imajo tudi elektronski diferencialni zaklep, ki uporablja avtomatsko intervencijo pri zaviranju. Ta sistem izboljšava oprijem na vseh cestnih površinah. Poleg tega pa je vključen še mehanični stranski diferencial za težke vozne kondicije pri Amaroku. .

Opremljevalne linije

od delovnega tovornjaka do tovornjaka kot življenjski stil Volkswagnov Amarok se je pojavil na trgu v obliki treh opremljevalnih linij. Osnovna verzija se zanaša le na popolnoma mehanske in ekstremno vzdržljive komponente. Dvigovanje stekla, mehanizem zaklepanja vrat in nastavljanje stekel je ročno. Sprednji odbijač, vratne ročke in stekla so nepobarvana, kar jih naredi perfektne za težko uporabo. Druge standardne lastnosti so: višinsko nastavljivi sprednji sedeži, variabilni zložljivi zadnji sedež, zaklepni prostor za rokavice in osvetljava šasije. Posebna lastnost: radio in navigacijski sistem sta integrirana v stranskih ogledalih.

Eno stopnjo višje v udobju je Trendline verzija Amaroka. Pri tej verziji so sprednji odbijač, ročke na vratih in ohišja stekle pobarvana v barvi vozila. Dvig stekel, zaklepi vrat in nastavljanje ogledal je elektronsko. Poleg tega je dodan radio s cd predvajalnikom, pol-avtomaska klimatska naprava, multifunkcijski display, cruise control sistem in sprednje meglenke, ki predstavljajo standardno opremo. 16 inčne zlitine poudarjajo tovornjakov močni izgled.

Amarok Highline serija pa ponuja ekskluzivne lastnosti. Gradi na Trendline opremljevalni liniji, vendar pa ima Highline nadgradnje kot deloma kromirano ohišje ogledal, različni kromirani dodatki na zunanjosti in notranjosti vozila in blatniki v barvi telesa vozila, ki omogočajo prostor za 17 inčna lita kolesa. Poleg tega označuje top opremljevalno linijo še barvno kontrastna instrumetna plošča (glede na konfiguracijo vozila) in avtomatski klimatski sistem, ki zagotavlja izjemno udobje in visoko zmogljivi zvočni sistem in prominentne prevleke sedežev.

Poleg vseh teh standardnih različic ponujajo tudi ekstenzivni program dodatkov. Pri tem se dodatki raztezajo od okrasnih prečk do tovornih prevlek, vsestranskega Multi-Connect namestilnega sistema (standard za Trendline) in velike izbire litih koles. .

Največja notranjsot in naložna širina v lastnemu razredu

Pickupove izjemne notranje dimenzije ga naredijo za najbolj prostornega v razredu. Vozilova fini nastavljena ergonomija je tipična za Volkswagen Commercial Vehicles in za Amaroka. Enostaven vstop, prostoren prostor za sedenje in velik sprednji prostor karakterizirata delovni prostor za volanom. Veliko prostega prostora za noge na stranski klopi spremeni Amaroka v polnega petsedežnika. Ko sta v vozilu le dve osebi se stranski sedež zloži, da se poveča notranji tovorni prostor.

Pomembno: Dno vozila ponuja največje dimenzije v svojemu razredu. V dolžino meri 1555 milimetrov in 1620 milimetrov v širino, kar zagotavlja impresivno dno vozila v površini 2,52 kvadratnih metrov. To pa še ni vse. Poleg tega je najboljši v razredu pri maksimalni naložni širini 1222 milimetrov med obema kolesnima izboklinama. Tako je prvič možno na srednje velikemu pickupu naložiti euro palete (1.2X0.8 m)s strani. Enostavno je prevažati športno opremo kot so naprimer quadi ali pa kakšno večjo mašinerijo, čemur se lahko zahvalimo veliki dimenziji, naložni višini 780 milimetrov in dejanski kapaciteti naložitve do 1,15 metričnih ton. Štiri varovalne vrviv kotičkih prtljažnika varujejo tovor med vožnjo. Ko vleče prikolico lahko pickup obvlada 2,8 metrične tone tovora na prikolici.

VW Amarok postavlja nove varnostne standarde

v pickup segmentu Varnostni paket Amaroka postavlja nove standarde v svojemu razredu. Poleg voznikovega in sprednjega airbaga ima še tudi nadglavne/prsne airbage, ki so še vedno redki v temu segmentu. Vključuje pa seveda tudi višinsko nastavljive zaglavnike in tri točkovni varnostni pas na vseh zunanjih sedalnih položajih. V sprednjemu delu imajo pasovi nateznike. Na voznikovi strani pa vizualni in akustični privezovalni varnostni sistem. Opremljevalne lastnosti lahko variirajo glede na določeno državo.

Veliko drugih lastnosti zagotavlja visoki nivo aktivne varnosti. Npr. v Evropi je to elektronski stabilizacijski program (ESP), ki predstavlja standardno opremo. Na vseh verzija s pripravo za priklop prikolice vsebuje ESP tudi sistem za stabilizacijo prikolice.

Druga lastnost, ki prispeva k varnosti je off-road modus, ki se aktivira s pritiskom na gumb in se vklopi pri hitrosti do 100km/h. V tem modusu so ESP, elektronični diferencialni zaklep(EDL), protizdrsni regulator (ASR) in proti zaklepni zaviralni sistem (ABS) usklajeni za zahtevne s cestne pogoje. ABS sistem alhko zmanjša zaviralno razdaljo na off-road in makedamskih voznih površinah. Velikokrat je to odvisno od zgradbe ceste. Ko je vključen off-road modus pri hitrosti pod 30km/h se vklopi Hill Descent Assist, ki drži vozno hitrost konstantno pri ostrih spustih s pomočjo ciljanega določanja zaviranja.

Prvič v temu razredu lahko pri vklopljenemu Hill Assistu voznik prilagaja hitrost vozila vožnji situaciji s pomočjo pospeševanja in zaviranja. Na vozilih brez ESP-ja je off-road modus sestavljen iz ASR in off-road ABS sistema, ki sta tukaj del standardne opreme.

Plusi: prostorna notranjost, majhna poraba, velika nosilnost tovornega prostora.

Minusi: pogrešamo vzvratno kamero za parkiranje.

Specifikacije:

Motor: 2.0-litre, štiri cilindri

Moč: 120 kW pri 4000 rpm

Navor: 400 Nm 1500-2000 rpm

Menjalnik: Ročni

Prestav: 6

Pogon:2 ali 4 kolesni

Zavore: zračno hlajeni diski ABS

Največja hitrost: 181 km/h

0-100km/h: 13,7 s

Emisije CO2: 207 g/km

Povprečna poraba: 8,7 L/100km

Prostornina posode za gorivo: 80L

Gorivo: Diesel

Zavore: ABS

Varnost: 4x zračne blazine, ABS, ASR, EDL, EDS, ESP

Prostornina prtljažnika: 988L

Obračalni krog: 9.9 m

Masa vozila: 2132kg

Platišča: 17 inčev