Test in delovanje radar detektorja Kiyo E-265

 

Pred časom smo imeli na testu radar detektor druge znamke, za katerega je prodajalec zagotavljal, da je ena najboljših naprav za odkrivanje radarjev (v Sloveniji) in je spadala v cenovni rang okrog 300 evrov. Po končanem testu smo ugotovili, da naprava ni tako dobra in zanesljiva kot je zagotavljal prodajalec. Testa žal nismo objavili zaradi groženj s tožbo, zato tokrat predstavljamo drugo napravo.

Kiyo E-265Obrnili smo se na podjetje (NaTv d.o.o.) iz Ljubljane, ki prodaja različne artikle, med katerimi je tudi radar detektor Kiyo E-265, ki je kar trikrat cenejši od predhodnika.

Omenjeni radar zaznava frekvence, ki jih oddajajo radarji mestnih radarjev (tudi v vozilih VW UP), policistov in stacionarnih radarjev na avtocestah in regionalkah. Seveda lahko detektor Kiyo zazna tudi kakšno drugo napravo, ki uporablja isto frekvenco kot radarji (merilne table hitrosti ali tablo z info. podatki). Ugotovili smo tudi, da v okolici vojašnic in letališč zazna lažne signale oz. je alarm lahko lažen.

Kiyo E-265V prvem tednu testiranja kot zakleto po Ljubljani nismo srečali nobenega radarja. A naslednje jutro smo jih s pomočjo detektorja Kiyo v eni uri odkrili kar tri, ki so se nahajali na avtobusnih postajah. Dva radarja sta bila v naši smeri vožnje, eden pa v nasprotni smeri. Detektor Kiyo lahko zazna frekvence od spredaj ali zadaj, saj ima senzorje nameščene na obeh straneh.

Morda se sprašujete, kaj vam bo radar detektor, saj vedno vozite po predpisih in ga kupijo le tisti divjaki, ki bi se radi izognili kaznim. Detektorji niso namenjeni temu, da bi se izognili vsaki kazni za prehitro vožnjo. Lahko se zgodi, da detektor signal zazna prepozno in kljub temu, da ga imamo, plačamo kazen, kar je tudi "prav". Najbolj nepravične ali nevzgojne so tiste kazni, ki nas doletijo recimo na štiripasovnici, kjer ni prehodov za pešce ali šol, kjer pa je omejitev vseeno 50km/h. Si predstavljate, da se v večernih urah vračate domov in ste sami na cesti? Malo verjetno je, da bi se vedno držali omejitve. Če ne drugače, bi peljali vsaj 60 km/h. Brez posledic bi vam uspelo enkrat, dvakrat, trikrat, skoraj vsakič. Toda nekega večera bi se vam sreča morda obrnila in bi bili oglobljeni na licu mesta ali pa bi v domači nabiralnik prejeli "prijeten pozdrav". Nevarne so tudi cone z omejitvijo 30km/h, kjer so kazni, v primeru, da vozite 40 km/h ali več, zelo visoke, za nameček pa si prislužimo še nekaj kazenskih točk.

Kiyo E-265Radar detektor Kiyo E-265 je naprava, ki nas predčasno opozori na radar in morda opomni, da vozimo za kakšen kilometer prehitro za tisti odcep. Če se samo enkrat ali dvakrat izognemo plačilu nevzgojne kazni, smo že v celoti pokrili investicijo v detektor. Vsi tisti norci, ki se požvižgate na cestne predpise pa raje pozabite na nakup detektorjev, saj boste prej ali slej naleteli na radar, plačali visoko kazen, lastno krivdo pa prevalili na detektor, češ da ne dela.

Sami smo veliko na cesti in radar detektor namestimo tudi v vsa testna vozila, saj je premontaža čisto enostavna. Radar je na prednje vetrobransko steklo nameščen z dvema zračnima seskoma ter priklopljen na napajalni kabel 12V. Na detektorju se lahko nastavlja jakost alarma, vklopimo/izklopimo lahko funkcijo City ali Highway ter izklopimo zaslon (nočni način). Radar detektor zaznava frekvence: Euro X band, X band, Ku band, K band, Ka band in Laser.

Več informacij lahko najdete na strani distributerja NaTv d.o.o.:  https://www.radardetektor.si/