Skupina PSA v znak zaveze do svojih kupcev objavlja rezultate porabe med dejansko uporabo 30 osrednjih modelov iz svoje ponudbe vozil.

 

Rezultati so pridobljeni s testnim protokolom, oblikovanim skupaj z nevladnima organizacijama Transport & Environment (T & E) in France Nature Environnement (FNE), presojala pa jih je skupina Bureau Veritas. Ta zanesljiv in ponovljiv protokol omogoča merjenje porabe med dejansko uporabo vozil pri kupcih PSA.

Protokol, ki je nastal po navdihu evropskega projekta za merjenje emisij med dejansko vožnjo "Real Driving Emissions" (RDE), meri porabo goriva s prenosno napravo, ki jo namestijo v vozilo (PEMS*). Bureau Veritas, neodvisna in svetovno priznana organizacija, jamči za protokol in njegovo izvajanje v definiranih pogojih ter potrjuje točnost in poštenost rezultatov.

Meritve so izvajali na javnih in za promet odprtih cestah (25 km v mestnem okolju, 39 km po cestah izven naselj in 31 km po avtocesti) v resničnih pogojih vožnje (uporaba klimatske naprave, masa prtljage in potnikov, klanci, itd.).

Rezultati meritev so primerljivi s tistimi, ki jih dosegajo kupci PSA (rezultati neodvisne ankete med kupci), in potrjujejo zanesljivost znanstvenega postopka, ki ga opravljamo skupaj z organizacijama T&E in FNE.

Novembra 2015, v obdobju negativnega medijskega poročanja o avtomobilski panogi, se je skupina PSA odločila ubrati edinstven transparenten pristop do svojih kupcev z objavo porabe svojih avtomobilov med uporabo v realnih pogojih. To je bila prva tovrstna pobuda na svetu v avtomobilski industriji.

Konec leta 2016 bodo znamke Peugeot, Citroën in DS na svojem spletnem mestu objavile simulator, ki bo kupcem teh treh znamk ponudil oceno porabe njihovega vozila na podlagi njihovega načina vožnje in oblike uporabe (kombinacija mestne, zunajmestne in avtocestne vožnje, natovorjenost vozila …). Istočasno bo na internetu dostopna tudi aplikacija za eko-vožnjo, ki bo uporabnikom pomagala ohranjati nadzor nad porabo.

Ob tej priložnosti je Gilles Le Borgne, direktor R&R, povedal naslednje: "Oktobra 2015 smo javnosti obljubili preglednost in skladno s to napovedjo skupina PSA danes objavlja rezultate porabe 30 modelov znamk Peugeot, Citroën in DS v resničnih pogojih vožnje. Svojim strankam želimo ponuditi kar največ informacij, zato bomo do konca leta objavili še rezultate 20 dodatnih modelov in ponudili simulator, s katerim bodo naše stranke lahko izboljšale svojo porabo goriva glede na svojo uporabo vozila in s tem tudi zmanjšale količino emisij CO2. Leta 2017 bo skupina PSA podatke dopolnila še z rezultati meritev škodljivih emisij dušikovih oksidov med dejansko uporabo vozil pri kupcih".

Greg Archer, direktor oddelka za čista vozila Clean Vehicles pri združenju Transport & Environment, je povedal: "Preizkusi vozil v realnih pogojih strankam nudijo bolj reprezentativne podatke od najnovejših laboratorijskih testov; na ta način si bodo lahko izbrali najučinkovitejši model vozila."

Modeli PEUGEOT

14 MODELOV PEUGEOT Protokol T&E
l/100 km
Homologacija
l/100 km
Odstopanje
l/100 km
 
108 1.2l PureTech 82 BVM5 s pnevmatikami 15'' STD 6,1 4,3 1,8  
208 1.6l BlueHDi 100 BVM5 s pnevmatikami 16'' TBRR 4,7 3,5 1,2  
208 1.6l BlueHDi 120 S&S BVM5 s pnevmatikami 16'' UBRR 4,7 3 1,7  
2008 1.6l BlueHDi 100 BVM5 s pnevmatikami 16'' TBRR 5,1 3,7 1,4  
2008 1.6l BlueHDi 120 S&S BVM6 s pnevmatikami 16'' TBRR 5,2 3,7 1,5  
2008 1.2l PureTech 82 BVM5 s pnevmatikami 16'' TBRR 6,4 4,9 1,5  
2008 1.2l PureTech 110 S&S EAT6 s pnevmatikami 16'' TBRR 7,1 4,8 2,3  
308 1.6l BlueHDi 120 S&S BVM6 s pnevmatikami 16'' UBRR 4,9 3,2 1,7  
308 1.2l PureTech 130 S&S BVM6 s pnevmatikami 16'' TBRR 6,6 4,6 2  
308 1.2l PureTech 110 S&S BVM5 s pnevmatikami 16'' UBRR 6,3 4 2,3  
3008 1.6l BlueHDi 120 S&S BVM6 s pnevmatikami 17'' TBRR 6,1 4,1 2  
3008 1.2l PureTech 130 S&S BVM6 s pnevmatikami 17'' UBRR 7,6 4,9 2,7  
508 2.0l BlueHDi 180 S&S EAT6 s pnevmatikami 17'' UBRR 6,3 4 2,3  
PARTNER 1.6l BlueHDi 120 S&S BVM5 s pnevmatikami 15'' TBRR 6,1 4,3 1,8