Skupina PSA v Evropi presegla en milijon prodanih vozil in zabeležila 7,4-odstotno rast

 

  • Produktna ofenziva v Evropi z novimi vozili Peugeot Expert, Citroën Jumpy, Peugeot 3008 in Citroën C3
  • Okrepitev položaja skupine v Latinski Ameriki s 16,4-% rastjo
  • Skupina se vrača v Iran s podpisom pogodb za Peugeot in DS

V Evropi je prodaja skupine v porastu za 7,4 % v primerjavi s prvo polovico leta 2015, prodali so 1.056.000 vozil.

Prodaja znamke Peugeot je zrasla za 7,9 % na 601.000 enot, zlasti zaradi uspeha modelov 2008 (+ 16 % in 99.900 prodanih vozil) in Partner (+ 8 % in 62.800 prodanih vozil), ki v Evropi v svojih avtomobilskih segmentih zasedata drugo mesto. Modela 208 in 308 še naprej izboljšujeta svoje rezultate: 208 (+ 15 % in 157.800 prodanih vozil) in 308 (+ 10 % in 119.200 prodanih vozil). Rezultati znamke so izjemni zlasti v Italiji (+ 17,4 %) in Španiji (+ 12,5 %) ter na Nizozemskem (+ 8,8 %). Odlične dosežene rezultate bodo v drugem polletju pomagali izboljšati še novi modeli: novi športni terenski vozili PEUGEOT 2008 in 3008 ter nova modela PEUGEOT Traveller in Expert.

S 414.000 prodanimi vozili je Citroen dosegel rekordno prodajo zadnjih petih let z rastjo v višini 7,2 %. Za rast so zaslužni zlasti C4 Picasso, ki je vodilni enoprostorec v Evropi, poleg njega pa še modela C4 Cactus in C1, ki sta zabeležila rast prodaje. V skupini lahkih gospodarskih vozil uspeh žanje tudi Berlingo, ki je vodilni model v svojem segmentu. Znamka je s svojim uspehom pridobila teren na najpomembnejših trgih (Velika Britanija, Španija in Nemčija). Dinamika bo v drugem polletju dobila še dodaten pospešek z novimi modeli C4 Picasso, Jumpy, SpaceTourer in nenazadnje C3, ki bo jeseni nadomestil prodajno uspešnico te znamke.

Znamka DS je zabeležila 0,7-odstotno rast s 40.900 prodanimi vozili. Z lansiranjem novih vozil DS 3 in DS 3 Cabrio v marcu ima znamka DS odslej povsem prenovljen prodajni izbor vozil. Izpostavimo lahko zlasti uspeh modelov DS 4 in DS 4 Crossback, predvsem slednji ima veliko osvajalsko moč, ki predstavlja 28 % prodaje tega tandema prestižnih kompaktnih vozil. Znamka še naprej širi svojo trgovsko mrežo in ima v Evropi konec junija že 21 butičnih trgovin DS STORE in 86 prodajnih salonov DS SALON.