Škoda Vision E

 

  • Električna študija Škoda Vision E je bila predstavljena na mednarodnem avtomobilskem salonu IAA 2017 in razkrila Škodino strategijo za področje električne mobilnosti
  • Izpopolnjen dizajn študije iz Šanghaja
  • Škoda Vision E omogoča avtomatizirano vožnjo 3. stopnje
  • Do leta 2025 bo Škoda poleg priključnih hibridov v svoji modelski ponudbi imela tudi pet izključno električno gnanih modelov
  • Škoda se električne mobilnosti loteva po načelu "simply clever"

Mobilnost prihodnosti bo postala stalna komponenta Škodinega delovanja. V Škodini globalni strategiji rasti imajo električni avtomobili eno od ključnih vlog. Do leta 2025
bo Škoda poleg priključnih hibridov v svoji modelski ponudbi imela tudi pet izključno električno gnanih modelov. Od takrat bo predvidoma vsak četrti prodani avtomobil znamke imel priključno-hibridni ali izključno električni pogon. Vsi Škodini modeli, ki bodo v prihodnje omogočali lokalno brezemisijsko vožnjo, bodo prepričali z značilnimi odlikami znamke: ponašali se bodo z velikim dosegom, enostavnim načinom polnjenja in odlično gospodarnostjo. Škoda se električne mobilnosti loteva po načelu "simply clever".

Pri Škodi na osnovi koncernske platforme MEB (modularna platforma za električna vozila) razvijajo lastne avtomobilske koncepte z izključno električnim pogonom. Ta razvoj poteka vzporedno s serijsko implementacijo nadaljnjih stopenj avtomatizirane vožnje. V prihodnosti bo voznik lahko na vozilo prenesel čedalje več nalog, ki jih opravlja pri vožnji. Električna vozila, ki jih razvija Škoda, imajo ustrezno osnovno arhitekturo, da bodo te srednje- in dolgoročno razpoložljive funkcije lahko integrirane v njihovo elektroniko.

Avtomobilska industrija je trenutno v fazi velike transformacije. Odpirajo se nova poslovna področja, za katera Škoda že razvija in ponuja ustrezne produkte in rešitve. Eno od njih je na primer področje mobilnostnih storitev, med katere spadajo souporaba vozil (car sharing), zagotavljanje mobilnosti na zahtevo in številne servisne storitve, ki so neposredno povezane z individualnimi željami glede mobilnosti. Škoda ima tudi na teh področjih potencial, da natančno prepozna potrebe strank in njihova pričakovanja izpolni z jasnimi, dobro premišljenimi in zanesljivimi rešitvami.

Na avtomobilskem salonu IAA 2017 je Škoda predstavila svojo prvo konceptno študijo z izključno električnim pogonom. Škoda Vision E omogoča avtomatizirano vožnjo 3. stopnje. Dizajn študije Škoda Vision E zaznamujejo svojstvene značilnosti Škodinega novega oblikovalskega pristopa za električna vozila. Izstopajo protismerno odpiranje vrat in štirje vrtljivi individualni sedeži. Zunanjih ogledal ni več – dogajanje v okolici avtomobila namreč spremljajo kamere in sliko prenašajo na zaslone. Škoda Vision E poleg tega nima B-stebričkov, kar potnikom daje občutek večje prostornosti. Sprednji del je še bolj izpopolnjen in izrazno še močnejši. Najbolj markantna posebnost je protismerno odpiranje vrat. Značilno Škodini so izjemna prostornost, sodobni asistenčni sistemi in številne domiselne, "simply clever" rešitve.

ZASNOVA:

› Prva konceptna študija z izključno električnim pogonom v zgodovini znamke Škoda

› Zasnova temelji na koncernski platformi MEB

› Možno je indukcijsko polnjenje

DIZAJN ZUNANJOSTI:

› Markantno oblikovan pokrov motornega prostora, poudarjeno kupejevski značaj zaradi strešne linije,
ki se že zgodaj začne počasi spuščati proti zadku

› Ukinitev B-stebričkov v prid občutku večje prostornosti

› Protismerno odpiranje vrat

› Izpopolnjen sprednji del

› Svetlobni pas v LED-tehnologiji prek celotne širine sprednjega dela

› Ozka, trikotna žarometa s kristalastim videzom, zasnovana v matrični LED-tehnologiji

› Zadek s skulpturalno oblikovanimi površinami in zadnjimi lučmi v LED-tehnologiji

› Ukinitev zunanjih ogledal – dogajanje v okolici avtomobila spremljajo kamere

DIZAJN NOTRANJOSTI:

› Z zasnovo pogojena opustitev sredinskega tunela spredaj in zadaj za več prostora in večjo širino

› Vrtljivi školjkasto oblikovani individualni sedeži za udobno vstopanje in izstopanje

› Več zaslonov na dotik za voznika, sovoznika in potnike na zadnjih sedežih omogoča dostop do informacij in razvedrilnih vsebin

› Predali za telefon na notranji strani vrat

POGON:

› Dva elektromotorja s sistemsko močjo 225 kW (306 KM)

› Pogon na vsa štiri kolesa

› Akcijski radij do 500 kilometrov

› Najvišja hitrost 180 km/h

ASISTENČNI SISTEMI IN AVTONOMNA VOŽNJA:

› Asistenca za zastoje avtomatsko zavira in pospešuje

› Možna je avtomatizirana vožnja 3. stopnje

› Car Park Autopilot najde parkirna mesta

› Inteligentno parkiranje – vozilo si zapomni in poišče voznikove preferirane parkirne položaje

› Vozilo komunicira z drugimi udeleženci v prometu, drugimi vozili in infrastrukturo

KONCEPT PRIKAZOV IN UPRAVLJANJA:

› Upravljanje z gestami in glasovno upravljanje

› Funkcija za sledenje očem Eye Tracking in sistem za zaznavanje utrujenosti voznika Driver Alert

ŠKODA CONNECT IN INFOTAINMENT:

› Kapacitivni zasloni na dotik s Škodinim steklenim dizajnom

› Z dostopno točko za WLAN in modulom LTE so potniki lahko nenehno v stiku s svetom