Seat Leon s pogonom na stisnjeni zemeljski plin zdaj na voljo z novim motorjem 1.5 TGI Evo

  • Napredni 1,5-litrski motor z Millerjevim ciklom bo v največji možni meri poudaril prednosti pogona na stisnjeni zemeljski plin (CNG)
  • Premišljena integracija treh plinskih jeklenk je omogočila povečanje dosega na 500 km (pogon izključno na CNG) – brez sklepanja kompromisov pri funkcionalnosti in voznih lastnostih

SEAT je pri priljubljeni modelski seriji Leon izpopolnil različico s pogonom na stisnjeni zemeljski plin – zanjo je zdaj na voljo novi 1,5-litrski motor TGI, poleg tega pa se je z vgradnjo treh plinskih jeklenk povečal doseg.

Novi Leon TGI Evo – izdelujejo ga v SEAT-ovi tovarni v Martorellu – ohranja ključne odlike modelov Leon TGI in Leon ST TGI, z izpopolnjenimi tehnološkimi rešitvami pa si bo skušal zagotoviti še boljši položaj na trgu in povečati priljubljenost vozil s pogonom
na stisnjeni zemeljski plin. Pogon na stisnjeni zemeljski plin predstavlja trend, pri katerem SEAT igra pomembno vlogo – CNG lahko za pogon uporabljajo njegovi modeli Ibiza, Mii in Arona, zdaj pa sta se jim pridružila še Leon TGI Evo in Leon ST TGI Evo.

Leon TGI Evo je opremljen z naprednim 1,5-litrskim 4-valjnim motorjem s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem goriva (njegova zasnova temelji na zasnovi bencinskega motorja TSI z enako gibno prostornino). Motor je kombiniran z inovativnim sistemom
start-stop in se ponaša z najnovejšo generacijo variabilne turbinske geometrije, pri procesu zgorevanja pa je uporabljen Millerjev cikel.

Komponente v motorju so prilagojene za pogon na stisnjeni zemeljski plin; s kromom in nikljem prevlečeni bati imajo nove segmente, primerne za uporabo plina, ojačani sedeži ventilov zagotavljajo večjo odpornost proti obrabi, ventili pa so dvignjeni, s čimer je poskrbljeno za boljše dovajanje plina v zgorevalni prostor.

Leon TGI Evo razvije moč 97 kW (130 KM) pri 5.000 vrt./min (to je 15 kW (20 KM) več
kot pri 1,4-litrskem predhodniku) in navor 200 Nm med 1.400 in 4.000 vrt./min. Opremljen je lahko bodisi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko.

Tako kot ostali predstavniki SEAT-ove modelske palete s pogonom na stisnjeni zemeljski plin tudi Leon TGI Evo kot alternativno gorivo uporablja bencin. Pri tem je skupna kapaciteta jeklenk večja kot pri ostalih modelih – opremljen je namreč s kar tremi plinskimi jeklenkami, pri čemer sta dve izdelani iz kompozita iz ogljikovih vlaken in imata tako napredno lahko konstrukcijo. Kapaciteta plinskih jeklenk pri Leonu TGI Evo znaša 17,7 kg, kar zadostuje za 500 km vožnje, s samodejnim preklopom na bencin pa se doseg podaljša še za 150 km.

Leon TGI Evo je tako prijaznejši do okolja ter zagotavlja boljše razmerje med ceno in vrednostjo, k čemur močno prispeva učinkovitost stisnjenega zemeljskega plina v primerjavi z drugimi vrstami goriva: 1 kg stisnjenega zemeljskega plina ustvari toliko energije kot 2 l utekočinjenega naftnega plina (LPG), 1,3 l dizelskega goriva in 1,5 l bencina.

SEAT se je zavezal pogonu na stisnjeni zemeljski plin, ker je to tehnologija, ki že obstaja in jo je kupcem mogoče ponuditi v velikem obsegu. SEAT je evropska znamka z najobsežnejšo paleto vozil s pogonom na stisnjeni zemeljski plin. Ta so naprodaj v številnih državah, vključno s Španijo, Nemčijo in Italijo. Znamka si s tovrstno ponudbo prizadeva za zmanjšanje emisij CO2 in NOX ter za znižanje stroškov za gorivo. Stroški,
ki jih ima kupec z vozilom, so primerljivi s stroški pri avtomobilu s pogonom na dizelsko gorivo ali bencin.

SEAT bo z vozilom Leon TGI Evo dopolnil svojo ponudbo vozil, ki zmanjšujejo emisije, vpliv na okolje in obratovalne stroške, obenem pa se ponašajo z naprednimi tehnologijami, odlično vozno dinamiko ter privlačnim trendovskim videzom.