SEAT januarja dosegel prodajni rekord.

 

  • Znamka je januarja prodala 38.900 vozil, 20,4 % več kot v istem mesecu leta
    2017
  • Dvomestna rast prodaje v Španiji, Nemčiji in Franciji; nova Arona dala zagon rekordnim rezultatom
  • SEAT vstopa v Novo Zelandijo in je zdaj prisoten na vseh petih celinah

SEAT je odlično začel leto 2018 in je z globalno prodajo zabeležil rekordne rezultate. V prvem mesecu letošnjega leta je tako prodal 38.900 vozil, kar je 20,4 % več kot v letu 2017 (32.300), s čimer je dosegel doslej najboljši januarski prodajni rezultat. Prihod Arone v prodajne salone v zadnjih tednih leta 2017 je vplival na močan porast SEAT-ovih prodajnih številk. Samo v januarju je bilo prodanih 4.600 primer¬kov tega novega crossoverja, čeprav je prodaja šele v začetni fazi. SEAT s temi rezultati že šesto leto zapored začenja z rastjo prodaje, potem ko je preteklo leto zaključil s 14,6-odstotno rastjo, kumulativno pa je med letoma 2012 in 2017 zabeležil kar 45,9-odstotno rast.

SEAT-ov podpredsednik za področje prodaje in trženja Wayne Griffiths je povedal: "Leto 2018 se je začelo z odličnimi rezultati, z največjim obsegom prodaje v naši zgodovini, in nadaljuje se enako pozitiven trend kot v letu 2017. Ateca nam je zagotovila stabilno rast v lanskem letu, Arona pa bo gonilo naše prodajne rasti v letu 2018. Skupaj z Ibizo in našim najbolje prodajanim modelom, Leonom, sta to stebra naše znamke." Griffiths je poudaril, da "smo januarja poleg rasti prodaje na naših ključnih trgih dosegli napredek tudi s strategijo internacionalizacije znamke: v Alžiriji smo začeli prodajati novo Ibizo, na Novi Zelandiji pa smo odprli prvo SEAT-ovo avtohišo."

Januarja so v Španiji, Nemčiji in Veliki Britaniji ohranili visoko rast prodaje, ki je zaznamova¬la konec leta 2017. Največ SEAT-ovih vozil je bilo prodanih v Španiji, kar 8.000 (+20,3 %), sledita ji Nemčija (6.500; +12,0 %) in Velika Britanija (4.200; +9,9 %). Ostale države, kjer so zabeležili visoko rast, so bile Francija (2.000; +15,1 %), Avstrija (1.900; +7,4 %), kjer se je SEAT prvič uvrstil med najbolje prodajane znamke, in Švica (1.000; +14,3 %).

SEAT je januarja tudi okrepil strategijo internacionalizacije in je prodal 2.200 vozil v Alžirijo, kjer ima znamka svoje montažne obrate in je začela prodajati peto generacijo Ibize.
Alžirija je postala SEAT-ov četrti trg po obsegu prodaje v prvem mesecu leta. Poleg tega je SEAT začel poslovati tudi na Novi Zelandiji, kjer so v Aucklandu odprli prvo avtohišo. Znamka je zdaj tako prisotna na vseh petih celinah.

Mednarodna ofenziva znamke napreduje vzporedno s širitvijo modelskega portfelja. Potem ko je v preteklih dveh letih stekla prodaja modelov Ateca, Leon, Ibiza in Arona, bo SEAT

v letu 2018 v ponudbo vključil še novi SUV za sedem potnikov. Prav tako namerava SEAT v letošnjem letu na trg pripeljati Arono s pogonom na stisnjeni zemeljski plin, ki bo dopolnila ponudbo obstoječih modelov s pogonom na plin, v kateri so že Mii, Ibiza in Leon.