Renault je osvežil svojo prodajno uspešnico in poskrbel, da je Clio bolj zapeljiv kot kdajkoli

 

Na kratko:

– Clio četrte generacije je neposredni navdih črpal iz oblikovalske študije DeZir in je bil leta 2012 prvi Renaultov model, ki je prevzel novo oblikovno istovetnost znamke.

– Novi Clio je še bolj zapeljiv zahvaljujoč svetlobnemu pečatu luči s svetilnimi diodami full LED in vgrajenim oblikovnim elementom ter notranjim ambientom, ki izžarevajo kakovost in skrb za detajle.

– Novi Clio je s priznanimi voznimi lastnostmi enako prepričljiv na odprti cesti kot na mestnih ulicah, odslej pa je na voljo tudi s sistemom za prostoročno parkiranje Easy Park Assist, ki še dodatno olajšuje uporabo v urbanem okolju.

– Glede na različico novi Clio ponuja tri povezljive multimedijske naprave, med katerimi sta domiselna R&Go®, ki je na voljo že v osnovni različici, in najnovejša generacija naprave R-LINK.

– Z uvedbo dizelskega motorja 1,5 dCi 110 in kombinacije šeststopenjskega ročnega menjalnika z bencinskim motorjem TCe 120 ima novi Clio eno najbolj pestrih ponudb pogonskih sklopov na trgu.

– Novi Clio je na voljo v dveh karoserijskih različicah – Berline in Grandtour – s tremi paketi opreme, poleg tega pa z bogato ponudbo možnosti za prilagoditve osebnim željam in okusom. Novi Clio je torej zasnovan tako, da bo pritegnil še širši krog kupcev z zelo raznolikimi potrebami.

– Novi Clio R.S. je deležen vseh izboljšav, ki jih ponuja novi Clio, novo celoto pa dopolnjuje s strokovnim znanjem in tekmovalnimi izkušnjami Renault Sport.

– S skupno prodajo, ki je v letu 2015 presegla 400.000 primerkov, je Clio v Evropi na prvem mestu v svojem segmentu*, v svetovnem merilu pa se uvršča med najbolje prodajane modele tega razreda.

– Kot odziv na takšno komercialno uspešnost bodo od februarja 2017 novi Clio začeli izdelovati tudi v tovarni Revoz v Novem mestu, ki bo ob obratih Bursa v Turčiji, Flins in Dieppe v Franciji (različice Renault Sport) že četrta tovarna za izdelavo tega modela.

– Clio je s skupno prodajo več kot 13 milijonov primerkov od leta 1990 že postal najbolje prodajan francoski model vseh časov. Novi Clio, ki bo od septembra 2016 naprodaj v več kot sto državah po svetu, je nadaljevanje zgodbe o uspehu tega modela.

Zunanjost s še bolj izrazitim značajem in osebnostjo

Nov svetlobni pečat

Novi Clio se od tekmecev razločuje tudi s prednjimi lučmi s svetilnimi diodami full LED (glede na različico) po vzoru najnovejših avtomobilskih modelov znamke Renault.

Žarometa s svetilnimi diodami LED "Pure Vision" opravljata dvojno funkcijo z zasenčenim in nezasenčenim svetlobnim snopom. Ta tehnologija obogati zunanji videz avtomobila, hkrati pa z za 20 odstotkov močnejšo osvetlitvijo od halogenskih žarnic in z zmanjšanim bleščanjem izboljšuje varnost. Bolje opremljene različice novega Clia imajo vgrajene tudi dnevne luči (DRL) s svetilnimi diodami v obliki črke C, ki dajejo značilen nov svetlobni pečat modelov Renault. Ta ima na zadku svoj odsev v stalno prižganih lučeh s svetilnimi diodami, prav tako v obliki črke C (glede na paket opreme in samo za karoserijske različice Berline). Opremske različice novega Clia z začetka in iz sredine ponudbe imajo dnevne luči s svetilnimi diodami in kromasto obrobo spodnjega dela maske.

Znotraj novi Clio izpolnjuje vse svoje obljube

Kakovostni materiali prijetnega videza

Novi Clio je pridobil z uporabo materialov iz Renaultovih modelov višjega razreda. Zrnate plastične površine so lepše na pogled in prijetnejše na otip, kromasti dodatki so bolj prefinjeni in se manj bleščijo, barve v notranjosti pa so še bolj skrbno izbrane. V celoti je novi Clio bolj zrel in ponuja skladnejšo zmes zunanje zapeljivosti in kakovostno urejene in izdelane notranjosti.

Mnoge izboljšave zahvaljujoč skrbni obravnavi detajlov in prefinjenosti

Volan je preoblikovan, brez določenih plastičnih elementov ima bolj homogen in plemenit videz. V bolje opremljenih različicah je prevlečen z necepljenim usnjem. Preoblikovana je tudi prestavna ročica, ki je zdaj bolj moderna in z višjo zaznavno kakovostjo. Obloge vrat so zasnovane na novo; nasloni za roke so odslej v enem kosu, so prijetnejši za oko, imajo vgrajene nove gumbe za upravljanje, celotne obloge pa so skrbno obdelane in vgrajene.

Preoblikovana sta tudi osrednja zračnika na armaturni plošči. Stropna svetilka ima vgrajene bralne lučke, s svetilnimi diodami pa poskrbi za prijetno osvetlitev notranjosti. Prevleke so v vseh različicah sešite iz bolj kakovostnih tkanin, v bolje opremljenih različicah pa so preoblikovani sedeži obdajajoči in ponujajo boljšo bočno oporo.

Prenovljena ponudba prilagoditev osebnim željam in okusom

Zahvaljujoč novemu programu osebnih prilagoditev je kupcem novega Clia na voljo več kot 30 kombinacij dekorativnih elementov. Tako kupec lahko izbira med:

– petimi vrstami okrasnih nalepk za streho (enotne ali prelivajoče se barve) in zunanjima ogledaloma drugačne barve kot karoserija;

– tremi paketi osebnih prilagoditev zunanjosti – letve na maski in stranske zaščitne letve.

Vse dekorativne nalepke namestijo že v tovarni, da zagotovijo kakovost in natančnost.

Novi Clio ponuja dve novi barvni kombinaciji notranjosti: rdečo (Rouge Floride) in sivo (Gris Fumé). Barva armaturne plošče ni več pogojena z izbrano barvo sedežnih prevlek, kar kupcem ponuja več svobode pri izbiri. K temu je dodana še možnost osebne izbire barve obrob zračnikov in podnožja prestavne ročice; na voljo sta rdeča in siva barva, bodisi v enotni ali prelivajoči se izvedbi.

Nova oprema v službi povezljivosti in okretnosti

Že več kot četrt stoletja je Renault Clio prinašal novosti v segment vsestranskih mestnih avtomobilov z uvajanjem opreme in tehnologij, ki so bile dotlej rezervirane za avtomobile višjega razreda. Novi Clio ostaja zvest temu izročilu predhodnikov, saj ponuja tri različne multimedijske naprave in druge funkcije, ki znatno olajšujejo vožnjo. Ne nazadnje je novi Clio prvi Renault segmenta B, ki je na voljo z zvočno napravo Bose®, ki poskrbi za zvočno kakovost visokega razreda.

Vedno bolj povezljiv avtomobil, že od osnovne opreme

Naprava R&Go® na voljo že v osnovni različici

Novi Clio gre vsekakor v korak s časom z domiselno in enostavno napravo R&Go®, ki omogoča hipno vzpostavljanje povezave med novim Cliom in pametnim telefonom njegovega uporabnika. Ta telefon namesti na univerzalni nosilec, nato pa preko posebne aplikacije lahko ergonomično in intuitivno dostopa do najbolj uporabnih funkcij avtomobila, ki so razvrščene v štiri sklope: Navigacija, Telefoniranje, Multimedija in Avtomobil.

Naprava Media Nav Evolution: izjemno razmerje med uporabnostjo in ceno

V osrčju ponudbe novega Clia je celovita multimedijska naprava Media Nav Evolution, ki ponuja najboljše razmerje med uporabnostjo in ceno na trgu, saj ponuja bogat nabor funkcij.

Media Nav Evolution vključuje v armaturno ploščo vgrajen 7-palčen zaslon na dotik in ponuja navigacijo s sprotnimi prometnimi obvestili, brezžično povezljivost Bluetooth za telefoniranje in poslušanje v pametnem telefonu shranjenih glasbenih zapisov, prikaz slike kamere za vzvratno vožnjo in funkcijo Driving Eco2, ki vozniku daje podatke o njegovem načinu vožnje ter priporočila za zmanjšanje porabe goriva.

Naprava Renault R-LINK Evolution: najboljše iz ponudbe povezljivih naprav

Novi Clio z napravo Renault R-LINK Evolution in povezljivimi storitvami ponuja popolno multimedijsko napravo. R-LINK Evolution je vgrajena in prilagodljiva tablična naprava, ki ima priznano kakovostno grafiko in ergonomičnost, 7-palčen kapacitiven zaslon na dotik, na katerem je možno slike povečati, zmanjšati ali premikati z enostavnimi kretnjami prstov kot na pametnem telefonu.

Naprava R-LINK Evolution obsega:

– navigacijsko napravo TomTom®

– funkciji Bluetooth in 3G,

– digitalen radijski sprejemnik DAB,

– predvajanje fotografij in video posnetkov (v ustavljenem avtomobilu),

– Renault R-LINK Store, ki omogoča dostopanje do zbirke aplikacij,

– upravljanje novih pripomočkov za vožnjo (glede na različico).

Funkcije, ki vožnjo olajšajo in obogatijo

Še bolj okreten

Vse od prve generacije naprej je Clio svoj sloves gradil na zmožnosti enako suverene in prijetne vožnje po mestu kot tudi na odprti cesti. Novi Clio je zahvaljujoč pripomočkom za vožnjo še bolj okreten in vsestranski.

Novi Clio ima vsepovsod senzorje, ki omogočajo, da je enostavno obvladljiv in praktičen tudi v najbolj zahtevnih voznih razmerah in med parkiranjem.

Poleg senzorjev za vzvratno vožnjo ima novi Clio – glede na različico – tudi senzorje spredaj in kamero za vzvratno vožnjo, ki olajšujejo manevriranje in preprečujejo manjše trke ali praske, tako pogoste pri vsakdanji vožnji v urbanem okolju.

Sistem za prostoročno parkiranje Easy Park Assist, ki je na voljo v bolje opremljenih različicah, vozniku pomaga pri parkiranju. Postopek začne voznik tako, da določi želeno vrsto parkiranja: bočno, diagonalno ali vzdolžno. Med vožnjo s hitrostjo do 30 km na uro sistem zaznava vse razpoložljive prostore, ki ustrezajo meram novega Clia. Po zaznavi primernega prostora sistem preračuna in poskrbi za premike avtomobila; vozniku ni treba sukati volana, ampak nadzoruje je plin, zavoro in prestavljanje.

Izpopolnjena udobje in uporabnost

S ciljem, da bi bil novi Clio še bolj enostaven in prijeten za vožnjo, ima (glede na različico) lahko še naslednje novosti:

– žaromete s svetilnimi diodami, ki zagotavljajo boljšo vidljivost in boljše vidno udobje, kar hkrati prinaša tudi večjo varnost,

– zunanji vzvratni ogledali, ki se ob zapiranju vrat samodejno sklopita,

– osvetljeni kozmetični ogledali na senčnikih,

– samodejno (elektrokromno) zatemnitev notranjega vzvratnega ogledala, ki med vožnjo ponoči preprečuje bleščanje žarometov zadaj vozečih vozil.

Dodane odlike zvočne naprave Bose®

Renault in Bose® tesno sodelujeta od leta 2008. Po modelih Koleos, Mégane, Scénic, Laguna, Latitude, Espace, Kadjar in Talisman, je novi Clio prvi Renaultov avtomobil segmenta B, ki je deležen strokovnega znanja podjetja Bose® pri zasnovi in posebni prilagoditvi tovarniško vgrajene zvočne naprave visokega razreda.  

Edinstvena zvočna izkušnja, ki jo zagotavlja naprava Bose®, potniški prostor novega Clia spremeni v pravo koncertno dvorano, po kateri se razlega pristen in jasen zvok, čigar čistost je zelo blizu koncerta v živo.

Takšno doživetje zvoka je možno zahvaljujoč sistemu, ki je bil razvit po meri novega Clia in ima sedem zmogljivih zvočnikov:

– dva spredaj, vgrajena v armaturno ploščo,

– dva vgrajena v obloge prednjih vrat,

– dva vgrajena v obloge zadnjih vrat in

– nizkotonskega v posebnem ohišju, ki je nameščeno v prtljažnik, z ekskluzivno tehnologijo nadzora valovnih dolžin Bose® za zagotavljanje bogatih basov.

Razširjena ponudba motorjev za še več užitka v vožnji

Nova pogonska sklopa: dCi 110 in TCe 120 s šeststopenjskim ročnim menjalnikom

Več moči in uživanja v vožnji z dizelskim motorjem 1,5 dCi 110

Novi Clio k dosedanji ponudbi dizelskih motorjev dodaja še enega z več moči, ki ponuja še več užitka v vožnji: Energy 1,5 dCi 110 v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Ta motor, dopolnjen z napravo Stop & Start ter sistemom za vračanje energije med zaviranjem in upočasnjevanjem vožnje, največjo moč 110 KM doseže pri 4.000 vrtljajih na minuto, največji navor 260 Nm pa pri 1.750 vrtljajih na minuto. Zaradi nove zasnove turbo polnilnika z majhno vztrajnostjo je izjemno odziven že pri nizkih vrtljajih.

Bencinski motor TCe 120 odslej tudi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom

Novi CLIO je na voljo tudi s kombinacijo bencinskega motorja Energy TCe 120 in šeststopenjskega ročnega menjalnika. Ob različici s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC je nova kombinacija namenjena kupcem, ki pri nakupu pazijo na ceno, in tistim, ki želijo sami ohraniti popoln nadzor nad vožnjo avtomobila. Ta motor s tehnologijami neposrednega vbrizgavanja bencina, turbo polnilnika in naprave Stop & Start največji navor 205 Nm doseže že pri 2.000 vrtljaji na minuto.

Ena najbolj celovitih ponudb motorjev na trgu

Z dopolnitvijo na zgornji ravni dizelskih motorjev ima novi Clio eno najbolj pestrih ponudb dizelskih pogonskih sklopov na trgu: z največjo močjo 75, 90 in 110 KM, z ročnim ali samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC.

Tudi ponudba bencinskih motorjev je zelo pestra: z največjo močjo 75, 90 in 120 KM, z ročnim ali samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC.

Ko k tem prištejemo še bencinske motorje različic Renault Sport, je novi Clio na voljo z 10 različnimi pogonskimi sklopi. Novi Clio tako ponuja eno najbolj pestrih kombinacij motorjev in menjalnikov na trgu, s čimer lahko zadovolji kar se da raznolike potrebe kupcev, najsi gre za posameznike ali poklicne uporabnike.