Razkrivamo zunanjost novega Clia

Renault predstavlja Novi Clio, peto generacijo ikonskega avtomobila, ki je že dosegel 15 milijonov prodanih primerkov. Od prve predstavitve leta 1990 je Clio postal najbolje prodajani model Skupine Renault na svetu. Clio je bil večkrat najbolj priljubljeni avtomobil v Franciji kot katerikoli drug model, od leta 2013 pa je tudi vodilni avtomobil segmenta B v Evropi. Od leta 2012 do 2018 je bila prodaja Clia vsakič večja kot leto prej, kar je izjemen prodajni dosežek.

Bolj moderen in bolj atletski Novi Clio ima gensko zasnovo, ki je zaslužna za skoraj 30 let uspehov tega modela. Tako nadgrajuje odlike vsake od predhodnih štirih generacij in začenja novo, težko pričakovano poglavje te sijajne sage.

  •  Od Clia I velja, da “ima vse, kar imajo veliki”. Enako kot leta 1990 predstavljeni prvi Clio ima tudi Novi Clio tehnologije avtomobilov višjega razreda, kot sta Mégane in Espace.
  •  Od Clia II prevzema zelo visoka merila za prostornost in udobje.
  •  Enako kot Clio III prinaša novo dobo na področju zaznavne kakovosti.
  •  Po Cliu IV pa povzema močno izrazno oblikovanje, ki je dalo navdih za celotno ponudbo Renaulta in je znamki dalo prepoznaven pečat.

Po dvojnem načelu »evolucija + revolucija« zasnovani Novi Clio pravila postavlja na novo, saj ima bolj zrelo zunanjo podobo, v notranjosti pa je doživel temeljito preobrazbo. Bolj izklesane poteze in odločnejši prednji del Novemu Cliu zagotavljajo vitalnost in modernost, ob tem pa je prepoznaven že na prvi pogled, čeprav je 100 odstotkov njegovih delov povsem novih. Znotraj je revolucija zasnove več kot očitna. Povsem na novo zasnovan potniški prostor se navdihuje pri avtomobilih višjega segmenta tako pri zaznavni kakovosti kot pri ponujenih tehnologijah. Slednje so namenjene vsem uporabnikom, saj jim zagotavljajo poenostavitev vsakdanje rabe in življenja na poteh.

“Clio pete generacije je za nas zelo pomemben, saj je najbolje prodajan model v svojem segmentu in drugi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, vseh razredov skupaj. Clio je ikona in najnovejši ima vse najboljše od prejšnjih generacij. Zunanja oblika Clia 4 je naše kupce očarala in jih zapeljuje še dandanes. Zaradi tega smo se odločili, da to gensko zasnovo obdržimo, v novem modelu pa ji dodamo nekaj več modernosti in elegantnosti. V notranjosti je preobrazba temeljita z opazno izboljšano zaznavno kakovostjo, večjo dovršenostjo in močno prisotno tehnologijo. To je najboljši Clio doslej.” 

Laurens van den Acker, direktor za industrijsko oblikovanje Skupine Renault

Za Skupino Renault je Novi Clio čelni model v strateškega načrta “Drive the Future (2017-2022)” (na povezavi je gradivo v angleščini). Ta načrt, predstavljen jeseni 2017, vsebuje tri ključne cilje.

  •  Elektrika: do leta 2022 bo imela Skupina Renault v svoji ponudbi 12 elektrificiranih modelov. Novi Clio bo prvi med njimi s hibridnim pogonskim sklopom E-Tech, ki temelji na tehnologiji, ki jo je razvil Renault.
  •  Povezljivost: prav tako do leta 2022 bo 100 odstotkov vozil na ključnih trgih podjetja povezljivih. Novi Clio izvrstno ponazarja ta zagon z novo povezljivo multimedijsko napravo, ki je bila razvita v okviru Zveze.
  •  Avtonomija: do leta 2022 bo Skupina Renault trgu ponudila 15 modelov, ki bodo opremljeni s tehnologijo za avtonomno vožnjo. Novi Clio bo pionir na tem področju, saj bo razne pripomočke za vožnjo, ki vodijo k sistemu povsem avtonomne vožnje, približal širokemu krogu kupcev.

Novi Clio je v samem jedru strategije krepitve sinergij v okviru Zveze. Ta strategija sloni zlasti na razvoju skupnih tehnologij in uporabi novih konstrukcijskih osnov po vzoru osnove CMF-B, ki jo uvaja ravno Novi Clio, ter nove zasnove električne in elektronske arhitekture. Ta konstrukcijska osnova omogoča vključitev najnovejšega tehnološkega razvoja po nareku novih tržnih potreb.

Novi Clio je pionir nove generacije modelov znamke Renault in ima tudi svojo različico R.S. Line, ki jo navdihuje Renault Sport, ter različico z oznako INITIALE PARIS z novo oblikovno usmeritvijo.