Prenovljeni Renault Kadjar

Pred dnevi smo lahko na slovenski predstavitvi pobliže spoznali prenovljenega Renault Kadjar-ja. V C segmentu športnih terencev je konkurenca zelo močna, kjer vse znamke vlagajo veliko truda in denarja v ta segment. Vsako leto pride na cesto kakšen nov model in v prihodnosti se bo ta trend še kar nadaljeval, saj so napovedi za C segment zelo obetavne.

Kadjar je dobil kar nekaj novosti in izboljšav glede na svojega predhodnika, a določenih potez pri Renaultu enostavno ne razumemo in to razkrijemo nekoliko kasneje. Spredaj so osvežili sprednjo masko z novim izrazitim odbijačem, novimi led dnevnimi lučmi, žarometi in led tehnologijo meglenk. Tudi za zadnje luči so uporabili led tehnologijo z uporabo led smernikov. Zadnji odbijač je nov z novo terensko zaščito, ki mu poudari športnost in nove podolgovate led meglenke. Kupci lahko izbirajo med tremi novimi barvami karoserije in štirimi lahkimi platišči.

Za notranjost so pripravili novo ambientalno osvetlitev, več kromastih dodatkov in izboljšali udobnost sedežev. Po prvi krajši vožnji, ki smo jo opravili, se nam zdi, da so sedeži premehki, saj smo se kar ugreznili vanj. Stikala za upravljanje stranskih stekel so nova, nov je tudi 7-palčni zaslon na dotik, ob katerega so umeščene še tipke na dotik. Zadnji potniki si bodo lahko odslej zadaj polnili mobitele, saj imajo dva USB priključka in eno 12V vtičnico. Vsi sedeži so bolj prilagodljivi in pri vozniku je moč nastaviti še sedalni del. K večji uporabnosti se lahko naslon za roke premika naprej in nazaj. Dodali so nov nivo opreme BlackEdition, kjer je oblazinjenje v črni barvi in sprednja sedeža že serijsko ogrevana. Prtljažnik ostaja enakih dimenzij 472 litrov in je prilagodljiv. V primeru, da sovoznikov sedež preklopimo naprej lahko v notranjost pospravimo predmet dolg do 2,5 metra.

Za vse tiste, ki bi želeli vleči počitniško prikolico, lahko v prenovljenega Kadjar-ja po novem vgradite električno vlečno kljuko, ki jo sprostimo s pritiskom na gumb v prtljažniku. Doplačilo za vlečno kljuko znaša 900 evrov.

Pri motorjih se je zgodilo največ novosti, kjer sta na voljo bencinska motorja 1,3-litra TCe FAP s 140 ali 160 konji. Prvega upravljamo z ročnim in drugega samodejnim menjalnikom. Dizelska motorja sta postala za malenkost močnejša. Šibkejši 1,5-litra ima 115 in močnejši 1,8-litrski 150 konjev. Štirikolesni pogon bo moč imeti le na najmočnejšem dizelskem motorju. Sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko imamo lahko pri šibkejših motorjih, a le pri višjih nivojih opreme. 

Sedaj pa naši graji ali nerazumni logiki Renaulta. Sami želijo vstopiti v boj z drugimi konkurenti, a sami še vedno niso vgradili, ponudili radarskega tempomata in sistema za samodejno zaviranje v sili. Sicer drugega lahko dokupimo v paketu varnosti, a ne pri vseh nivojih opreme. Tekmeci sisteme vsaj uvrstijo na seznam dodatne opreme, če že ne serijsko vgradijo v svoja vozila. Extended grip imamo lahko samo pri opremi Limited in nikjer drugje. Upamo, da bodo pri Renaultu kaj kmalu spregledali.

Za Kadjar-ja so pripravili štiri nivoje opreme: Life, Limited, Bose in posebno serijo BlackEdition. Najcenejši se po ceniku začne pri 20.490 evrih in počasi stopnjuje po dvatisočaka navzgor. Dizelski motor je dražji za 1.300 evrov in model s samodejnim menjalnikom 1.500 evrov več. Štirikolesna izvedenka bo dobavljiva z opremo Bose in BlackEdition.

Ob nakupu prenovljenega Kadjar-ja, kupec dobi 1.500 evrov popusta in komplet zimskih pnevmatik. V primeru Renault financiranja pa 1.500 popusta, tisočaka za staro vozilo in 5-letno brezplačno servisiranje. Če ste vztrajni pri nakupu in »stisnite« prodajalca v kot, vam bo dal še kakšen »hišni« popust.