Prenovljena Mazda CX-3 in Mazda6

 

Prenovljena Mazda CX-3 

Zunanjost: za še večjo izraznost oblikovalskega jezika KODO smo poskrbeli za dodatno izboljšanje prefinjenosti. Odvisno od stopnje opreme je bilo posodobljenih pet različnih območij.

Notranjost: veliko je bilo storjenega za izboljšanje videza kakovosti notranjosti. Poleg oblikovnih sprememb na armaturni plošči je bila uporabljena tudi kombinacija materiala in barv naslednje kakovostne stopnje.

Spremembe opreme: poleg zgoraj omenjenih sprememb oblikovanja zunanjosti in notranjosti bodo pri različnih stopnjah opreme na voljo tudi nekatere nove funkcije. Na osnovi sprememb opreme so načrtovane dodatne posodobitve z novimi funkcijami glede na različico:

Emotion; brez sprememb

Challenge; dodatne funkcije v primerjavi s predhodnim modelom, ogledalo s samodejnim zasenčenjem

Takumi; posebna serija temelji na različici Challenge z naslednjimi dodatki: 18-palčna platišča iz litine, Senzorji za parkiranje, zadaj ogrevanje sedežev, Zatemnjena stekla, Digitalni radio DAB o Senzor dežja in osvetljenosti, Samodejni električni preklop zunanjih ogledal

Attraction; brez sprememb

Revolution; dodatne funkcije v primerjavi s predhodnim modelom,  Senzorji za parkiranje – spredaj

Takumi Plus; izvedenka bazira na vozilu G121 Revolution, z naslednjimi dodatki: Deep Red Nappa usnjeni sedeži, Električno nastavljiv voznikov sedež, s spominom za nastavitev sedeža in Head-up zaslona, 18” ALU platišča s posebnim svetlim odtenkom

Barve in motorji

Izbira zunanjih barv je omejena na:

  • Arctic White - A4D
  • Snowflake White Crystal - 25D
  • Ceramic Metallic - 47A
  • Machine Grey - 46G
  • Jet Black - 41W
  • Soul Red Crystal - 46V

Različica TAKUMI PLUS bo na voljo v dveh izvedenkah:

Revolution Top
Dodatne funkcije v primerjavi s predhodnim modelom, Mazdin radarski tempomat (MRCC) s funkcijo Stop&Go  (samo za AT), Adaptivni LED žarometi (ALH)  namesto nadzora dolgih luči (HBC) in sistema prilagodljivih sprednjih luči (AFLS), Črno usnjeno oblazinjenje sedežev namesto umetnega usnja, Belo usnjeno oblazinjenje namesto dvobarvne različice

Tehnični podatki Mazde CX-3

Pri dizelskem motorju se bosta spremenili moč in delovna prostornina:

Delovna prostornina: s 1499 cm3 na 1796 cm3

Moč: s 105 KM na 115 KM

Doplačilo za kovinsko barvo                                  450 €

Doplačilo za Machine sivo barvo (46G)              600 €

Doplačilo za Soul Crystal rdečo barvo (46V)      730 €

Prenovljena Mazda6 

Temelj razvoja te tretje posodobitve Mazde6 je ‘zrela eleganca’. Videz zunanjosti in notranjosti odraža višjo raven kakovosti, skupnemu vtisu pa daje poudarek zrelejše in bolj prefinjeno oblikovanje.

Zunanje oblikovanje dodatno poudari bistveno eleganco Mazde6. Elementi, kot je nova sprednja maska, ustvarijo podobo moči polnega gibanja, ki teče od sprednjega proti zadnjemu delu, ustaljenega nizkega težišča in prefinjene dostojanstvene lepote. V notranjosti so najpomembnejše spremembe armaturne plošče in oblazinjenja vrat, ki zagotovijo elegantno vzdušje v kabini. Novost je možnost izbire Mazdinega paketa najvišje kakovosti notranjosti s prefinjeno usklajenimi okrasnimi elementi iz pravega lesa in drugimi odličnimi materiali, ki ustvarijo vrhunski Mazdin pečat.

Značilnosti oblikovanja zunanjosti

- Nova oblika maske in značilnega krila, ki poudari videz širine

- Ostre oblike in odlična kakovost luči zagotovijo drzen izraz

- Kanali pod vodoravnimi okrasnimi elementi usmerijo zrak k sprednjima pnevmatikama

- Barva spodnjega dela zadnjega odbijača ni več črna, ampak je pri limuzini in pri karavanu uporabljena barva karoserije. Oblikovanje zadnjega dela tako odlikuje videz višje kakovosti.

- Pri limuzini novo oblikovanje nazaj obrnjenega spodnjega dela pokrova prtljažnika in vodoravna črta njegove razširjene obrobe odražata prefinjenost, ki pristaja tej limuzini. Obenem sta izpušni cevi zdaj postavljeni bliže zunanjemu robu, povečan pa je tudi premer izpušnih cevi.

Razpoložljivost barv karoserije

V paleti barv karoserije je barva Soul Crystal nadomestila Soul rdečo. Sveža, lesketajoča transparentnost te nove rdeče barve bolje poudari čudovite poteze oblikovanja KODO. Ostalih osem razpoložljivih barv je prevzetih od prejšnjega modela.

Značilnosti oblikovanja notranjosti

- Prefinjena armaturna plošča bolje poudari širino in izboljšano kakovost

- Vsak vidik oblikovanja osrednjega dela poudari vodoravno usmerjenost zasnove

- Ravna linija, ki jo dopolnjujejo nežne variacije vzdolž površine, stopnjuje občutek hitrosti

Možnosti oblazinjenja sedežev

Sedeži posodobljene Mazde6 so bili deležni dramatične spremembe v pristopu, ki uvaja oster kontrast v primerjavi s športno, tesno objemajočo obliko sedežev prejšnjega modela. Primeri posegov za poudarek bogate globine in izklesane oblike novih sedežev vključujejo uvedbo debelejšega oblazinjenja in širših blazin, ki ustvarijo udoben in vabljiv videz.

Paket najvišje kakovosti – Takumi Plus

Za posodobljeno Mazdo6 je na voljo paket z notranjostjo najvišje kakovosti, ki vključuje Mazdine najbolj prefinjene materiale, odlikuje pa ga tudi edinstvena uskladitev barv. Med značilnosti sodijo oblazinjenje sedežev z usnjem Nappa, obloge iz pravega lesa in material z občutkom semiša. Armaturno ploščo in vrata krasijo obloge iz japonskega lesa sen, ki ga pogosto uporabljajo za tradicionalno japonsko pohištvo in glasbila, okrovi prezračevalnih šob pa so klavirsko črno lakirani. Rezultat je izraz zrelosti in elegance, ki ga dopolnjujeta toplina in sodobnost. Poleg tega je oblazinjenje, ki se vzdolžno razteza čez sredino armaturne plošče, prekrito s semišem Ultrasuede® NU, novim materialom Toray Industries Inc. Posodobljena Mazda6 je prvi avto serijske proizvodnje na svetu s tem materialom, ki predstavlja fuzijo najsodobnejših industrijskih tehnologij in tradicionalnih japonskih tehnik rokodelske izdelave.

Vozna dinamika

Po uspešnih posodobitvah v letih 2015 in 2016 je bil cilj razvoja letošnje posodobitve izboljšati vsak vidik vozne dinamike in doseči novo raven zrelosti izdelka. V ta namen je Mazda uvedla napredne tehnologije in uporabila odlično izdelavo za zagotovitev še bolj prefinjenega uživanja v vožnji z Mazdo6. Med pogonskimi sklopi so bili vsi razpoložljivi motorji posodobljeni, da zagotovijo občutek zmogljivosti, ki še bolj ustreza čutom osebe za volanom. V kombinaciji z znatno izboljšano vsestransko zmogljivostjo  — vključno z bolj linearnim vedenjem in udobnejšo vožnjo, doseženo z izboljšavami podvozja in karoserije ter izjemno novo stopnjo tihega delovanja, ki temelji na novem indeksu — je Mazda6 dosegla novo raven kakovosti in zmogljivosti, ki ustreza admiralski ladji v ponudbi znamke.

Bencinski motor

Uporabljeni so novi kolektor polnilnega zraka, nove oblike batov na zgornjem delu/robu zgornjega dela/plašču bata, novi batni obročki, nov sistem za vbrizgavanje goriva in sistem za upravljanje pretoka hladilne tekočine. Te spremembe povečajo navor v spodnjem območju vrtljajev za 6,2 odstotka, obenem pa zmanjšajo realno porabo goriva in tvorjenje delcev med zgorevanjem. Rezultat so izboljšana raven dinamične zmogljivosti, varčnejša poraba in do okolja prijaznejše delovanje.

S prilagoditvami za optimalno delovanje 2,5-litrski motor zdaj razvije moč 194 KM in navor 258 Nm. Že iz Mazde CX-5 znani izklop valja je uporabljen tudi pri Mazdi6 in omogoča zmanjšanje porabe za 20 % pri konstantni hitrosti 40 km/h. Pri konstantni hitrosti 80 km/h znaša zmanjšanje približno 5 %.

Dizelski motor

Dizelski motor SKYACTIV–D 2.2 razvije izjemen navor in navduši z dinamično zmogljivostjo s hitrim odzivom vse do visokih vrtljajev, obenem je izjemno varčen in deluje prijazno do okolja. Cilj s to posodobitvijo uvedenih novih tehnologij je zmanjšanje izpustov motorja, zagotavljanje čvrstejše vozne izkušnje in tišje delovanje. Za nadaljnje izboljšanje varčne porabe in zmogljivosti so bili uvedeni številni ukrepi.

Posoda za AdBlue in polnjenje
Posoda za AdBlue ima prostornino približno 15 l. Odvisno od načina vožnje je treba aditiv AdBlue doliti na vsakih 12.000–15.000 km – doseg je prikazan tudi na zaslonu v kabini.

Podvozje Skyactiv
V sklopu ukrepov za temeljito nadgradnjo delovanja podvozja je bil znatno izboljšan sistem vzmetenja. Rezultat je večja uglajenost, bolj linearno vedenje vozila in višja raven kakovosti vožnje z Mazdo6. Ne glede na razmere – od vožnje po mestu z majhnimi silami G do velikih sil G med vožnjo po ovinkastih cestah – vsi  potniki v vozilu uživajo v izboljšani kakovosti vožnje zaradi izboljšav Mazde6.

Vzmetenje

Med ukrepi za udobnejšo vožnjo je povečanje premera sprednjih blažilnikov z 32 mm na 35 mm, v vseh blažilnikih pa je za večji odziv spremenjena struktura ventilov. Skupaj z novim uretanskim držalom na vrhu zadnjega blažilnika, ki je popolna novost pri Mazdi, te nove strukture zagotavljajo linearno silo blaženja celo pri odzivu na majhne sunke/tresljaje, obenem pa znatno ublažijo velike sunke, da je na voljo izjemno visoka raven udobja pri vožnji.

Krmiljenje

Za natančnejši odziv na nežne posege z volanom pri hitri vožnji skozi ovinke je krmilno gonilo na prečnik vzmetenja zdaj pritrjeno s togimi držali. To omogoča bolj linearen občutek krmiljenja in poveča njegovo togost. V kombinaciji z izboljšanim sistemom vzmetenja je znatno izboljšan tudi občutek nevtralnega krmiljenja.

Zavore

Zaradi povečane moči in navora motorja SKYACTIV–D 2.2 so za sprednje zavore posodobljene različice Mazde6 z dizelskim pogonom uporabljeni zavorni koluti z večjim premerom.

Prilagodljivi žarometi LED (ALH)
ALH je sistem za podporo vozniku, ki vključuje naslednje funkcije za izboljšanje vidljivosti pri nočnih vožnjah: samodejni nadzor dolgih luči za preprečevanje bleščanja, zasenčene luči s širokim razponom, ki osvetlijo širše območje, in avtocestni način za samodejno usmeritev žarometov navzgor pri hitri vožnji. Pri tej posodobitvi je sklop svetil LED v vsakem žarometu še natančneje razdeljen v 20 blokov, ki jih je možno neodvisno vklopiti ali izklopiti (osvetliti oziroma ugasniti) – v predhodnem sistemu so bili na voljo samo štirje bloki v vsakem žarometu. Za odlično vidljivost je izboljšan tudi doseg dolgih luči, ki zdaj osvetlijo območje 80 metrov pred vozilom. Z natančnejšo razdelitvijo sklopov svetil LED je znatno zmanjšano število ugasnjenih svetil oziroma zatemnjeno območje žarometa pri zaznanem vozilu, ki vozi nasproti, zato je možno hitreje opaziti pešce. Sistem uporablja tudi nov način, ki omogoča porazdelitev svetlobe dolgih luči v treh različnih vzorcih glede na hitrost vozila. Osvetljeno je območje, ki ga voznik želi videti.

Namesto dveh stopenj prilagajanja žarometov pri osvetlitvi območja pred vozilom glede na zasuk volana je zdaj na voljo šest stopenj. Ta natančnejša in bolj zvezna prilagoditev svetlobe izboljša vidljivost pri vožnji skozi ovinke za natančnejši nadzor nad osvetljenim območjem.

Nadzor s prikazom 360° od zgoraj
Ta sistem z uporabo štirih kamer, ki so usmerjene naprej, vstran in nazaj, na sredinskem zaslonu prikazuje območje ob vozilu. Osem parkirnih tipal na sprednjem in zadnjem delu vozila zaznava oddaljenost od ovir in oglasi se zvočno opozorilo. Sistem pomaga tudi s spremljanjem mrtvih kotov. Ker lahko voznik tako vidi, kaj se dogaja v mrtvem kotu, in spremlja razdaljo do ovir pri vožnji v garažo ali iz nje, pri vožnji v nepregledna križišča v obliki črke T ali pri srečevanju z drugim vozilom na ozki cesti, sistem s 360stopinjskim nadzorom znatno pripomore k izogibanju nevarnostim. Pri prikazu območja pred vozilom ali za njim je možno s posebnih prikazom od zgoraj v hipu pregledati okolico vozila.

S kotom 177 stopinj sprednji in zadnji širokokotni prikaz pokrivata zajetno območje. Pri prikazih s strani sta vidni tudi sprednji kolesi. Po vklopu kamer je možno vsak način prikaza upravljati na zaslonu na dotik ali z večnamenskim upravljalnikom.