Predstavitvena vožnja dirkalnika Porsche Cayman GT4 Rallye na snegu in ledu

Proizvajalec športnih avtomobilov iz nemškega Zuffenhausna se pripravlja na povratek v svet rallyja. V Weissachu tako Porschejev oddelek za avtomotošport razvija dirkalnik Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport, ki bo ustrezal pravilniku zveze FIA za kategorijo R-GT in bo predvidoma prvič nastopil v sezoni 2020. Glavna spodbuda za ta korak je bil pozitiven odziv na predstavitev konceptne študije Cayman GT4 Rallye Concept Car v okviru tekem 
ADAC Rallye Deutschland 2018. Za krmilom spektakularne konceptne študije, ki je nastopila kot predvozilo, je sedel Romain Dumas (Francija). Konceptna študija za rally tekmovanja se bo na predstavitveno vožnjo po snegu in ledu podala na Porschejevem zimskem dogodku, ki bo na vrsti pred spektaklom GP Ice Race v kraju Zell am See (Avstrija, 19./20. januar). Kot njen voznik bo nastopil avstrijski junak Richard Lietz, ki trenutno na svetovnem vzdržljivostnem prvenstvu (FIA WEC, GTE-Pro) zveze FIA zaseda tretje mesto. 

Prihodnji rally dirkalnik za razliko od konceptne študije ne bo temeljil na Caymanu GT4 Clubsport, ki so ga izdelovali do leta 2018, pač pa na novem, v začetku januarja predstavljenem dirkalniku 718 Cayman GT4 Clubsport. Dirkalnik, ki je predviden za udeležbo na svetovnih dirkalnih serijah GT4 ter za dogodke clubsport in trackdays, je opremljen s 3,8-litrskim šestvaljnim bokser motorjem, ki razvije moč 313 kW (425 KM). Pri razvoju je bil poudarek na zmogljivostih, voznih lastnostih in trajnostnih tehnologijah. Pri izdelavi nekaterih karoserijskih komponent Porscheja 718 Cayman GT4 Clubsport je prvič uporabljen kompozitni material iz organskih vlaken.

Po predstavitvi konceptne študije Porsche Cayman GT4 Rallye Concept Car v okviru tekem Rallye Deutschland 2018 je bil odziv izjemno pozitiven. Navdušenje v taboru ljubiteljev rallyja, pa tudi na strani ekip, voznikov in organizatorja serije, je bilo tolikšno, da je zeleno luč dobil nov razvojni program. Pri tem zaradi sorodnosti s serijskim avtomobilom pri novem dirkalniku, ki bo ustrezal pravilniku zveze FIA za kategorijo 
R-GT, veliko prednost predstavljajo sorazmerno nizki obratovalni stroški.

Porsche na rally tekmovanjih: uspehi in tradicija
Porsche je na rally tekmovanjih zabeležil že številne uspehe. Pomemben mejnik predstavlja skupna zmaga na rallyju Dakar leta 1986 s Porschejem 959. Tudi Porsche 953, ki je temeljil na modelu 911 s štirikolesnim pogonom, je slavil zmago na rallyju Dakar. Ob koncu 60. let in v začetku 70. let sta Vic Elford in Björn Waldegard s Porschejem 911 dosegala velike uspehe na legendarnem rellyju Monte Carlo. V zadnjem obdobju številne zasebne ekipe na nacionalnih in mednarodnih tekmovanjih stavijo na različne modele Porscheja 911. Tako sta bila tudi Porschejeva tovarniška voznika Timo Bernhard in Romain Dumas na rally tekmah večkrat aktivna v različnih projektih zasebnih ekip.

Pravilnik za kategorijo R-GT
Pravilnik za kategorijo R-GT je Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) uvedla v sezoni 2011. Z njim je ambicioznim zasebnim tekmovalnim ekipam in zasebnim voznikom želela omogočiti cenovno ugoden in športno privlačen nastop na rally tekmovanjih. Za sezono 2014 je bil pravilnik obširno predelan. Zasebne ekipe lahko z vozili, ki so pridobila homologacijo za kategorijo R-GT, tekmujejo na dogodkih širom po svetu. Še posebej atraktivna sta možnost udeležbe na slavnem rallyju Monte Carlo ter v okviru svetovnega prvenstva (WRC) nastop na legendarnih asfaltnih progah sredozemskega otoka Korzika.

Opomba: Z naslova http://presse.porsche.de si lahko prenesete sporočila za medije, fotografije in videoposnetke. Na Twitter kanalu @PorscheRaces dobite aktualne informacije in fotografije Porsche-Motorsporta v živo z vseh dirkališč na svetu. Ostale vsebine najdete na spletni strani www.newsroom.porsche.com, ki sodi med inovativne ponudbe Porschejevega oddelka za komuniciranje za novinarje, blogerje in ponudnike spletnih vsebin.