Porschejev komunikacijski oddelek obogatil digitalno ponudbo

Porsche s povsem prenovljenim spletnim Newsroomom daje na razpolago še večjo in še bolj pestro informacijsko ponudbo. Spletna stran newsroom.porsche.com je od leta 2014 osrednja vstopna točka za novinarje, blogerje in spletno skupnost. Deluje kot korporativni blog, platforma za družbene medije in središče za prenos datotek v enem. Uporabniki lahko tam najdejo široko ponudbo besedil, slik in videov – ki so vedno aktualni, pregledni in dostopni brez gesel. Spletni magazin v nemškem, angleškem, kitajskem, ruskem in španskem jeziku poleg tega bralce vsakodnevno seznanja z novicami in poglobljenimi vsebinami.

Optimizirano iskanje po medijih in lastni videoportal "NewsTV"
Kot največjo novost naj poleg sodobnejšega dizajna in večje zmogljivosti omenimo izboljšano iskanje po medijih: izpopolnjena funkcija iskanja omogoča neposreden dostop do obširnega podatkovnega gradiva. Z "NewsTV" pa Porsche svoj Newsroom dopolnjuje z lastnim videoportalom: uporabniki imajo možnost, da posnetke predvajajo prek integriranega predvajalnika, jih vgradijo na spletne strani, delijo in si jih prenesejo za redakcijske namene. Posebne dogodke je mogoče spremljati povsod po svetu prek pretakanja v živo v realnem času. 

Optimizirana tudi za mobilne naprave
Kot je običajno, ima spletna stran v celoti odzivno zasnovo, tako da je na voljo na vseh vrstah naprav. Za hiter dostop s terena je Porsche v celoti prenovil tudi aplikacijo Newsroom. Z novo različico ima uporabnik zdaj možnost, da se naroči na potisna sporočila. Z njimi boste vedno na tekočem in ne boste zamudili nobene novice. Povezave za prenos je mogoče preprosto pošiljati po elektronski pošti, tako da lahko novinarji aplikacijo optimalno vključijo v svoj delovni proces. V e-novicah vsak teden razpošiljamo najvažnejše tedenske objave. Prijava nanje je mogoča na povezavi newsroom.porsche.de/newsletter. 

Prek družbenih medijev vedno ažurno informirani 
Redne objave v realnem času so na voljo tudi na Twitterju: račun @PorscheNewsroom zajema vse teme iz sveta znamke Porsche. @PorscheRaces je Twitter kanal za vse Porschejeve motošportne aktivnosti iz sveta GT. @PorscheFormulaE obvešča o testnih vožnjah in prihodnjih tekmovanjih Porschejevega moštva v Formuli E. 

Porsche ima svoj kanal tudi na portalu Drivetribe, spletni skupnosti, za katero stojijo nekdanji ustvarjalci avtomobilistične oddaje Top Gear – Clarkson, May in Hammond. Ponudbo z objavami ekskluzivnih fotografij zaokroža Instagram račun @porsche_newsroom. O zanimivostih iz sveta Porschejevega muzeja obveščata računa @porsche.museum.stuttgart na Facebooku in @porsche.museum na Instagramu.