Porsche v letu 2016 na dobri poti

 

Uspešna polletna bilanca: tudi v prvih šestih mesecih leta 2016 je družba Dr. Ing h.c. F. Porsche AG zabeležila rast dobička iz poslovanja – ta se je povečal za 8 %, na 1,8 milijarde evrov. Prodaja se je izboljšala za 3 %, na 117.963 vozil, promet pa za 1 % in je znašal 10,9 milijarde evrov. Operativni donos iz poslo­vanja je znašal 16,8 %, medtem ko je v prvem polletju leta 2015 znašal 15,6 %. Število zaposlenih se je povečalo za 12 % in je zdaj 26.191. "Zadovoljne stranke, varna delovna mesta in privlačen donos so za nas važnejši kot visoke prodajne številke," je povedal namestnik predsednika uprave in direktor za področje financ in IT, Lutz Meschke.

Predsednik uprave Oliver Blume je poudaril, da se želi Porsche po večletni bliskoviti rasti zdaj ustaliti na doseženi visoki ravni. Za zmerno rast bo poskrbela nova Panamera. "Ta Porsche je razred zase," je dejal Oliver Blume. "Združuje športno vozno dinamiko in izjemno udobje za potovanja. Je zmogljiv in kljub temu varčen pri porabi. Poleg tega povezuje vsestransko funkcionalnost in osupljiv dizajn," tako predsednik uprave. Novo Panamero bodo začeli prodajati novembra 2016.

Lutz Meschke pričakuje, da bodo v poslovnem letu 2016 zabeležili zmerno povečanje prodaje in prometa. Kljub zelo visokim naložbam v tovarne in vlaganjem v razvoj, kot je denimo milijardna investicija v prvi Porschejev model na izključno električni pogon, Mission E, finančni direktor pričakuje rezultat, ki bo najmanj na ravni lanskega leta. Strateški cilj – 15-odstotni operativni donos iz poslovanja – bo v novi Strategiji 2025 določen tudi naprej za prihodnost, je poudaril Lutz Meschke.  Ob tem pa bodo obvezna področja razvoja električna mobilnost, digitalizacija in povezljivost, brez katerih si uspešnega delovanja podjetja v času, ko avtomobilska panoga doživlja eno največjih prelomnih obdobij, sploh ne moremo predstavljati.