Porsche 911 GT2 RS Clubsport se na start podaja s 700 KM

 

Predserijski in spektakularen – na avtomobilskem salonu v Los Angelesu je svetovno premiero doživel novi Porsche 911 GT2 RS Clubsport. 515 kW (700 KM) močna dirkalna izvedba cestnega športnega modela 911 GT2 RS* je ome-je¬na na 200 primerkov in jo bo mogoče uporabljati na klubskih športnih prireditvah in izbranih avtomotošportnih dogodkih. "Naše stranke se z modelom GT2 RS Clubsport ne bodo vozile samo na t.i. track days dogodkih, temveč bodo z njim v prihodnjih letih lahko nastopale tudi na mednarodnih tekmovanjih. Zato so ravno zdaj v teku zelo produktivni pogovori z organizatorjem dirk, družbo SRO," je povedal dr. Frank-Steffen Walliser, vodja oddelka za motošport in vozila GT.

Tehnično je dirkalnik iz Weissacha osnovan – enako kot pred devetimi tedni predstavljeni 935 – na vrhunskem športnem modelu 911 GT2 RS. Oba si s cestno različico delita pogon: najsodobnejši 3,8-litrski šestvaljni bokser motor z biturbinskim polnjenjem. Moč v zadku vgrajenega motorja se prek Porschejevega 7-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (PDK) s togo obeso prenaša na 310 mm široki zadnji kolesi. Kot pri vseh drugih dirkalnih različicah serije 911 voznik za prestavljanje uporablja zlahka dosegljive tipke na volanu. Položaj motorja za zadnjo premo zagotavlja dobre vlečne in zavorne lastnosti. Na sprednji premi za odlične zavorne pojemke skrbijo 6-batne aluminijaste dirkalne zavorne čeljusti v izvedbi monobloc v kombinaciji z notranje hlajenimi in zarezanimi jeklenimi zavornimi koluti s premerom 390 mm. Na zadnji premi so vgrajene štiribatne čeljustne zavore in zavorni koluti s premerom 380 mm.

Tako kot model 911 GT2 RS, ki je homologiran za cestno vožnjo, ima tudi 1.390-kilogramska izvedba Clubsport sistem za uravnavanje stabilnosti Porsche Stability Management (PSM) z nadzorom vlečne sile in antiblokirni sistem (ABS). Asistenčne sisteme je glede na vozno situacijo mogoče ločeno nastavljati ali popolnoma izključiti s t. i. "map"-stikalom na sredinski konzoli.

Karbonski volan in barvni zaslon, ki je za njim, je 911 GT2 RS Clubsport prevzel od modela 911 GT3 R iz modelskega leta 2019. Masivna varnostna kletka v kombinaciji z dirkalnim školjkastim sedežem in 6-točkovnim varnostnim pasom zagotavlja maksi-malno varnost. Za optimalno hlajenje notranjosti skrbi klimatska naprava.

Novi Porsche 911 GT2 RS Clubsport je že mogoče naročiti. Njegova cena znaša 405.000 evrov, prišteti pa je treba še ustrezni DDV. Kupci bodo vozila lahko prevzeli od maja 2019 v okviru ekskluzivnih dogodkov.

Tehnični podatki za Porsche 911 GT2 RS Clubsport (tip 991 II)

Zasnova:
• enosedežni predserijski dirkalnik, brez homologacije za cestno vožnjo
• osnova: Porsche 911 GT2 RS (991 II)

Masa/dimenzije:
• masa: pribl 1.390 kg
• dolžina: 4.743 mm
• širina: 1.978 mm
• skupna višina: 1.359 mm
• medosna razdalja: 2.457 mm

Motor:
• tekočinsko hlajeni 6-valjni aluminijasti biturbo bokser motor v zadku s togimi obesami; 3.800 cm3; gib 77,5 mm; vrtina 102 mm; pribl. 515 kW (700 KM)
• 4-ventilna tehnika z zamikom odmikalnih gredi in izklopom hoda ventilov Vario-Cam Plus
• elektronsko krmiljenje motorja (Continental SDI 9)
• 100-celični kovinski katalizator po določilih nemške dirkalne zveze DMSB
• zadnji glušnik s sredinsko postavljeno dvojno izpušno cevjo

Prenos moči:
• 7-stopenjski menjalnik PDK s togo obeso in kratkimi prestavnimi časi
• dvomasni vztrajnik
• notranje mazanje z oljem pod tlakom in aktivnim hlajenjem olja
• zapora diferenciala, optimizirana za dirkalnike

Karoserija:
• lahka karoserija s kompozitno konstrukcijo iz aluminija in jekla
• dirkalni usmernik zraka na zadku iz CFRP
• povečane odprtine za zajemanje zraka z vgrajenimi glavnimi LED-žarometi s štiritočkovnim dizajnom
• streha iz CFRP s snemljivim pokrovom strešne odprtine v skladu s členom 275a FIA
• lahek sprednji pokrov iz CFRP s hitrimi spojkami
• snemljiv zadnji pokrov iz CFRP s hitrimi spojkami
• 115-litrski varnostni rezervoar FT3, dolivanje goriva skozi sprednji pokrov
• privarjena varnostna kletka
• dirkalni školjkasti sedež Recaro s sistemom za nastavljanje vzdolžnega položaja in oblazinjenjem skladno s standardom FIA 8862/2009
• 6-točkovni varnostni pas
• trinožni sistem za dviganje vozila
• gasilni sistem z elektronsko sprožilno enoto

Podvozje:

Sprednja prema: McPhersonova vzmetna noga; nastavljiva višina, previs in kolotek; trdnostno optimirano kovano vodilo z visokozmogljivim zgibnim ležajem, platišče s centralnim zaklepom; dirkalni 3-smerni blažilnik, ojačan krmilni drog; elektromehansko servokrmiljenje z variabilnim prenosom krmilne sile; ploščati poveznik

Zadnja prema: večvodilna zadnja prema; nastavljiva višina, previs in kolotek;
trdnostno optimirano kovano vodilo z visokozmogljivim zgibnim ležajem; platišče s centralnim zaklepom; dirkalni 3-smerni blažilnik, ojačan krmilni drog; ploščati poveznik

Zavore:

Zavorni sistem:
• dva ločena zavorna kroga za sprednjo in zadnjo premo, nastavljiva prek izenačevalnika zavornega pritiska

Sprednja prema:
• 6-batne aluminijaste dirkalne zavorne čeljusti v izvedbi monobloc z batnimi vzmetmi "Anti-Knock-Back"; notranje hlajeni jekleni zavorni koluti s premerom 390 mm; dirkalne zavorne obloge; optimizirano dovajanje zraka do zavor

Zadnja prema:
• 4-batne aluminijaste dirkalne zavorne čeljusti v izvedbi monobloc z batnimi vzmetmi "Anti-Knock-Back"; notranje hlajeni jekleni zavorni koluti s premerom 380 mm; dirkalne zavorne obloge; optimizirano dovajanje zraka do zavor

Električni sistem:
• kombinirani instrument, ki ga sestavljajo COSWORTH ICD z vgrajenim zapisovalnikom podatkov, športni kronometer in prikaz polnilnega tlaka v tradicionalnem videzu
• snemljiv Porschejev dirkalni volan s prestavnimi tipkami
• sistem za uravnavanje stabilnosti Porsche Stability Management (PSM) s sistemom ABS, nadzorom vlečne sile in elektronskim nadzorom stabilnosti z možnostjo izključitve
• sredinska konzola z "map"-stikalom za nastavitev sistemov ABS, ESC, TC in preklapljanje med prednastavljenimi obsegi pnevmatik
• aplikacija Porsche Track Precision Race
• vgrajeni sprožilnik krogov
• lahka litij-ionska baterija, 60 Ah, zaščitena pred izlitjem, nameščena v sovoznikovem prostoru za noge
• stikalo za zasilni izklop v voznikovi kabini in okviru vetrobranskega stekla levo na zunanji strani
• sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah
• klimatska naprava

Platišča/pnevmatike:

Sprednja prema: enodelna kovana aluminijasta platišča 10,5 J x 18 ET 28 s centralnim zaklepom; Michelinove transportne pnevmatike
27/65 R18

Zadnja prema: enodelna kovana aluminijasta platišča 12,5 J x 18 ET 46 s centralnim zaklepom; Michelinove transportne pnevmatike
31/71 R18

Barva:
bel lak na vodni osnovi