Peugeot 3008 Hybrid4 4×4

Peugeot je na trg lansiral prvi crossover hibrid. Hibridni sistem v 3008 Hybrid4 je nenavaden in združuje električno moč z dizelskim motorjem. Uporablja dva najbolj učinkovita vira moči, da avtomobil najbolje izrabi gorivo, še posebej velik avtomobil kot je 3008 Hybrid4. Ker je vozilo kar visok crossover, mu takšen sistem pride ravno prav.

Ta hibridna tehnologija uporablja precej manjši motor kot druga hibridna vozila in s tem optimizira učinkovitost, vendar omejuje moč, ki jo proizvaja. Dizelski motor poganja prednja kolesa, električni motor zadnja, elektronski sistem pa upravlja in izbira, kateri vir moči bo izbral in kdaj. Na izbiro je tudi 4x4 možnost, da se zmanjša trenje pri nižjih hitrostih.

Pogonski sklop je glavni vzrok, zakaj kupce privabi to vozilo. Ima štiri načine vožnje, ki so namenjeni za različne pogoje: auto je splošni način, ZEV je za uporabo izključno električnega motorja, način SPORT omogoča polno moč, 4x4 pa je uporaben za vožnjo po spolzki površini. Z rahlim pritiskom na plinsko stopalko v auto načinu sistem uporabi električen motor za vožnjo po mestu, napolni pa se med vožnjo na daljših razdaljah.

Z dobrimi petimi litri goriva je mogoče prevoziti sto kilometrov in to med mestno vožnjo v auto načinu. Zatorej je 3008 Hybrid4 odlična izbira za starše, ki vozijo svoje otroke v šolo in nato nadaljujejo pot v službo. Vozilo je prostorno in se skoraj ne loči od vozil, ki jih poganja bencin ali dizel, kljub temu, da je znotraj precej izbrano opremljen.

Avtomobil se mirno pelje tudi po bolj zahtevnih površinah. Zadnji del avtomobila je težji od običajnih avtomobilov, zahvaljujoč akumulatorjem in motorju, posledično pa tudi uravnovesi vzmetenje in ublaži nepravilnosti. Tudi pnevmatike poskrbijo za to, da je vožnja s 3008 Hybrid4 zelo tiha in udobna. Veliki sedeži in dober položaj pri vožnji, naredijo avtomobil zelo privlačen za dolgoročno uporabo.

Naša ocena Peugeota 3008 Hybrid4

Peugeot 3008 je odličen avtomobil, ne glede na izbiro motorja, kljub temu pa je izbira Hybrid4 zelo dobra izbira. Tako vozilo dobi širši spekter sposobnosti in lahko zadovolji številne voznike, še posebej v urbanem okolju. Gre za zelo dobro vsestransko vozilo, za katerega lahko rečemo, da, čeprav je dražje od dizelskega modela, je izmed vseh modelov najboljša izbira.

Za razred v katerega 3008 spada, je s 3008 Hybrid-4-om precej malo stroškov. Z malo porabo goriva se lahko prevozi kar veliko kilometrov. Tudi stroški z elektriko so relativno nizki in zato je vozilo za vzdrževanje le malce dražje od običajne dizelske verzije.

Čeprav malo bolj dvignjeno dno prtljažnika malce zmanjša prostor, ki je na voljo za prtljago, lahko s preudarnim zlaganjem prtljage v prtljažnik zelo izkoristimo prostor, ki je na voljo. Tudi večji nakupi ne bodo težava. Potnikom je na razpolago tudi več predalov, ki so priročni za shranjevanje zgoščenk, mobitelov ali drugih drobnarij.

Hibrid vozniku prikazuje diagram, da le ta ve, od kod prihaja energija in kam ‘’odhaja’’. Prav zanimivo je, koliko časa sopotniki v avtu posvetijo gledanju diagrama, ko enkrat razumejo, kaj pomeni. Plošča s števci je enostavna in pregledna, vključno s posebnim prikazom trenutne ekonomičnosti vožnje.

Pri udobju 3008 Hybrid4 dobi res visoke ocene. Mirna, tiha in udobna vožnja daje vtis večjega luksuza, kot ga pričakujemo za ta cenovni razred. Sedeži so široki in ravno prav mehki, zadnji sedeži pa so dovolj prostorni za dva odrasla ali tri otroke. Za voznika in sopotnike bo vožnja v hibridu vsekakor sproščujoča.

Za varovanje vozila poskrbi alarmni sistem, ki takoj opozori vse nepridiprave, ki bi hibridu radi škodovali. 3008 Hybrid4 ima daljinsko centralno zaklepanje in blokado motorja, ki onemogoči vožnjo brez pravega ključa. Vsi modeli imajo zatemnjena zadnja stekla, ki onemogočajo radovedne poglede v avtomobil, sploh tiste, ki bi jih zamikale dragocenosti na zadnjih sedežih.

ESP je del standardne opreme, ki prepreči nesreče v težkih pogojih na cesti. Peugeot je opremljen tudi z SOS sistemom, ki v primeru nesreče avtomatsko pokliče pomoč. Avtomobil ima šest varnostnih blazin, električno parkirno zavoro in številne druge pripomočke, ki zagotavljajo varnost voznika in sopotnikov.

V auto načinu je vožnja omejena na čim pogostejšo uporabo električnega motorja, kar je zelo zanimivo, dokler ni preveč gneče na cesti. V Sport načinu sistem omogoča izrabo največje moči, 3008 Hybrid4 pa se izkaže za izjemno dobrega za vožnjo po vijugastih cestah, še posebej, če upoštevamo njegovo velikost in višino.

Čeprav Peugeot predvideva, da bodo dve tretjini prodanih 3008 Hybrid4-ov šle poslovnim uporabnikom, bi bil to tudi popoln družinski avtomobil. Njegova tehnologija omogoča ekonomično porabo goriva po mestu, poleg tega pa je visok položaj med vožnjo všeč tudi številnim staršem

Hibrid ima kombinacijo tehnologije, prestiža in varčnosti, ki bi lahko premamila številne kupce, tudi mlajše. Vendar pa lahko ob pogledu na cenik predvidevamo, da bo to bolj težko posameznikova izbira za njegov prvi avtomobil, saj ima tudi najcenejši model vseeno precej začinjeno ceno. Seveda je zelo privlačen, že zaradi samega pogona, vendar predvidevamo, da bodo kupci, ki kupujejo svoj prvi avtomobil raje posegli po kakšnem cenejšem.

Francoske znamke, kot je Peugeot, so v zadnjih letih opazno dvignile kvaliteto materialov, vendar si podjetje še ni prislužilo takšnega ugleda, kot ga uživajo nekatere nemške in japonske znamke. Notranja oprema vozila je dobra, še posebej v avtomobilih z usnjenimi sedeži. Vsesplošna podoba avtomobila je zelo dobra, sploh, če še upoštevamo, da je le ta hibrid.

Široka vrata, visoka streha in visoki sedeži poskrbijo za to, da je vstopanje in izstopanje iz 3008 Hybrid4 zelo enostavno. V tem pogledu se hibrid prav nič ne razlikuje od modelov na bencinski ali dizelski pogon. Dno vozila je precej visoko zaradi akumulatorjev in motorja, ki zavzame kar nekaj prostora, vendar je v prtljažniku še vedno dovolj prostora za veliko tovora, saj se konec koncev le ta ponaša s 377 litri prostora.

Vozilo je opremljeno z USB vhodom za MP3 player in mobitele, bluetooth povezavo in standardnim radiom. Bolj opremljeni modeli se ponašajo s satelitsko navigacijo, ki se dvigne iz armaturne plošče in medijskim sistemom, ki vsebuje velik vgrajen trdi disk za shranjevanje glasbe. Na voljo so torej številne možnosti, če lastnik želi praktičnost, urejenost ali oboje.

Kar se tiče izbire barv, jih 3008 Hybrid4 ponuja v bolj omejenem izboru. Barve so precej nežne in najbolj dramatična med njimi je črna. Zato bodo kupci, ki imajo radi bolj žive barve z izbiro precej omejeni. V notranjosti avtomobila so obrobe kvalitetne in se ujemajo z zunanjo barvo avtomobila ne glede na to, kakšna je.

Zadnji parkirni senzorji so del standardne opreme pri vseh modelih hibrida in čeprav ima najbolj opremljen model tudi prednje parkirne senzorje, je le te mogoče izbrati kot dodatno opremo tudi pri nižjih modelih. Vidnost v prednjem delu avtomobila je sprejemljiva, zahvaljujoč nižji postavitvi okna na prednjih vratih, vendar pa bi vsesplošna vidljivost lahko bila boljša. Vozilo pa je vseeno dovolj majhno, da se dobro znajde tudi na manjših parkiriščih.

Peugeot 3008 Hybrid4 je precej dober pionir na področju dizelskih hibridov, ki je povrhu vsega še crossover s 4x4 pogonom. Cena začetnega modela je 36.000 €, cena najdražjega pa oz.z vso možno opremo pa okoli 42.000€. Če ste torej okoljsko osveščeni in vas skrbijo emisije, bo Hybrid4 k onesnaženosti pripomogel le 99g/km izpustov CO2, omogoča pa tudi vožnjo z ničnimi izpusti. Če vas torej skrbi za okolje, je to vsekakor vozilo za vas.

Plusi: moč, dobro izolirana potniška kabina, lepo oblikovana notranjost, mirna in udobna vožnja.

Minusi: mehko podvozje, slabo vidljiva navigacijska naprava (zaslon prenizko vgrajen v armaturno ploščo), prostor za noge pri vozniku in sovozniku na račun motorja in akumulatorja.

Specifikacije:

Motor: 2.0-litre, štiri cilindri

Moč: 120,2 kW pri 3850 rpm

Navor: 300 Nm pri 1580 rpm

Menjalnik: avtomatski ali ročni

Prestav: 6

Pogon: 2 in 4-kolesni

Zavore: zračno hlajeni diski, ABS

Največja hitrost:191 km/h

0-100km/h: 8,5 s

Emisije CO2: 99 g/km

Povprečna poraba: 5,9L/100km

Prostornina posode za gorivo: 60L

Gorivo: diesel

Zavore: ABS

Varnost: EBD, BA, ESP, ASR, 6 x zračne blazine

Prostornina prtljažnika: 377/1185L

Obračalni krog: 11.0 m

Masa vozila: 1750kg

Platišča: 18 inčev