Panda TwinAir Turbo Natural Power v Švici prejela naziv “Most eco-friendly car 2013”

  • Žirija v Švici s prestižnim naslovom nagradila prvo vozilo na svetu, opremljeno s pogonom na metan in z dvovaljnim motorjem.
  • Panda TwinAir Turbo Natural Power na čelu desetih vozil v izboru, med njimi so tudi hibridna in električna vozila. Fiatov novi mestni avto si je prvo mesto zaslužil s svojo ekološkostjo in gospodarnostjo, v kombinaciji z odličnimi voznimi lastnostmi.
  • Z novim motorjem 0.9 TwinAir Turbo Natural Power z 59 kW (80KM), ki se lahko pohvali z znižanimi emisijami CO2 - 86 g/km, rekordnimi v Fiat Group in med najboljšimi na trgu – ter nizko porabo 3,1 kg/100 km.

 Okolju najbolj prijazno vozilo v Švici za leto 2013 je Fiat Panda Natural Power, ki je v tem izboru prehitela devet drugih vozil, med katerimi so tudi hibridi in električne različice. Podelitev nagrade je potekala pod pokroviteljstvom revije ‘Schweizer Illustrierte’, v vodilnem švicarskem centru za okoljske tehnologije Umweltarena, v kraju Spreitenbach.

Nova Panda TwinAir TurboNatural Power z 59 kW (80 KM) je prvo vozilo, ki je opremljeno z živahnim, majhnim dvovaljnikom s turbinskim polnilnikom in kombiniranim pogonom na metan. Ima visoko specifično moč, visok navor - za odlično kombinacijo manjše porabe in užitka v vožnji. Lastnosti Pande Natural Power - širši kolotek in zadnja vzmet s poltogo premo, z boljšo vzvojno trdnostjo, izdelana posebej za različice z kombiniranim pogonom na metan – nadgrajujejo okretnost in udobje prejšnjih generacij modela; vozilo je še bolj varno in ga je užitek voziti.

Fiat Panda 0.9 TwinAir TurboNatural Power z 59 kW (80 KM) je lahko vozilo s 4 ali 5 sedeži, z nivoji opreme Pop, Easy, Lounge in Trekking in z nižjimi emisijami CO2 (86 g/km) in nižjo porabo (3,1 kg/100 km v kombiniranem ciklu) ob vožnji na metan. Potrebno je poudariti, da je vrednost emisij tega modela rekordna med vozili v skupini Fiat in med najnižjimi na trgu.

Tudi avtonomija avtomobila je odlična, približno za 10% večja v primerjavi s Pando Classic 1.4 Natural Power ob 30% večji zmogljivosti. Namestitev rezervoarja za metan pod dno šasije ohranja enako velikost prtljažnega prostora kot pri bencinskih in dizelskih različicah. Poleg naštetega pa ne smemo pozabiti na dejstvo, da ima to vozilo dostop v mestna središča, ki imajo omejen promet z okoljskimi conami, prav tako se lahko Panda TwinAir Turbo Natural Power parkira v podzemnih garažah in prevaža s trajektom.

Pomembno je izpostaviti tudi, da prihajajo Fiatova vozila s kombiniranim pogonom na metan ali utekočinjen zemeljski plin (LPG) iz redne proizvodnje, sistem je tovarniško vgrajen (OEM), zanj jamči Fiat, vozila pa so na voljo v siceršnji Fiatovi pooblaščeni mreži. Kupci se tako lahko zanesejo, da so pri izdelavi upoštevani vsi varnostni standardi, da sta v ospredju kakovost in zanesljivost, v kombinaciji z nizkimi stroški uporabe in najnaprednejšo tehnologijo na tem področju.

Panda TwinAir Turbo Natural Power pomeni obogatitev “ekološke palete”, ki je edinstvena v Evropi in zagotovo pomembno prispeva k zadnji raziskavi družbe JATO, vodilnega podjetja na področju avtomobilskih raziskav in svetovanja. Že peto leto zapored je Fiat znamka z najnižjo vrednostjo CO2, med avtomobili, prodanimi v Evropi v letu 2011, s povprečno vrednostjo 118,2 g/km (4,9 g/km manj kot leta 2010). Od leta 1997 do danes je bilo prodanih več kot 500.000 osebnih in lahkih dostavnih vozil iz palete Natural Power.