Otvoritev HopIN V mestnih središčih zaživele nove Petrolove inovativne in trendovske priročne točke HopIN.

 

Slovenska mestna središča so bogatejša za nove Petrolove trendovske priročne točke HopIN za hitre in mobilne meščane. Ponujajo široko paleto različnih izdelkov, jedi iz programa Fresh, Kavo na poti in možnost opravljanja številnih storitev, kot so vplačilo loto listka, športne stave in nakup vstopnic za koncerte. V Ljubljani sta kar dve priročni točki HopIN, svojo imajo tudi prebivalci Celja in Kranja, v Mariboru pa jo lahko pričakujejo avgusta. Danes je potekala uradna otvoritev prve ljubljanske moderne mestne priročne točke HopIN na Bavarskem dvoru, kjer sta predsednik uprave Petrola Tomaž Berločnik in direktor Petrolove Organizacije in upravljanja prodajnega mesta Matjaž Šifkovič predstavila strateški pomen tovrstnih prodajaln za Petrol in cilje za prihodnost. Na dan otvoritve pa so lahko kupci v nekoliko drugačni vlogi spoznali tudi Petrolove ambasadorje in vrhunske športnike Ano Drev, Žana Kranjca in Žana Koširja, ki so jih pozdravljali kar izza pulta.

Petrol je s konceptom mestnih priročnih točk HopIN vstopil v novo vlogo, in tako prvič popolnoma zakorakal v trgovinski segment. V mestnih prodajalnah namreč ponujajo samo blago in storitve za široko porabo, ne pa tudi naftnih proizvodov, kar je njihova osrednja poslovna dejavnost. Predsednik uprave Petrola Tomaž Berločnik je povedal, da se Petrolova strategija poslovanja konstantno prilagaja potrebam trga, zato tudi krepijo trgovanje z blagom in storitvami za široko porabo. Poudaril je še, da gre za perspektiven prodajni segment, pri katerem povprečno dosegajo okoli 10 % realno stopnjo letne rasti, s trgovinskim blagom pa ustvarjajo vse več prihodkov. Z odprtjem novih priročnih točk HopIN pričakujejo, da se bodo prihodki v tem segmentu še povečali.

Vse na enem mestu za hitre in mobilne meščane

Priročne točke HopIN so z razlogom locirane v samih mestnih središčih, saj je ideja, da se Petrol pozicionira ne samo v sami obliki prodajnih mest kot modernih točk za hitre nakupe, temveč tudi lokacijsko. Torej z lokacijo v središčih mest, kjer je tempo življenja hiter, s čimer postaja vse pomembnejša mobilnost. Koncept priročne prodajne točke je namreč zasnovan na sveži in moderni ponudbi za hitre ter mobilne meščane. Ti lahko v priročnih točkah HopIN izbirajo med številnimi prehrambnimi izdelki, med katerimi je tudi poseben kotiček sveže pripravljene prehrane Fresh in dodatna ponudba Fresh XL, kjer so na voljo testenine in možnost sestavljanja solat po lastni izbiri. Ne manjka niti zelo popularna Kava na poti, poleg tega pa lahko obiskovalci opravijo še nakup darilnih bonov, mobi kartic in vstopnic, vplačajo loterijo in športne stave ter napolnijo Urbano ali mBills.

HopIN s konkurenčnimi cenami

Cene izdelkov so konkurenčne klasičnim trgovcem, svojim strankam pa nudijo še posebej zanje oblikovane akcije ter ponudbe. Po besedah Matjaža Šifkoviča direktorja Petrolove Organizacije in upravljanja prodajnega mesta, je vzpostavitev priročnih točk HopIN tudi odlična priložnost za prodajo novih skupin blaga ter povečanje tržne pozicije. Z obiski tovrstnih prodajaln pa pričakujejo še večjo zvestobo kupcev in večji obseg ponovljivih nakupov.

Prva priročna točka HopIN je bila odprta sredi maja, do zdaj, ko so odprte že 4, pa dobivajo same dobre odzive kupcev. »Stranke pohvalijo lep in moderen ambient prodajnega mesta, prav tako so navdušene nad ponudbo, ki jo imamo. Pravijo, da so zadovoljne, ker dobijo vse na enem mestu,« je povedala Janja Petrič, vodja HopIN priročnih točk.