Novi Volkswagen Touareg.

 

  • Leading the Way - novi Touareg: Volkswagen s tretjo generacijo Touarega predstavlja novega paradnega konja visoke tehnologije.
  • The digital way - digitalizacija: z armaturno ploščo Innovision Cockpit Volkswagen v novem Touaregu ustvarja notranjost
  • The dynamic way - vozna dinamika: štirikolesno krmiljenje in aktivno stabiliziranje nagibanja omogočata novo raven zmogljivosti tega športnega terenca.
  • The intuitive way - asistenčni sistemi: voznik intuitivno izkorišča potencial novih sistemov, kot sta asistenca za nočni vid in asistenca za križišča.
  • The easy way - udobje in vsestranska funkcionalnost: zaradi novih najsodobnejših sedežev z masažno funkcijo se vsaka vožnja zdi kratka; z asistenco Trailer Assist je manevriranje s prikolico otročje
  • The individual way - dizajn in individualizacija: z novima izvedbama Atmosphere in Elegance se je notranjost karizmatičnega Touarega prelevila v cono udobja.

Umestitev in tehnologija novega Touarega

Volkswagen predstavlja svojega novega paradnega konja: Touareg tretje generacije. Z najsodobnejšo povezljivostjo ter napredno zlitostjo asistenčnih, komfortnih, svetlobnih in infotainment sistemov to vsestransko vozilo kaže pot v prihodnost. Tudi dizajn se odlikuje po izraziti dinamiki. Z napredno zasnovanim Touaregom Volkswagen predstavlja model, katerega armaturna plošča Innovision Cockpit je že danes osnova za digitalno notranjost jutrišnjega dne. Povezljivost asistenčnih sistemov pa omogoča novo raven varnosti in udobja - funkcije avtomatizirane vožnje nam po želji olajšajo zahtevne situacije, kot je na primer vožnja po ozkih cestnih gradbiščih. Novi sistemi za podvozje, na primer dinamično stabiliziranje nagibanja z elektromehansko nastavljivimi stabilizatorji in aktivno štirikolesno krmiljenje, zagotavljajo agilnost, ki postavlja merila v segmentu Touarega. Kot eden tehnično in vizualno najnaprednejših šport­nih terencev svojega časa ima torej novi Volkswagen potencial, da navduši voznike najrazličnejših modelov višjega avtomobilskega razreda, ki cenijo tehnologijo in dizajn, ter doseže nove ciljne skupine.

Digitalizirana armaturna plošča. Ena od mnogih tehnoloških inovacij nove generacije Touarega je armaturna plošča Innovison Cockpit. Pri tem se 12- palčni zaslon digitalnih instrumentov in 15-palčni TFT-zaslon vrhunskega infotainment sistema Discover Premium zlijeta v novo digitalno uprav­ljalno, informacijsko, komunikacijsko in razvedrilno enoto, ki je vedno povezana (always on) ter jo je mogoče intuitivno upravljati in povsem prilagajati glede na individualne želje. Armaturna plošča Innovision Cockpit skoraj nima več klasičnih tipk, stikal in gumbov - razen kjer je to smiselno, na primer za intuitivno uravnavanje glasnosti.

Človek v središču. Preko armaturne plošče Innovision Cockpit voznik tudi asistenčne in komfortne sisteme ter sisteme za uravnavanje vozne dina­mike povsem prilagaja osebnemu okusu; tako si oblikuje povsem "svoj" Touareg. Pri tem se odpre svet, v katerem se ne prilagajajo več voznik in sopotniki avtomobilu, temveč se avto prilagaja njim. Podobno kot pri pametnem telefonu tudi svoje vozilo Volkswagen poljubno prilagajamo osebnim potrebam. To omogočajo številni povezani sistemi in programi, ki jih krmilimo preko digitalnih površin in večfunkcijskega volana.

Zlitje novih asistenčnih in komfortnih sistemov ter sistemov za uravna­vanje vozne dinamike. Touareg ima izmed vseh vozil Volkswagen doslej največji nabor asistenčnih in komfortnih sistemov ter sistemov za uravnavanje vozne dinamike. Med njimi so tehnologije, kot na primer asistenca za nočni vid (ki s toplotno kamero zaznava pešce in živali), asistenca za zastoje z asistenco za cestna gradbišča (ki pri hitrosti do 60 km/h omogoča delno avtomatizirano obračanje volana in ohranjanje smeri, dodajanje plina ter zaviranje), asistenca za križišča (ki se odziva na promet iz prečne smeri pred Touaregom), aktivno štirikolesno krmiljenje (zaradi katerega je upravljanje Touarega enako preprosto kot upravljanje kompaktnega avtomobila), novo aktivno stabiliziranje nagibanja z elektro­mehansko nastavljivimi stabilizatorji, matrični LED-žarometi IQ.Light (interaktivno, s pomočjo kamere krmiljene zasenčene in dolge luči) ter sistem projiciranja neposredno na vetrobransko steklo. Voznik vse te sisteme v novem Touaregu zaznava kot en sam celovit sistem. Ti sistemi, povezani preko novega centralnega krmilnika, neopazno delujejo v ozadju in pripomorejo, da je vožnja varna, udobna in intuitivna kot še nikoli doslej.

Nove mere in manjša teža. Tretja generacija Touarega je v primerjavi s predhodnikom nekoliko širša in daljša. Nove mere se pozitivno odražajo tako na proporcih kot tudi na notranjosti. Zaradi večje zunanje dolžine je na primer občutno večja tudi prostornina prtljažnika: s 697 litrov se je poveča­la na 810 litrov (ob postavljeni zadnji sedežni klopi). Prtljago pred radoved­nimi pogledi zastira prtljažni rolo z opcijskim električnim pomikom. Karo­serija, izdelana iz kombinacije aluminija (48 odstotkov) in visokotehnoloških jekel (52 odstotkov), je kljub večji dolžini 106 kilogramov lažja od karoserije predhodnika.

Najprej z motorji V6. Volkswagen bo novi Touareg najprej ponudil z učin­kovitimi in suverenimi turbomotorji V6 (s 3,0-litrsko gibno prostornino). V Evropi bosta na primer na voljo dva dizelska motorja V6 z močjo 170 kW/231 KM1 oz. 210 kW/286 KM2 (EU6 AG). Poleg tega bo sledil bencinski motor V6 z močjo 250 kW/340 KM1 (EU6 AJ) in 4,0-litrski turbodizelski motor V8 (EU6 AG) z močjo 310 kW/421 KM1. Ta nabor motorjev zagotavlja velike priklopne obremenitve. Najprej za kitajski trg pa je v načrtu izvedba s priključnim hibridnim pogonom in sistemsko močjo 270 kW/367 KM1. Točni datum prihoda Touarega s priključnim hibridnim pogonom na evropski trg trenutno še ni določen. Učinkovitost motorjev novega Touarega je razvidna iz primera motorja V6 TDI z močjo 286 KM: njegova poraba (po kriterijih NEVC) znaša 6,9 I/100 km. Pri tem velja, da je varčni Touareg V6 TDI SCR 4MOTION - kot vsi motorji V6 in V8 te modelske serije - zasnovan za priklopne obremenitve do 3,5 tone.

Že od nekdaj znanilec novih tehnologij. Že prvi Touareg - ki se je predstavil in na trg prišel leta 2002 - je bil znanilec tehnologij. Z zagonom tega novega vrhunskega modela se je Volkswagen razvil v enega vodilnih svetovnih proizvajalcev vozil z najširšim razponom ponudbe. Vzporedno z družbenimi trendi zadnjih petnajstih let se je umestitev Touarega, za katerega se je odločilo že približno milijon kupcev, spremenila: pri vseh treh generacijah je bil in še naprej ostaja enako pomemben dizajn z izjemno izrazno močjo. Medtem ko je bila za prvo generacijo odločilna optimalna sinteza lastnosti, ki omogočajo udobje, in terenskih zmogljivosti, so se ti parametri z uvedbo druge generacije (2010) pomaknili v smeri čim večjega udobja. Leta 2018 je to presežno udobje ena od samoumevnih značilnosti Touarega; v primerjavi s predhodnikom se je zaradi inovativnih rešitev, kot so na primer povsem na novo zasnovani sedeži z masažo funkcijo, udobje še povečalo. Tretja generacija si je na poti v prihodnost nova izhodišča zastavila z digitaliziranim svetom armature Innovision Cockpit, maksimalno povezljivostjo ter kombinacijo strojne in programske opreme najrazličnejših sistemov, ki omogočajo vse več delno avtomatiziranih voznih funkcij in brez sklepanja kompromisov glede udobja - občutno izboljšajo dinamičnost vozila.

Odličen za vleko prikolice - za aktivne ljudi. Okoli 60 odstotkov vseh lastnikov Touarega v Nemčiji in 40 odstotkov v preostali Evropi s svojim vozilom vleče tudi prikolico - izjemno velik delež. Na splošno Touareg posebno pogosto vozijo športno aktivni ljudje, ki so jim pomembni čim večja varnost, najboljše možno sedežno udobje in intuitivno upravljanje. Poleg tega lastnik pričakuje optimalno povezljivost in najsodobnejši info­tainment sistem. Dejstvo je, da na vseh najpomembnejših Touaregovih trgih - na Kitajskem, v zahodni Evropi in v Rusiji - med kupci daleč prevla­dujejo vozniki, ki imajo lastna podjetja oz. delajo samostojno in so veliki ljubitelji tehnologije. Ob tem pa opažamo tudi nekatere demoskopske razlike: na Kitajskem ima lastnik Touarega povprečno 41 let, v Rusiji 43 in v zahodni Evropi 55 let. Skladno s tem je delež voznikov Touarega z mlajšimi otroki na Kitajskem (65 odstotkov) in v Rusiji (47 odstotkov) večji kot v Evropi (31 odstotkov).

Volkswagnova ofenziva športnih terencev. Touareg leta 2018 je še en mejnik največje produktne ofenzive v zgodovini znamke Volkswagen. Pri tem se tudi nabor SUV-modelov krepko širi: trenutno ga sestavljajo novi T-Roc, Tiguan, novi Tiguan Allspace (Evropa) oz. Tiguan L (Kitajska), novi Atlas (ZDA) in sestrski model Teramont (Kitajska) ter povsem na novo zasnovani Touareg kot najprestižnejši model med Volkswagnovimi šport­nimi terenci. Volkswagen bo program razširil tudi na drugem koncu ponud­be športnih terencev - pod T-Rocom, in sicer z malim T-Crossom. V okviru ofenzive športnih terencev bo predstavljen tudi model, ki lokalno ne proizvaja emisij: I.D. CROZZ - Volkswagnov prvi popolnoma električni športni terenec. Na trg naj bi prišel leta 2020.