Novi T-Cross – urbani križanec za dinamično in učinkovito vožnjo

  • Preizkušena bencinska motorja: za najmanjši Volkswagnov SUV bosta ob prihodu na trg na voljo dva 1,0-litrska motorja, ki sta se kot nadvse zanesljiva izkazala že v modelu Polo.
  • Dinamična odzivnost: kot osnovna različica je na voljo trivaljni
  • bencinski motor TSI s filtrom za trdne delce, močjo 70 kW (95 KM) in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom; zmogljivejša izvedba razvije moč 85 kW (115 KM) in se – bodisi v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko, ponaša z izjemno prožnostjo.
  • Varen spremljevalec: ponudba opreme za T-Cross vključuje asistenčne sisteme, ki jih je bilo doslej mogoče naročiti le v višjih avtomobilskih razredih.
  • Samostojna osebnost: križanec s športnim dizajnom in številnimi možnostmi za uresničitev individualnih želja.
  • Izrazita raznolikost: inovativna zasnova notranjosti za maksimalno prilagodljivost.
  • Kompaktni velikan: 12 cm krajši kot T-Roc, a vseeno štirivratni model v pravem pomenu besede.
  • Prtljažnik kot pri večjih avtomobilih: zaradi vzdolžno pomične zadnje sedežne klopi in zložljivih zadnjih sedežnih naslonjal znaša prostornina prtljažnika do 1.281 litrov.
  • Tri privlačne izvedbe: T-Cross, Life in Style. Poleg tega za različici Life in Style: stilski paketi in paketa R-Line.

T-Cross se kot novi član Volkswagnove družine SUV-modelov ponaša z izrazito vsestransko, praktično in fleksibilno zasnovo. S svojstvenim dizajnom, prilagodljivo notranjostjo in bogato ponudbo opreme velja za nadvse privlačnega predstavnika segmenta malih avtomobilov. Ob uvedbi na trg bosta naprodaj dva turbomotorja z 1,0-litrsko gibno prostornino. Oba trivaljnika s 70 kW (95 KM) oz. 85 kW (115 KM) omogočata dinamično in obenem učinkovito vožnjo. Moč se prenaša na sprednji kolesni par. Medtem ko je različica s 70 kW (95 KM) kombinirana s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, je pri zmogljivejši izvedbi mogoče izbirati med 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko.

S T-Crossom je v Volkswagnovi paleti SUV-jev na voljo nov model, ki je izrazito praktičen, kul in vsestranski. To je urbani križanec, ki je s 4,11 m za 54 mm daljši in z 1,58 m za 138 mm višji od Pola. V svojem razredu na različne načine postavlja nova merila. Že osnovna izvedba z vidika funkcionalnosti, varnosti in povezljivosti izpolni domala vse želje. Poleg tega so na volje še številne možnosti za kombiniranje in individualizacijo, s katerimi je vozilo v še večji meri mogoče konfigurirati po svoji meri.

Dinamična in učinkovita trivaljnika   
Najmanjši Volkswagnov SUV prihaja na trg z dvema kompaktnima trivaljnima bencinskima motorjema. Zasnova obeh temelji na zasnovi pogonskega agregata EA211, ki se je že odlično izkazal v različnih Volkswagnovih modelih. Za T-Cross sta na voljo 1,0-litrska motorja z močjo 70 kW (95 KM) in 85 kW (115 KM).

Medtem ko pri osnovni izvedbi moč na cesto optimalno prenaša 5-stopenjski ročni menjalnik, pri zmogljivejši različici za to skrbi bodisi 6-stopenjski ročni menjalnik ali 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko DSG. Menjalnik DSG je serijsko opremljen z dvema programoma: Normal in Sport. T-Cross z osnovnim motorjem s 70 kW (95 KM) za pospešek do100 km/h potrebuje 11,5 sekunde. Najvišja hitrost meri 180 km/h. Z motorjem s 85 kW (115 KM) za pospešek do 100 km/h zadostuje 10,2 sekunde (ročni menjalnik), najvišja hitrost pa znaša 193 km/h. Oba trivaljnika pri tem za 100 km poti porabita 4,9 litra super bencina. Volkswagen bo ponudbo že kmalu dopolnil s še dvema motorjema.

Najsodobnejši asistenčni sistemi

Ključ do udobja in varnosti – vedno in povsod – so najsodobnejši asistenčni sistemi: najmanjši Volkswagnov SUV se ponaša s širokim naborom varnostnih tehnologij, ki so bile doslej naprodaj le v višjih avtomobilskih razredih, zato velja za enega najbolj varnih SUV-jev v svojem segmentu. Ima odlične naletne lastnosti in zagotavlja učinkovito zaščito potnikov, poleg tega pa je Volkswagen zanj pripravil široko paleto asistenčnih sistemov, ki zmanjšujejo nevarnost nezgode in povečujejo udobje. V serijsko opremo so vključeni sistem za nadzor prometa Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili in zaznavanjem pešcev, asistenca za ohranjanje smeri Lane Assist, asistenca za speljevanje na klancu, proaktivni sistem za zaščito potnikov ter asistenca za menjavo voznega pasu s senzorjem za mrtvi kot in z njim kombinirana asistenca za odparkiranje in sistem za zaznavanje utrujenosti voznika. Kot dodatno opremo je mogoče naročiti še avtomatsko uravnavanje razdalje ACC in parkirni sistem s krmilno avtomatiko Park Assist.

Povezljivost z intuitivnim upravljanjem

T-Cross omogoča zahtevnim uporabnikom povezavo z zunanjim svetom na najvišji ravni. Že upravljanje in individualizacija funkcij v vozilu sta zasnovana intuitivno. Za optimalno povezanost in zadostno napolnjenost baterije pametnih telefonov je poskrbljeno z do štirimi USB-priključki in indukcijskim brezžičnim polnjenjem.

Markanten in individualen dizajn

Individualnost z jasno opaznimi sorodstvenimi vezmi: to je novi T-Cross. Njegovo zunanjost zaznamujejo dominanten pokrov motornega prostora, široka mreža hladilnika z integriranima žarometoma in stranske vodoravne karakterne linije. Mišičast ramenski del poudarja športne poteze, nov odsevni pas, ki se razteza prečno čez zadnji del vozila in je obdan s črno obrobo, pa širino vozila. T-Cross ima štiri velika vrata, zato je vstopanje nadvse udobno. To je ena od ključnih prednosti modularne prečne platforme (MQB), ki omogoča, da je gnana sprednja prema nameščena daleč spredaj. Zaradi dolge medosne razdalje – ta meri 2,55 m – je notranjost izjemno prostorna in v T-Crossu se lahko udobno namesti do pet oseb. Prostornina prtljažnika znaša od 385 do 455 litrov. Pri tem zložljiva zadnja sedežna klop omogoča, da T-Cross v hipu postane mali dostavnik s povsem ravnim prtljažnim dnom in prostornino prtljažnika do 1.281 litrov.

Praktična in prilagodljiva notranjost

Višji sedežni položaj – voznik in sovoznik sedita 597 mm nad cestiščem, potniki zadaj pa 652 mm nad cestiščem – in dobra preglednost zagotavljata odličen razgled. Notranjost je prostorna in potnikom daje občutek, da sedijo v večjem avtomobilu. Poleg tega je izjemno prilagodljiva in jo je mogoče izredno hitro in nadvse preprosto preurediti skladno z najrazličnejšimi potrebami. Ključno vlogo pri tem ima za 14 cm vzdolžno pomična zadnja sedežna klop, s katero se lahko poveča bodisi prostor za noge v zadnjem delu potniške kabine ali pa prostornina prtljažnika. Še večjo prilagodljivost zagotavljata deljivo naslonjalo zadnje sedežne klopi, ki ga je mogoče zložiti bodisi delno (v razmerju 60 : 40) ali v celoti, ter opcijsko vodoravno poklopno naslonjalo sovoznikovega sedeža, s katerim je v kombinaciji z deljivo zadnjo sedežno klopjo v vozilu dovolj prostora tudi za zelo dolge predmete.

Paketi opreme

T-Cross je z opcijsko opremo in z več privlačnimi paketi mogoče v kar največji meri prilagoditi individualnim željam in potrebam. Že osnovna izvedba je opremljena s parkirni sistem s senzorji spredaj in zadaj, klimatsko napravo, potovalnim računalnikom, radiom z bluetooth povezavo, variabilno zadnjo sedežno klopjo, po višini nastavljivim voznikovim sedežem, omejevalnikom hitrosti in zaščito pešcev. Različica Life se ponaša s še širšim naborom opreme in ima na primer usnjen večfunkcijski volan, po višini nastavljiv sovoznikov sedež, praktičen predal pod sovoznikovim sedežem, avtomatsko klimatsko napravo Climatronic in  16-palčna aluminijasta platišča. Najbolj bogato opremljena izvedba Style poleg tega navdušuje še z LED-glavnimi žarometi, športnima/komfortnima sprednjima sedežema, ambientno osvetlitvijo in 17-palčnimi aluminijastimi platišči. Volkswagen pa je za izvedbi Life in Style pripravil tudi stilske pakete. Ti med drugim vključujejo ekskluzivne sedežne prevleke iz tkanine Diag v nevtralni, oranžni ali turkizni barvi. Za obe izvedbi je po želji mogoče naročiti tudi paketa R-Line za zunanjost in notranjost.