Novi Porsche Macan prihaja na evropski trg

 

Porschejeva premiera v Parizu: novi Macan na trg prihaja z učinkovitim dvolitrskim štirivaljnim bencinskim turbomotorjem z novo geometrijo zgorevalnega prostora in filtrom za trdne delce. Ta motor razvije moč 180 kW (245 KM) in doseže največji navor 370 Nm. Z njim lahko kompaktni SUV v kombi-naciji s 7 stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko PDK do 100 km/h pospeši v 6,7 sekunde in razvije končno hitrost 225 km/h. Po kriterijih NEVC porabi 8,1 l goriva na100 km (gl. opombo na koncu). Najbolj izstopajoči novosti temeljite modelske prenove na področjih dizajna, udobja, povezljivosti in vozne dinamike sta tridimen-zionalni LED-svetlobni pas na zadku in nov, popolnoma povezan sistem Porsche Communication Management z 10,9-palčnim zaslonom na dotik v notranjosti. Novi Macan se bo evropski javnosti premierno predstavil na avtomobilskem salonu v Parizu.

Podvozje z novo nastavitvijo za večjo uravnoteženost
Vozna dinamika ostaja ključna značilnost Macana. Rezultat predelanega podvozja sta večji užitek v vožnji in večje udobje. Tudi novi Macan je – v slogu športnih avto-mobilov – opremljen s pnevmatikami različnih dimenzij. To omogoča izkoriščanje prednosti inteligentnega štirikolesnega pogona Porsche Traction Management (PTM) za optimalno vozno dinamiko. Novo razvite pnevmatike z izboljšanimi visoko¬zmoglji-vostnimi lastnostmi omogočajo še več prečne dinamike. Platišča imajo premer od 18 (serijsko) do 21 (opcijsko) palcev.

Bolj drzen dizajn s celostnimi LED-lučmi in novimi barvami
V Porschejevem oblikovalskem slogu se novi Macan predstavlja s tridimenzionalno izoblikovanim pasom zadnjih LED-luči. Tudi v novih zavornih lučeh s štiritočkovnim dizajnom se zrcali identiteta znamke. Pri novo zasnovanih glavnih žarometih je LED-tehnologija zdaj na voljo serijsko. Poleg tega opcijski sistem Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) prilagodljivo krmili razporeditev svetlobnega snopa. Detajli na sprednjem delu Macana so bili prenovljeni, tako da se ta zdaj zdi še širši. Zaradi novih zunanjih barv "mamba zelena kovinska", "dolomitsko srebrna kovinska", "miami modra" in "kreda" je možnosti individualne izbire še več.

Popolna povezljivost: modul Porsche Connect Plus in online navigacija serijsko
Z novim sistemom Porsche Communcation Management (PCM) Macan razširja možnosti digitalnega sveta znamke Porsche. Dimenzija full-HD zaslona na dotik se je povečala s 7,2 na 10,9 palca. Kot pri Panameri in Cayennu je uporabniško površino mogoče individualno konfigurirati z vnaprej definiranimi ploščicami. Nov, serijsko popolnoma povezan sistem vključuje online navigacijo, napravo za prostoročno telefoniranje, dva avdiovmesnika in inteligentno glasovno upravljanje. Serijsko je na voljo tudi Porsche Connect Plus, ki vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM-kartic, dostopno točko za WLAN in številne storitve Porsche Connect. Osrednjo vlogo ima pri tem med drugim povezava na storitev "Here Cloud", ki je povezana z naviga¬cijo. Zaradi tega so vozniku kadar koli na voljo aktualne spletne informacije za hitro izračunavanje poti. Aplikaciji Porsche Connect in Porsche Car Connect omogočata vozniku, da s svojim Macanom komunicira prek pametnega telefona. Poleg tega aplikacija Offroad Precision omogoča dokumentiranje in še bolj emocionalna terenska doživetja z Macanom.

Nova dodatna oprema: GT športni volan, ionizator in asistenca za zastoje
Za novi Macan je na voljo razširjena ponudba dodatne opreme z izpopolnjenimi asis-tenčnimi sistemi. V notranjosti novega Macana priča o povezanosti z modelom 911 opcijski GT športni volan. Poleg tega je v Macanu odslej vgrajeno stikalo Mode, ki je integrirano v volan in ki v okviru opcijskega paketa Sport Chrono vključuje tudi gumb Sport Response. Nova asistenca za zastoje na podlagi tempostata za uravnavanje razdalje omogoča udobnejšo in bolj sproščeno vožnjo pri hitrostih do 60 km/h. Sistem lahko delno avtomatizirano ne le pospešuje in zavira, temveč vozniku v zastojih ali počasnih kolonah pomaga tudi pri ohranjanju smeri. Pri Porscheju so seznam kom¬fort¬ne dodatne opreme med drugim obogatili z ogrevanim vetrobranskim steklom in ionizatorjem, ki skupaj s serijskim mikrofiltrom izboljšuje kakovost zraka v notranjosti.

Že na voljo: novi Macan z več serijske opreme
Novi Macan je že mogoče naročiti. Kompaktni SUV, ki ga izdelujejo v Porschejevi tovarni v Leipzigu, v Nemčiji stane, vključno z DDV in deželno opremo, od 58.763 EUR naprej. Bogatejša serijska oprema sedaj med drugim vključuje tudi LED-glavne žaromete, novi sistem PCM s spletno navigacijo in modulom Connect Plus ter alarmno napravo z nadzorom notranjosti.

Macan: poraba goriva, komb.: 8,1 l/100 km; emisije CO2, komb.: 185 g/km

Poraba goriva in emisije CO2 so bile izmerjene po novem merilnem postopku WLTP. Zaenkrat je še treba navajati izpeljane vrednosti po kriterijih NEVC. Te vrednosti niso primerljive z vrednostmi, ki so bile izmerjene z dosedanjim merilnim postopkom NEVC.