Novi Peugeot Rifter

 

  • Novi Peugeot Rifterje po zgledu prepoznavne premium zasnove najnovejših kreacij znamke pridobil odločno inovativno obliko karoserije, ki je ukrojena za vsakodnevne avanture.
  • Peugeot Rifteruspešno združuje vzdržljivo in elegantno stilsko zasnovo. Po zaslugi pustolovskega duha se dobro znajte tako v mestnem vrvežu kot tudi v povsem naravnem okolju.
  • Z voznikovim mestom Peugeot i-Cockpit® nam novi Peugeot Rifterobljublja povsem edinstvene in intenzivne občutke v vožnji za svoj avtomobilski segment, in to v vseh okoliščinah.
  • Zasnovan je na novi konstrukcijski osnovi, ki novemu PeugeotU RIFTERJU zagotavlja trpežnost in vzdržljivost za opravljanje še tako zahtevnih nalog. Na voljo je v dveh dolžinah, s 5 ali 7 sedeži, s čimer združuje vsestranskost, prilagodljivost in uporabnost. Ponaša se z učinkovitimi motorji in tehnično opremo zadnje generacije.
  • Kot čisto pravi izkušeni avanturist je Peugeot Rifterpripravljen na intenzivne zahteve vsakega dne posebej in bo znal navdihniti vsakodnevne raziskovalce.

Kompaktna zasnova zunanjosti izžareva moč in samozavesten značaj

Povezanost vozila Peugeot Rifters paleto osebnih vozil znamke Peugeot je več kot očitna.

Moderen in robustno zasnovan prednji del krasi logotip znamke v podobi leva, ki je umeščen na sredini navpične okrasne maske, značilne za najnovejša vozila iz prodajnega programa. Mačji pogled dodatno poudarja značilna LED osvetlitev na sredini žarometov.

Njegov profil mogočno izraža svoje stilske poteze. Po zaslugi kratkega in horizontalno umeščenega pokrova motornega prostora, visoke linije trupa in kratkih previsov so razmerja idealno uravnovešena. Nosilni drogovi strešnega prtljažnika so usklajeni z oblikovno zasnovo karoserije in se popolnoma prilegajo dizajnu, odprti spodnji deli pa omogočajo lažje pritrjevanje tovora.

Simetrični poševni robovi na prednji in zadnji strani se raztezajo vzdolž vrat in steklenih površin ter silhueti zagotavljajo povsem novo obliko. Nazobčani okrasni profil blatniških košev dodatno poudari športni videz vozila. Novi Peugeot Riftertrdno stoji na svojih kolesih. Za nekatere izvedenke so na voljo 17-palčna aluminijska platišča z diamantno obdelavo.

Na zadnjem delu se raztezajo velika prtjažna vrata, ki odpirajo dostop do prostornega prtljažnika. Zadnje luči v podobi treh levjih krempljev dokazujejo pripadnost PeugeotOVEMU izboru vozil in njegovemu stilu. Oglato zasnovan odbijač poudarja spodnji del in nudi optimalno vsakodnevno zaščito.

Novi Peugeot Riftersi je nekaj oblikovalskih in uporabnih značilnosti izposodil iz segmenta športnih terenskih vozil: dvignjeno podvozje, velika kolesa, velike zaščite spodnjih delov vrat, spodnjega dela karoserije, blatniških košev in odbijačev pa tudi prednji in zadnji spojler.

Naštete značilnosti opredeljujejo njegov značaj ter mu omogočajo izkoristiti vse prednosti nove vsestranskosti: dinamična kompaktnost za vožnjo po mestu ter moč in vzdržljivost za pobege v širna prostranstva in dolga potovanja.

Za vse tiste, ki imajo še večje cilje, pa je Peugeot Rifterna voljo v podaljšani različici (+35 centimetrov), ki ponuja neprimerljive možnosti z vidika bivalnega udobja in uporabnosti.

Že elegantna in dinamična stilska zasnova zunanjosti novega PeugeotA RIFTERJA preseneča s svojo modernostjo, močno identiteto ter prestižem za voznika, njegova notranjost pa prav tako nudi povsem nepričakovane funkcije.

Dovršeno izdelana in izčiščena notranjost z voznikovim mestom Peugeot i-Cockpit®

Zasnova notranjosti novega vozila Peugeot Rifterje edinstvena na trgu. Nemudoma nakaže na pripadnost vozila Peugeot Rifternjegovi znamki.

Zaščitni znak voznikovega mesta Peugeot i-Cockpit® je harmonična in odločno moderna notranjost, prežeta z izčiščenimi linijami, vidno tehnologijo in kakovostjo končne obdelave brez primere.

Peugeot i-Cockpit®, ki je prava inovacija tega segmenta, odpira pot do občutkov v vožnji, ki jih cenijo že več kot štirje milijoni kupcev. Vsakodnevno zagotavlja stimulativno in intuitivno vožnjo po zaslugi naslednjih elementov:

  • kompakten volan z dvema športno prisekanima deloma za boljši oprijem in lažje krmiljenje,
  • 8-palčni zaslon na dotik s kapacitivno tehnologijo na dosegu roke in pogleda,
  • instrumentna plošča v višini oči, ki jo krasijo kromane obrobe in elegantni rdeči kazalci. Za boljšo čitljivost je prikaz v barvah.

Do najmanjše podrobnosti dodelano voznikovo mesto vključuje zlasti elegantna kromana stikala za upravljanje klimatske naprave. Razporejena so okoli zaslona za prikaz temperature v beli barvi in neposredno na dosegu roke.

Pri nekaterih izvedenkah sekundarna električna zavora sprosti prostor na sredinski konzoli, ki ga je mogoče tako izkoristi kot veliko odlagalno površino.

Vse v potniškem prostoru, prežetem s praktičnostjo in eleganco, je optimalno prilagojeno voznikovim užitkom in njegovi koncentraciji.

Izvedenka GT Line za dodatek stila

Peugeot Rifterz nivojem opreme GT Line je eleganten in dinamičen ter dopolnjuje paleto vozil Peugeot GT Line.

Izvedenka GT Line je odločno drugačna in vsebuje posebne elemente v črni barvi Onyx, kot so obroba okrasne maske, ohišje zunanjih ogledal, nosilni drogovi strešnega prtljažnika in celo vstavki na bočnih letvicah.

Ekskluzivno stilsko zasnovo dopolnjujejo 17-palčna lita platišča "Aoraki" z diamantno obdelavo ter monogrami GT Line z bakreno končno obdelavo na prednjih blatnikih in prtljažnih vratih.

Med glavne značilnosti notranjosti tega nivoja opreme prištevamo volan v usnju, elemente armaturne plošče s poudarki v rjavi barvi "Marron Quente", oblazinjenje v tkanini "Casual" ter ozadje merilnikov v podobi šahovnice.

Peugeot Rifterelegantno izkazuje svoje gene raziskovalca in vas vabi, da čisto vsak dan z njim izkusite popolno svobodo.

100-odstotno PeugeotOVI užitki v vožnji

Užitki v vožnji so zapisani v genih znamke.

Novi Peugeot Rifterje bil zasnovan na konstrukcijski osnovi EMP2, priznani po svojih dinamičnih kakovostih. V kombinaciji s specifičnimi nadgradnjami zadnjega dela, ki omogočajo večjo modularnost in nosilnost, Peugeot Rifterponuja idealno razmerje med udobjem in lego na cesti, ki v tem segmentu še ni bilo nikoli videno.

Stabilno lego na cesti zagotavljata prednja prema pseudo MacPherson in poltoga zadnja prema. Za zagotovitev lege na cesti, značilne za znamko Peugeot, sta tudi vzmetenje in krmilni mehanizem pridobila specifične nastavitve.

Peugeot i-Cockpit®, visok voznikov položaj in 10,9 metrov premera obračalnega kroga zagotavljajo občutno večjo okretnost in odlično vodljivost za prave užitke pri vožnji. Povišano podvozje pa omogoča tudi vožnjo po "neutrjenih terenih" glede na vaše želje.

Še večje zmožnosti

Najbolj avanturistični vozniki se lahko podajo na neutrjena cestišča z naprednim sistemom za nadzor oprijema (Advanced Grip Control), ki je na voljo kot opcija. V kombinaciji s pnevmatikami MICHELIN LATTITUDE TOUR Mud & Snow nadzoruje vlečno moč z neprekinjenim nadzorom spodrsavanja koles. Deluje še skupaj s pomočjo pri spustu po strmini (Hill Assist Descent Control), ki samodejno vzdržuje optimalno hitrost na strmih klancih.

Naš dolgoletni partner DANGEL je razvil izvedenko s štirikolesnim pogonom, ki je v izboru vozil Peugeot Rifterna voljo kot opcija.

Da bi bilo vozilo sposobno opravljati še tako zahtevne naloge, je bilo veliko pozornosti namenjeno odpornosti in vzdržljivosti. Med zasnovo so opravili podrobna testiranja na vseh vrstah podlag in v vseh vremenskih razmerah.

Izbor zmogljivih motorjev

Trud, vložen v izdelavo konstrukcije avtomobila in optimalno zmanjšanje mase, je odločujoč dejavnik stalnih prizadevanj po zmanjšanju porabe goriva in emisij CO2.

Učinkovitost ponujenih motorjev je zatorej vrhunska. Ti motorji zadovoljujejo najnovejši emisijski standard Euro 6.c, prav tako pa že vnaprej izpolnjujejo zahteve prihodnjega homologacijskega standarda WLTP.

Med bencinskimi motorji je 1.2 PureTech na voljo v dveh različicah:

  • PureTech 130 KM S&S z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8 (na voljo tekom 2019),
  • PureTech 110 KM S&S s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, na voljo tudi v različici z zelo nizko porabo goriva (TBC).

Motorji PureTech 130 so opremljeni s filtrom trdnih delcev bencinskih motorjev za zmanjšane emisije trdnih delcev.

Med dizelskimi motorji je 1.5 BlueHDi na voljo v treh različicah moči:

  • BlueHDi 130 KM S&S s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8,
  • BlueHDi 100 KM s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, na voljo tudi v različici z zelo nizko porabo goriva (TBC),
  • BlueHDi 75 KM s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Vsi dizelski motorji so opremljeni s filtrom trdnih delcev in sistemom za selektivno katalitično redukcijo (SCR). Ta tehnologija omogoča nadzor nad emisijami ob zagonu motorja brez potrebe po aditivu za filter trdnih delcev.

Najboljša raven tehnologije

Novi Peugeot Rifterse ponaša z najnovejšimi tehnološkimi dosežki znamke, da zadovoljuje potrebam vsakodnevnega življenja.

Seznam tehnološke opreme je zares osupljiv in še nikoli viden v tem segmentu. Odvisno od izvedenke, so na voljo:

  • Sekundarna električna zavora. Namesto ročne zavore je na voljo veliko odlagalno mesto, ki optimizira prostor v potniški kabini ter uporabnost.
  • Prilagodljivi tempomat ohranja nastavljeno hitrost in prilagaja razdaljo do vozila pred vami. V kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom lahko vozilo tudi popolnoma zaustavi.
  • Razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov prikaže vrednost s prepoznanega prometnega znaka in najvišjo dovoljeno hitrost, da prilagodi hitrost tempomata/omejevalnika hitrosti vozila.
  • Aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu popravlja smer vožnje pri voznikovi nepozornosti.
  • Opozorilnik na voznikovo nepozornost uporablja nadzorno kamero za analiziranje voznikovega obnašanja in premikov volana. Če sistem zazna padec pozornosti, vozniku posreduje zvočno in vizualno opozorilo.
  • Samodejno zaviranje v sili (Active Safety Brake) se vklopi v primeru zaznane nevarnosti trčenja.
  • Sistem za nadzor stabilnosti vlečne kljuke stabilizira prikolico in zmanjšuje njeno zanašanje ali po potrebi zavira vozilo.
  • Samodejni preklop dolgih in zasenčenih luči.
  • Kamera za pomoč pri vzvratni vožnji "Visiopark 180°" prikazuje območje za vozilom pod 180-stopinjskim kotom, in sicer v standardnem pogledu, pogledu pod kotom 180° (ptičja perspektiva) ali povečanem pogledu "zoom" ob približevanju oviri.
  • Sistem za nadzor mrtvega kota z opozorilnikom v zunanjih ogledalih.
  • Prostoročni dostop in zagon.

Sistem za informacije in razvedrilo zadnje generacije.

Za vzpostavitev internetne povezave je na voljo veliki 8-palčni barvni zaslon na dotik. Nameščen je na dosegu roke ter vključuje dva priključka USB, priključek jack, povezavo Bluetooth in indukcijski polnilnik. Sistem dopolnjuje funkcija Mirror Screen, združljiva s protokoli Mirror Link®, Apple Carplay™ in Android Auto™.

Povezljiva navigacija 3D deluje v povezavi z glasovnimi ukazi ter omogoča enostavno in intuitivno iskanje interesnih točk. Upošteva tudi trenutne prometne razmere (TomTom Traffic). Prikaže lahko parkirišča, bencinske servise in vremensko napoved.

Inteligentne funkcije

Novi Peugeot Rifterponuja modularen in enostavno prilagodljiv prostor.

Z optimizacijo arhitekturne zasnove je bilo možno pridobiti dve izvedenki s 5 in 7-sedeži, ki so na voljo pri obeh dolžinah: standardna (4,40 m) in podaljšana (4,75 m). Slednja ima daljšo skupno dolžino in tudi daljšo medosno razdaljo, s čimer zagotavlja idealno bivalno udobje.

Na vsakega od treh sedežev v drugi vrsti lahko namestimo otroški sedež. Iz prtljažnega prostora jih lahko enostavno preklopimo v tla s pomočjo ročice "Magic Flat" (na voljo v drugem četrtletju 2019).

Pri podaljšani izvedenki se lahko oba individualna sedeža v tretji vrsti drsno pomikata, poleg tega pa ju je možno tudi odstraniti (kot pri standardni izvedenki). S tem se prilagajata najrazličnejšim situacijam ter nudita možnosti izbire med prostornino v prtljažniku ali prostorom za noge potnikov.

Sovoznikov sedež se lahko preklopi v tla, kar omogoča enostaven prevoz daljših predmetov.

Prtljažni prostor vozila Peugeot Rifternudi pri 5-sedežni standardni izvedenki 775 litrov prostornine pod polico, pri podaljšani izvedenki s preklopljenimi sedeži pa vse do 4.000 litrov pod stropom.

Polico za prtljago se lahko namesti v dva položaja ter temu primerno razporedi prostor v prtljažniku. Pospravimo pa jo lahko za sedeže v 2. vrsti.

Voznik in sovoznik imata na voljo številna, prostorna in enostavno dostopna odlagalna mesta. Razporejena so po potniškem prostoru, na sredinski konzoli, v prostoru nad glavama prednjih potnikov, v oblogah vrat, v 1. in 2. vrsti ter v prtljažniku.

Prednja sovoznikova varnostna blazina "Bag In Roof" je na inovativen način vgrajena v oblogo stropa, tako da se je na armaturni plošči sprostil prostor za hlajeno odlagalno mesto s pokrovom velike prostornine. Tako velika skupna prostornina odlagalnih mest še nikoli ni bila na voljo pri tovrstnih vozilih: do 186 litrov, odvisno od izvedenke.

Od svoje uvedbe leta 2002 se je legendarna streha Zénith® generacijsko razvijala ter postajala vse bolj privlačna. Kupci visoko cenijo to streho, ki je odslej narejena iz enega kosa stekla, ki ga lahko zastremo z električnim senčnikom. Po njeni celotni dolžini se razteza prosojni lok s pregrajenimi odlagalnimi mesti. S tem je potniški prostor še bolje osvetljen.

Lok nudi do 14 litrov prostornine in je neposredno povezan z odlagalnim mestom pod streho (dostop iz 2. vrste ali iz prtljažnika) ter z odlagalno polico pod stropom. Po njegovem robu se razprostira ambientalna osvetlitev na diode LED, kar še poudari moderen pridih notranjosti.

Enostavna vsakodnevna raba

Optimalna zasnova bočnih drsnih vrat omogoča enostaven dostop v notranjost skozi veliko odprtino. Prenovljena zgradba vodil nudi več prostora v notranjosti, saj v višini ramen ni več izbokline, poskrbi pa tudi za odličen celosten izgled.

Posebnost v segmentu predstavljajo velika prtljažna vrata z dvižnim zadnjim steklom. Ta praktična funkcija omogoča dostop do prtljažnega prostora brez odpiranja prtljažnih vrat. To se izkaže za posebej priročno, kadar je potrebno kaj pobrati s police prtljažnika ali ko je vozilo parkirano v neposredni bližini ovire.