Novi Peugeot 508

Novi Peugeot 508 je popolnoma spremenjen. Pridobil je bolj kompaktno in nižjo zgradbo, prenovljen dizajn zunanjosti z bolj ostrimi in mišičastimi linijami ter spektakularno notranjost, ki vsebuje najnovejšo interpretacijo legendarnega voznikovega mesta Peugeot i-Cockpit®. Novi Peugeot 508 obljublja intenzivne občutke v vožnji. Njegova zgledna lega na cesti, prenovljeni motorji, številne tehnologije in pa tudi generacijski preskok na področju kakovosti pomenijo, da je novi Peugeot 508 v svetovnem merilu postavil temelje za standarde avtomobilskega segmenta D in podpira prodor znamke Peugeot na trg vozil višjega cenovnega razreda.

Spreminjajoči koncept v spreminjajočem segmentu

Klasični evropski trg petvratnih limuzin avtomobilskega segmenta D se po več kot enem celem desetletju upada v zadnjih štirih letih sooča s stagnacijo. Limuzine za daljša potovanja se soočajo s pritiskom raznolikih preferenc kupcev in dizajnov, zlasti s strani trga športnih terenskih vozil, tako da preboj uspeva izključno proizvajalcem premium vozil z raznoliko ponudbo in vse bolj izrazno identiteto.

V tem kontekstu so si oblikovalci znamke za novega PeugeotA 508 zastavili povsem jasne ambicije: preiti s klasične štirivratne karoserije s pokrovom prtljažnika na zgradbo petvratne limuzine/kupeja tipa fastback.

Intenzivni občutki v vožnji

Novi Peugeot 508 je na področju užitkov zvest svojemu genetskemu zapisu. Pridobil je vse tehnologije in strokovno podkovano znanje skupine PSA, kot na primer:

  • konstrukcijska osnova EMP2, ki je nedvomno ena izmed najboljših trenutno razpoložljivih platform, saj nudi izjemne vozne lastnosti in hkrati omogoča zmanjšanje mase (v povprečju 70 kg manj glede na prejšnjo generacijo) v prid nižji porabi goriva, pasivni varnosti in zmogljivostim;
  • uvedba nove tehnike varjenja karoserije, ojačane s 24 metri strukturnega lepila, kar zagotavlja večjo togost in jamstvo za boljšo vzdržljivost;
  • namestitev prednjega mostu z elastičnimi ležaji za optimalno blaženje vzmetenja;
  • vgradnja večtočkovne zadnje preme v kombinaciji s krmiljenim vzmetenjem s prilagodljivim blaženjem– Active Suspension Control (serijsko pri izvedenki GT in vseh bencinskih motorjih ter za doplačilo pri dizelskih motorjih 2,0 L);
  • nastavitve načina lege na cesti, ki je prilagojena vsakemu tipu motorja posebej, da zagotavlja najboljšo raven vertikalnega udobja in blaženje nepravilnosti na cestišču;
  • kalibracija električnega servovolanaza zagotovitev ustreznega razmerja med mehkim in trdim krmiljenjem v najrazličnejših situacijah vožnje in za zagotovitev izjemne okretnosti;
  • uvedba modernega in zanesljivega samodejnega menjalnika v obliki novega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika EAT8z električnim in impulznim pretikanjem.

Osupljiv nivo opreme in sistemov za pomoč pri vožnji

Novi Peugeot 508 ponuja pester izbor sistemov za pomoč pri vožnji zadnje generacije, ki ustrezajo čedalje bolj zahtevnim kriterijem organizacije EuroNCAP. Med drugimi najdemo:

  • sistem za vidljivost ponoči,kot pravo inovacijo tega segmenta;
  • samodejno zaviranje v silizadnje generacije (zaznava pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, do hitrosti 140 km/h) in opozorilnik na nevarnost naleta;
  • aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu(ali prekoračitev talne črte);
  • opozorilnik na voznikovo nepozornost;
  • samodejni preklop dolgih luči;
  • prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočanje hitrosti;
  • razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (Stop, enosmerna cesta);
  • prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go(s samodejnim menjalnikom EAT8);
  • pomoč pri zadržanju na voznem pasu(v povezavi s prilagodljivim tempomatom Stop & Go);
  • aktivni sistem nadzora mrtvega kota.

Učinkovitost in zmogljivost

Na čisto vseh področjih, najsibodi na področju arhitekturne zgradbe vozila, obdelave površin (hrup, vibracije in togost), optimizacije dimenzij, zmanjšanja mase, aerodinamičnosti ali pa pogonskih sklopov je bil maksimalen trud vložen v znižanje emisij CO2 na najnižje vrednosti doslej.

Novi Peugeot 508 je pridobil novo generacijo motorjev PureTech in BlueHDi (s tehnologijo SCR pri vseh različicah) z emisijskim standardom Euro 6.c, ki ponujajo najnižje (Best in Class) emisije CO2 svojega razreda. Te zmogljivosti so še toliko bolj osupljive, če upoštevamo dejstvo, da veljajo za nove tehnične rešitve postopka WLTP, s katerim se namerava uskladiti homologirane vrednosti porabe in vrednosti porabe pri dejanski rabi.

Med bencinskimi pogonskimi sklopi sta na voljo dva nova motorja(odvisno od države), zasnovana na osnovi motorja 1.6L PureTech:

  • PureTech 180 S&S EAT8;
  • PureTech 225 S&S EAT8 (izključno za izvedenko GT). V kombinaciji s športnim načinom krmiljenega vzmetenja ta motor zagotavlja živahno delovanje in visoko odzivnost ter je vreden oznake GT.

Med dizelskimi pogonskimi sklopi so na voljo štirje motorji(odvisno od države), zasnovani na osnovi motorjev 1.5L in 2,0L BlueHDi:

  • BlueHDi 130 S&S BVM6 kot osnovni model izbora in edini v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom;
  • BlueHDi 130 S&S EAT8;
  • BlueHDi 160 S&S EAT8;
  • BlueHDi 180 S&S EAT8Tudi modularnost nikakor ne zaostaja, saj je zadnja sedežna klop deljiva v razmerju 2/3 -1/3, sredinski naslon zadnje sedežne klopi pa ima loputo za smuči. Pri preklopljeni sedežni klopi se velikost prtljažnega prostora razširi na 1537 litrov, uporabnik pa lahko izkoristi celotno razpoložljivo prostornino vse do stropa.