Novi Peugeot 3008 HYbrid4

Peugeot 3008 s tehnologijo HYbrid4 je prvi serijski popoln hibrid z dizelskim motorjem na svetu. Vozilo je nastalo kot vrhunec projekta, v katerega so inženirji vložili vse svoje strokovno znanje, da bi njihov rezultat ustrezal Peugeotovim okoljskim zahtevam in hkrati zagotovil vrhunske užitke v vožnji. Hkrati pa simbolizira tudi izvirno in brezhibno združitev dizelskega in električnega pogona.

3008 + HYbrid4 (DIZELSKI + ELEKTRIČNI POGON) = BREZHIBNA KOMBINACIJA
Rezultat te kombinacije je Crossover s štirikolesnim pogonom, ki v dolžino meri 4,36 metrov, razvije največ 200 konjskih moči, povprečno porabi zgolj 3,8l/km in se ponaša z izpusti CO2 v vrednosti 99 g/km!

- Enostavna uporaba
- Štirikolesni pogon (4WD)
- Način za športno vožnjo (Sport)
- Široka paleta ciljnih kupcev: od ljubiteljev inovativnih in učinkovitih tehnologij do podjetij
- Dizelski motor 2,0 l HDi FAP 120 kW (163 KM)
- Šeststopenjski robotizirani ročni menjalnik (BMP6)
- Sistem STOP& START nove generacije
- Enota za nadzor pogonskega sklopa (PTMU)

Zakaj so skupni stroški lastništva za vozilo 3008 HYbrid4 privlačni?
V številnih evropskih državah se davki na službena vozila obračunavajo na podlagi izpustov CO2. Peugeot 3008 HYbrid4 z najnižjimi izpusti od 99 g CO2 na kilometer dalje nudi obilen prihranek pri teh davkih. V Franciji gre za več kot 2000 EUR, če za primerjavo vzamemo dizelski motor z enako močjo (200 KM). Temu lahko prištejemo še davčno olajšavo za nakup. V Franciji znesek doseže 2000 EUR pri nakupu hibridnega vozila. Nato pa je tu še nizka poraba goriva, ki peugeotu 3008 HYbrid4 omogoča ustvariti prihranke pri stroških za gorivo. Za podjetja je to torej prava priložnost.

Toda ali ni vzdrževanje hibridnega vozila dražje od vzdrževanja motorja z notranjim zgorevanjem?
Ne, servisne preglede peugeota 3008 HYbrid4 je treba izvajati v enakih intervalih kot pri peugeotu 3008 z motorjem 2,0 l HDi s 163 KM, se pravi pri normalnih pogojih uporabe na 30.000 kilometrov. Visokonapetostnih akumulatorjev ni treba vzdrževati, saj imajo enako življenjsko dobo kot vozilo. Iz tega izhaja, da vzdrževanje peugeota 3008 HYbrid4 ni čisto nič dražje in ne sme biti razlog, da se ne bi odločili za nakup.

Moč elektromotorja/generatorja znaša komaj 27 kW. Ali ni to nekoliko premalo?
Celoten projekt je temeljil na logiki natančnega dimenzioniranja hibridnih enot. Več moči pomeni, da bi bilo treba vgraditi več akumulatorjev, torej več teže. Ali smo konec koncev to tudi dosegli? Vzporedna arhitektura, ki smo jo izbrali, nam je omogočila odlične izkoristke obeh motorjev, saj zaradi nobenih prenosov med njima dvema ne prihaja do izgub energije. Dizelski motor neposredno poganja prednji kolesi, elektromotor/generator pa zadnji. Na podlagi tega smo lahko definirali točno vrednost moči, potrebno za vzpostavitev štirikolesnega pogona, pridobitev 200 konjskih moči, možnost za vožnjo z ničnimi izpusti in nizko porabo goriva. Ne pozabimo pa na kombinirani alternator z nazivno močjo 8 kW, ki zagotavlja neslišno delovanje sistema STOP & START brez kakršnihkoli tresljajev.

Za 36.000€ dobimo naslednjo opremo:
- ESP sistem stabilnosti vozila + ABS
- ASR sistem proti zdrsu pogonskih koles
- Robotizirani ročni menjalnik
- Električna ročna zavora
- Prednji in stranski zračni varnostni blazini
- Stranski zračni varnostni zavesi za vse potnike
- Voznikov sedež nastavljiv po višini
- Sovoznikov sedež nastavljiv po višini
- Daljinsko centralno zaklepanje
- El. pomična stekla spredaj in zadaj
- El. pomični in ogrevani zunanji ogledali
- Ogledali v barvi karoserije in kromirani dodatki
- El. zložljivi zunanji ogledali z lučkami za spremljevalno osvetlitev
- Potovalni računalnik
- WIP COM 3D navigacijska naprava
- Sistem za prostoročno telefoniranje
- USB vtičnica
- Usnjen volan z oznako HY4
- Tempomat in omejevalnik hitrosti
- Prednji meglenki
- Avtomatska dvopodročna klimatska naprava
- Senzor za dež
- Aluminijasti dodatki v notranjosti
- ALU dodatki na pragovih Hybrid
- Stranske zaščitne letve v lakirani črni barvi
- Prikaz podatkov na prosojnem zaslonu VTH
- Samozatemnitveno notranje ogledalo
- Dodatna zaščita pod prednjim in zadnjim odbijačem
- Parkirni senzorji zadaj
- LED dnevne luči
- Komplet za popravilo predrte pnevmatike
- 17'' platišča iz lahke litine

V kolikor si želiti še dokupiti dodatno opremo, lahko izbirate med naslednjimi dodatki:
- Alarmna naprava z ultrazvočnim nadzorom notranjosti
- Usnjena notranjost (usnjeni sedeži, zaščitni tepihi, ogrevana prednja sedeža, nastavitev voznikovega sedeža v ledvenem delu, stranski senčni roloji v drugi vrsti sedežev)
- Usnjena notranjost + električno nastavljiv voznikov sedež (usnjeni sedeži, zaščitni tepihi, ogrevana prednja sedeža, nastavitev voznikovega sedeža v ledvenem delu,stranski senčni roloji v drugi vrsti sedežev)
- Sončni rolo na stranskih steklih v drugi vrsti
- Gretje prednjih sedežev (serijsko ob naročilu usnjene notranjosti)
- Parkirni senzorji spredaj + funkcija za merjenje parkirnega prostora
- 18'' platišča iz lahke litine
- Video paket (Dva 7" LCD ekrana vgrajena v naslona za glavo prednjih sedežev, dve brezžični slušalki, dvojni RCA priključki za vklop zunanje DVD naprave)
- CIELO steklena panoramska streha z električno pomičnim sončnim rolojem
- Posebna kovinska barva rdeča Babylone