Novi MINI Countryman

 

Z vstopom na trg nove generacije vozil MINI Countryman bo s tradicijo prežeta britanska znamka nadaljevala svoj napredek v kompaktnem premium segmentu vozil. Novi MINI Countryman je največji in najbolj vsestranski model vozila v 57-letni zgodovini blagovne znamke. Ker je bilo vozilo v celoti na novo razvito, odraža precejšen napredek na področju prostora, funkcionalnosti, športnega pridiha in premium lastnosti.

Z vstopom na trg nove generacije vozil MINI Countryman bo s tradicijo prežeta britanska znamka nadaljevala svoj napredek v kompaktnem premium segmentu vozil. Novi MINI Countryman je največji in najbolj vsestranski model vozila v 57-letni zgodovini blagovne znamke. Ker je bilo vozilo v celoti na novo razvito, odraža precejšen napredek na področju prostora, funkcionalnosti, športnega pridiha in premium lastnosti.

Novi MINI Countryman (kombinirana poraba goriva: 7,0 do 2,1 l/100 km;
emisije CO2: 159 do 49 g/km) dosega svoj edinstveni položaj med neposrednimi konkurenti zaradi močno izrazne oblike, učinkovito oblikovane karoserije in še posebej zaradi neprimerljive agilnosti pri vožnji. Najnovejša različica štirikolesnega pogona ALL4 zagotavlja užitek v vožnji tudi zunaj asfaltiranih cest. Še več, novi MINI Countryman je prvi model blagovne znamke, ki je na voljo s priključno-hibridnim pogonom. V obliki vozila MINI Cooper S E Countryman ALL4 ima doseg do 40 kilometrov izključno na električno energijo.

Novi MINI Countryman – pregled inovacij.
– Močna razmerja, 20 cm daljši od svojega predhodnika (1 + 2).

– Pet sedežev, jasno povečanje prostora in vsestranskosti (3).
– Električno upravljanje pokrova prtljažnika, pa tudi prostoročno odpiranje in zapiranje pokrova prtljažnika (4).
– Klop za piknik MINI Picnic Bench: raztegnite blazino nakladalnega praga in jo uporabite kot udoben sedež na pokrovu prtljažnega prostora in za splošno uporabo na prostem (5).
- MINI Cooper S E Countryman ALL4: prvo vozilo MINI na priključni hibridni pogon v zgodovini podjetja (6).
– Nova generacija motorjev in menjalnikov, sistem štirikolesnega pogona ALL4, ki je optimiran v smislu učinkovitosti (7).
– Osrednji prikazovalnik s funkcijo zaslona na dotik se prvič pojavi v tem vozilu (8).
– MINI Country Timer meri užitek v vožnji na zahtevnem terenu (9).
– Aplikacija MINI Connected kot osebni asistent na vsakdanji osnovi in med vožnjo (10).
– MINI Find Mate: vse, kar potrebujete, imate ves čas na voljo v vozilu – ali v vidnem polju.

20 centimetrov daljši od predhodnega modela vozila.
Novi MINI Countryman je približno 20 centimetrov daljši od svojega predhodnika in približno 3 centimetre širši. Njegova medosna razdalja je podaljšana za 7,5 centimetra. Podaljšanje se odraža v znatnem povečanju prostora na petih sedežih, pa tudi pri povečani prostornini in vsestranskosti prtljažnega prostora. Višji položaj sedenja zagotavlja odličen pogled in je prepoznavni znak užitka v vožnji. Zadnje sedeže je mogoče vzdolžno premakniti za do 13 centimetrov. Zložljivo naslonjalo zadnjih sedežev omogoča ločeno zlaganje v razmerju 40 : 20 : 40. Prav tako zagotavlja spremenljiv naklon naslonjala, da se lahko bodisi poveča sedežno udobje ali pridobi dodaten prostor za odlaganje v zadnjem delu vozila. Prostornina prtljažnega prostora je 450 litrov in se lahko po potrebi poveča na skupno 1.309 litrov. To pomeni največje povečanje v obsegu 220 litrov v primerjavi s prejšnjim modelom vozila.

Pet sedežev v notranjosti, dva na klopi za piknik.
Električno upravljanje pokrova prtljažnika je na voljo v okviru dodatne opreme. Zaradi tega je v kombinaciji s komfortnim dostopom omogočeno prostoročno odpiranje in zapiranje pokrova prtljažnika. Odlagalni paket v okviru dodatne opreme ne obsega zgolj spremenljivega dna v prtljažniku, zank za pritrditev tovora in napenjalnih trakov, temveč tudi vložek iz nerjavečega jekla na nakladalnem pragu. Ena izmed edinstvenih možnosti dodatne opreme je klop za piknik – prilagodljiva površina, ki se zloži iz prtljažnika in zagotovi sedeža za dve osebi.

Svetovna premiera v LA, prihod na trg v februarju 2017.
Novi MINI Countryman bo doživel svojo svetovno premiero na avtomobilskem salonu v Los Angelesu 18. novembra 2016. Prihod na trg v Evropi bo sledil februarja 2017. Od marca 2017 naprej pa se bo novi MINI Countryman uspešno podal na ceste in steze tudi zunaj Evrope.

MINI Countryman: uspešen model vozila s tradicionalnimi koreninami.
Tudi s svojo oznako modela vozila je nova izdaja vozila MINI Countryman trdno zakoreninjena v tradiciji britanske blagovne znamke. Posebej vsestranska različica klasičnega vozila MINI je nekoč nosila enako ime, in sicer v 1960 letih. Tako kot enako zgrajeno vozilo Morris Mini Traveller je imelo tudi vozilo Austin Seven Countryman vsestransko notranjost, različica z lesenim opažem – poznano kot „Woody“ – pa je dosegla celo kultni status, v katerem uživa še danes. MINI Countryman je prav tako ponudil dodatne možnosti za uživanje v za blagovno znamko značilni zabavni vožnji, ko je stopil na trg v letu 2010. To je bil prvi MINI s štirimi vrati, velikim pokrovom prtljažnika, petimi sedeži in štirikolesnim pogonom v okviru dodatne opreme – in več kot 540.000 jih je bilo prodanih po vsem svetu.

Močna razmerja, dozorel značaj.
Najnovejša generacija vozil MINI Countryman gre v smislu vsestranskost, agilnosti in premium značaja tega modela vozila še dlje. Zahvaljujoč svojim močnim razmerjem, ima novi MINI Countryman prav posebej prepoznavno prisotnost. Njegovo nezamenljivo avro opredeljujeta podaljšana oddaljenost od tal in višji položaj sedenja, kar še dodatno poudarjajo videz zunanjosti in visoke strešne letve MINI ALL4. Novi MINI Countryman vsebuje oblikovne elemente, ki so značilni za blagovno znamko, vključno z jasno trikotno strukturo iz stranskega pogleda – razčlenjeno na streho, stekleni del in glavni del vozila –, pa tudi s kratkimi previsi, velikimi blatniki in povečanjem širine v spodnjem delu vozila. Natančni obrisi na velikodušnih površinah ustvarjajo privlačno igro svetlobe in sence, ki poudarja športno obliko avtomobila in navpično usmerjenost karoserije. Izbor barv karoserije vključuje različice v kovinski barvi Island Blue in Chestnut, ki sta zdaj prvič na voljo za vozilo MINI. „Novi MINI Countryman je bistveno zrasel v velikosti. Vendar pa je bilo še vedno mogoče ohraniti značilna razmerja vozil MINI,“ je povedal Julius Schluppkotten, projektni vodja MINI Countryman.

Številni oblikovni elementi, značilni za model vozila, kot so presenetljiva streha v obliki čelade, pokončne zadnje luči, šesterokotna rešetka hladilnika in veliki žarometi, so doživeli evolucijski razvoj. Pokrovi stranskih odprtin z integriranimi smerniki so zdaj v novi, puščici podobni obliki. Strešne letve iz satiniranega aluminija so kombinirane s srebrnimi zaključki bočnih pragov, s čimer prispevajo k večjemu vizualnemu poudarku višine avtomobila. Vodoravne linije prevladujejo na zadku vozila, pri čemer navpično nameščene svetlobne enote zagotavljajo privlačen kontrast.

Prvič v zgodovini LED žarometi s perifernim obročem dnevnih luči.
Presenetljiv profil enot žarometov odstopa od krožne oblike, ki je sicer značilna za blagovno znamko. Njihov značilen, rahlo asimetrično zaokrožen obris se odlično poda z rešetko hladilnika in ustvarja nezmotljiv sprednji pogled vozila. Parkirne luči, ki so integrirane v odprtine za zrak, se uporabljajo kot dnevna luč v okviru osnovne opreme. V povezavi z LED žarometi v okviru dodatne opreme so te prvič ustvarjene v obliki pasu svetlobe, ki poteka v celoti okoli vsakega žarometa.

Več prostora za premium vzdušje.
V notranjosti novega MINI Countryman jasno povečanje prostora, prefinjeno premium vzdušje ter sodoben prikaz in koncept delovanja odražajo napredek, ki je bil dosežen s spremembo generacije vozil. Tako voznik kot sovoznik lahko uživata v povečanem prostoru za glavo in ramena, razširjeno pa je tudi območje nastavitev sedežev. Električna nastavitev voznikovega in sovoznikovega sedeža je na voljo v okviru dodatne opreme, vključno s spominsko funkcijo na voznikovi strani. Ozki stebrički karoserije in visok položaj sedenja omogočajo optimalno vidljivost pri manevriranju. Na zadnji strani novega MINI Countryman najdemo tri celotne sedeže. Odprtine zadnjih vrat so razširjene v primerjavi s prejšnjim modelom vozila in zdaj omogočajo bolj udoben vstop in izstop iz vozila. Zraven širine notranjosti je zdaj tudi prostor za noge precej bolj prostoren.

Obsežne možnosti odlaganja prav tako prispevajo k optimizirani funkcionalnosti avtomobila. Tako spredaj kot zadaj najdemo žepe na vratih, v katere lahko pospravimo litrske steklenice s pijačo. Celovita sredinska konzola se razteza do armaturne plošče, ima integriran odlagalni predal in dve držali za pijačo pred prestavno ročico ročnega/avtomatskega menjalnika. Krmilnik MINI in stikalo za električno parkirno zavoro se prav tako nahajata na sredinski konzoli. „ Notranjost novega MINI Countryman poudarja primernost avtomobila za družine in kot primarno vozilo. Občutek kakovosti v notranjosti se je prav tako znatno povečal,“ je povedal Julius Schluppkotten, projektni vodja MINI Countryman.

Prepoznavna oblika kokpita.
Z jasno vodoravno strukturo, podaljšanimi linijami in presenetljivo velikimi površinami izrazito oblikovan kokpit poudarja trden značaj novega MINI Countryman. Profil odprtin za zrak odraža navpično usmerjenost oblikovnih elementov zunanjosti. Zraven visoko kakovostnih materialov in natančnih zaključkov sodobni, ergonomsko optimizirani nadzorni gumbi prispevajo k izvrstnemu vzdušju vozila. Prepoznavni osrednji prikazovalnik je integriran v armaturno ploščo in je obdan z LED obročem, ki zagotavlja osvetljen prikaz kot odgovor na vozne razmere s pomočjo povratnih informacij nadzornih gumbov. To je del paketa MINI Excitement, ki obsega tudi LED ambientalno osvetlitev in projekcijo logotipa MINI z zunanjega ogledala na voznikovi strani pri odpiranju in zapiranju avtomobila.

Prihod na trg s štirimi motorji.
Nova izdaja izvedb MINI Countryman bo ob uvedbi na trg opremljena s popolnoma novo razvito tehnologijo motorjev. Za vstop na trg sta pripravljena dva bencinska in dva dizelska motorja najnovejše generacije, vsak s tehnologijo MINI TwinPower Turbo:

MINI Cooper Countryman : 3-valjni bencinski motor, prostornina: 1 . 499 cm3, izhodna moč: 100 kW/136 KM, najv. navor: 220 Nm.
MINI Cooper S Countryman : 4-valjni bencinski motor, prostornina: 1 . 998 cm3, izhodna moč: 141 kW/192 KM, najv. navor: 280 Nm.
MINI Cooper D Countryman : 4-valjni dizelski motor, prostornina: 1.995 cm3, izhodna moč: 110 kW/150 KM, najv. navor: 330 Nm.
MINI Cooper SD Countryman : 4-valjni dizelski motor, prostornina: 1.995 cm3, izhodna moč: 140 kW/190 KM, najv. navor: 400 Nm.

Paleta vozil prav tako vključuje prvo vozilo MINI s priključnim hibridnim pogonom:

MINI Cooper S E Countryman ALL4: 3-valjni bencinski motor, prostornina: 1.499 cm3, izhodna moč: 100 kW/136 KM, sinhroni elektromotor, izhodna moč: 65 kW/88 KM, izhodna moč sistema: 165 kW/224 KM, navor sistema: 385 Nm.

Kot alternativa običajnemu 6-stopenjskemu ročnemu menjalniku je v novem MINI Cooper Countryman na voljo tudi 6-stopenjski menjalnik Steptronic. 8‑stopenjski menjalnik Steptronic je na voljo za novi MINI Cooper S Countryman in novi MINI Cooper D Countryman. V vozilu MINI Cooper SD Countryman pa je nameščen v okviru osnovne opreme.

Najnovejša generacija motorjev in menjalnikov daje novemu MINI Countryman opazen porast pri temperamentu, pa tudi merljive izboljšave v smislu vrednosti voznih zmogljivostih. Na primer, novi MINI Cooper S Countryman ALL4 z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic se v le 7,2 sekunde požene od nič do 100 km/h – kar je za 0,9 sekunde hitreje kot pri predhodnem modelu vozila. Kljub velikemu povečanju ne le na področju športnega pridiha, temveč tudi na področju prostora, udobja in opreme, dejansko vse različice motorjev kažejo še dodatno izboljšanje učinkovitosti porabe goriva v primerjavi s svojim predhodnikom. Odvisno od motorja, znaša zmanjšanje porabe goriva kar 1,4 litra na 100 kilometrov. Drugi na lestvici v smislu učinkovitosti med temi modelnimi različicami s pogonom izključno na motor z notranjim zgorevanjem je novi MINI Cooper D Countryman, in sicer s porabo goriva od 4,5 do 4,3 litra na 100 kilometrov in vrednostjo emisij CO2 od 118 do 113 gramov na kilometer (vrednosti preskusnega cikla EU, v odvisnosti od izbrane velikosti pnevmatik). Vrednosti za novi MINI Cooper S E Countryman ALL4 s priključnim hibridnim pogonom so še nižje.

Nov sistem štirikolesnega pogona ALL4: hiter in natančen, kompakten in učinkovit.
Novi MINI Countryman dosega izjemne vrednosti učinkovitosti tudi v povezavi s štirikolesnim pogonom ALL4, ki je v okviru dodatne opreme na voljo za vse različice motorjev. Nova različica sistema štirikolesnega pogona se ne odziva zgolj hitro in natančno na spreminjajoče se razmere, temveč je tudi kompaktna in ponuja visoko stopnjo notranje učinkovitosti. Sestavljena je iz enote za odvzem moči, ki je vgrajena v diferencial sprednje preme, pogonske gredi za prenos moči in večkolutne sklopke na diferencialu na zadnji osi, ki zagotavlja natančno izmerjen prenos pogonskega navora na zadnja kolesa. Elektronsko upravljanje sistema je povezano z dinamičnim nadzorom stabilnosti (DSC), zato že zelo zgodaj zazna vsako potrebo po prilagoditvi porazdelitve moči. Na ta način ALL4 optimizira tako oprijem kot stabilnost vozila v neugodnih vremenskih razmerah in neugodnem stanju cestišča, prav tako pa zagotavlja tudi boljšo agilnost pri vožnji v ovinke pri dinamičnem slogu vožnje.

Električen in naelektren: MINI Cooper S E Countryman ALL4.
Obenem nova generacija vozil MINI Countryman utira pot tudi užitku v vožnji, ki je lokalno brez emisij. Priključni hibridni pogon vozila MINI Cooper S E Countryman ALL4 omogoča povsem električno vožnjo pri najvišji hitrosti 125 km/h. Spontano zagnana, dolgotrajna in skoraj neslišna dostava moči elektromotorja zagotavlja popolnoma nov, prelomni pogled na prepoznavni znak občutka gokarta MINI. Prav nič manj navdušujoče pa ni tudi natančno upravljana interakcija med elektromotorjem in motorjem z notranjim zgorevanjem v vozilu MINI Cooper S E Countryman ALL4. 65 kW/88 KM elektromotor usmerja svojo moč prek menjalnika s stalno vrtilno frekvenco na zadnji premi, medtem ko 3-valjni bencinski motor z izhodno močjo 100 kW/136 KM, ki je povezan s 6-stopenjskim menjalnikom Steptronic, poganja sprednji kolesi. Ta kombinacija proizvaja naelektreni štirikolesni pogon, ki zagotavlja optimalno ravnotežje med užitkom v vožnji in učinkovitostjo v vsakem trenutku. Poraba goriva v vozilu MINI Cooper S E Countryman ALL4, ki je izračunana v skladu s preskusnim ciklom EU, je 2,1 litra na 100 kilometrov, medtem ko so vrednosti emisij CO2 49 gramov na kilometer.

Užitek v vožnji po meri: dinamični nadzor blažilnikov in načini vožnje MINI.
Visoko kakovostno vzmetenje novega MINI Countryman združuje preizkušeno načelo vzmetne noge z enim zgibom na sprednji premi in večvodilno zadnjo premo z obliko, ki je optimizirana za težo in togost, pa tudi z nastavitvijo, ki je značilna za model vozila. To postavlja temelje za natančne lastnosti upravljanja vozila in največjo agilnost. Zraven tega so tukaj še elektromehanski krmilni mehanizem s funkcijo Servotronic, zmogljive zavore in dinamični nadzor stabilnosti (DSC). 16-palčna lita alu. platišča so pri novem MINI Cooper Countryman in novem MINI Cooper D Countryman zagotovljena v okviru osnovne opreme, medtem ko imajo druge modelne različice 17-palčna lita alu. platišča. Program dodatne opreme vključuje tudi druga lita alu. platišča v velikostih do 19 palcev.

Dinamični nadzor blažilnikov je za novi MINI Countryman na voljo v okviru dodatne opreme. Za elektronski nadzor blažilnikov se lahko vključita dve programski karti, in sicer s pomočjo načinov vožnje MINI, ki so prav tako na voljo v okviru dodatne opreme. Vrtljivo stikalo na podnožju prestavne ročice ročnega ali avtomatskega menjalnika omogoča vozniku izbiro nastavitve v skladu s tremi načini vožnje MID, SPORT in GREEN. To vpliva tudi na stopalko za plin in krmilno krivuljo, način delovanja komfortnih funkcij na električni pogon ter zvok motorja in prestavne lastnosti menjalnika Steptronic, odvisno od motorja in opreme.