Novi Megane Grandtour

 

Od jutri naprej (10.10.2016) boste lahko pri pooblaščenih prodajalcih naročili novega Megana Grandtour, GT-Line in GT različico. Novi Megane je pridobil kar nekaj centimetrov v dolžino 45mm, pri medosni razdalji 9mm in po višino so ga znižali za 58mm. Kot vsa nova vozila Renault ima po novem tudi Megane svoj svetlobni podpis v obliki črke C, pri višjem nivoju opreme Full LED luči spredaj in zadaj Edge Light.

V notranjosti je velik pokončen zaslon na dotik v velikosti 7 ali 8,7-palcev s sistemom R-Kink2. Zaslon je pregleden in enostaven za uporabo. Dodali so tudi kar nekaj novih okrasnih dodatkov, sploh pri opremi GT-Line, ki ga naredi še bolj športnega po duši.

GT-Line oprema ima svoj paket dodatkov kot so;

Zunanjost:

- bolj športen prednji odbijač z večjo odprtino za zajem zraka, ki jo na straneh obdajata dodatni reži,

- spodnji del maske s posebno satasto mrežo, zgornji del pa je enak kot v ostalih različicah novega Megana Grandtour,

- zadaj eliptična kromirana izpušna cev na levi strani in profiliran difuzor zraka,

- večje oznake GT-Line na prednjih blatnikih in na zadku,

- serijsko 17-palčna platišča ali za doplačilo 18-palčna platišča,

- kovinsko temno sivo obarvani ohišji zunanjih ogledal, difuzor na zadku in stranski reži v prednjem odbijaču.

Notranjost:

- obdajajoča udobna sedeža s poudarjeno bočno oporo, integriranima vzglavnikoma, modrimi okrasnimi šivi in stilizirano karirasto zastavico,

- tri vrste prevlek: iz tkanine ali oblazinjenja v Alcantari®, slednji z modrimi ali antracit obrobami,

- modri detajli na obrobah in okrasnih šivih so odsev značilne modre kovinske barve karoserije,

- posebno oblikovan volanski obroč za boljši oprijem,

- oznaka GT-Line, kakršna je zunaj na prednjih blatnikih, je tudi na okrasni letvi armaturne plošče.

Prostornost v prtljažniku se ni spremenila in še vedno ostaja 580 litrov velik prtljažnik. Novost je samo ta, da lahko z dvignjeno »loputo« prtljažnim dnom razdelimo prtljažni del na dva dela in s tem preprečimo drsenje manjših predmetov sem ter tja.

Zadnja klop je od sedaj za potnike bolj prijazna in poskrbi za večje udobje. Potniki imajo 216mm prostora za kolena in klop je za 2° bolj nagnjena (iz 25° na 27°).

R-LINK 2 omogoča enostavno in varno upravljanje z naslednjimi funkcijami:

- navigacijo,

- telefoniranjem,

- radijskim sprejemnikom,

- aplikacijami,

- pripomočki za vožnjo in

- klimatsko napravo.

Tehnologija Multi-Sense

- Multi-Sense je tehnologija, ki uporabnikom omogoča prilagajanje občutenja vožnje glede na razpoloženje in želje s spreminjanjem trdote volana, odzivnosti stopalke za plin in motorja, hitrost delovanja samodejnega menjalnika EDC, delovanja sistema krmiljenja vseh štirih koles 4CONTROL (v različici GT), osvetlitve prostora za potnike in masažne funkcije voznikovega sedeža (odvisno od izvedenke).

- Gumb sistema Multi-Sense na osrednji konzoli, omogoča neposreden dostop do petih načinov vožnje, ki so prikazani na zaslonu naprave R-LINK 2: Neutral, Sport, Confort, Perso in Eco.

- Ob teh načinih vožnje je na voljo pet ambientalnih osvetlitev: nevtralna, rdeča, modra, vijolična in zelena. Izbrani ton osvetlitve obdaja osrednjo konzolo, v bolje opremljenih različicah pa tudi obloge prednjih in zadnjih vrat. Barva svetlobe je skladna z barvo osvetlitve zaslona TFT za merilnike in zaslona naprave R-LINK 2.

- Poleg tega lahko voznik s pomočjo tehnologije Multi-Sense prilagaja zvok motorja (odvisno od izvedenke) z izbiro ene od treh možnih nastavitev: Neutral, Confort in Sport.

Pri novem Meganu ne primanjkuje niti varnostnih sistemov. Poskrbeli so za aktivno in pasivno varnost.

Prilagodljiv regulator hitrosti (ACC)

Samodejno prilagaja hitrost avtomobila tako, da ohranja nastavljeno oddaljenost od vozila pred njim. Radar na prednjem delu meri razdaljo do vozila spredaj in izračunava njegovo hitrost. Na podlagi teh podatkov v komunikaciji z motorjem in zavornim sistemom poskrbi za prilagoditev hitrosti in ohranjanje nastavljene razdalje. Ta naprava deluje pri hitrosti od 50 do 140 km na uro.

Aktiven sistem pomoči pri zaviranju v sili (AEBS)

Sistem deluje pri hitrosti od 30 do 150 km na uro in voznika opozori na morebitno nevarnost naleta v vozilo spredaj. V primeru, da voznik ne začne zavirati ali zavira premalo odločno, sistem samodejno začne zavirati, da prepreči ali čim bolj omili trk.

Opozorilnik na prehajanje oznak voznega pasu (LDW)

Ta sistem deluje pri hitrosti nad 70 km na uro in voznika opozori, če je nepričakovano prevozil neprekinjeno ali prekinjeno črto. Ta tehnologija prispeva k varnosti vožnje z opozarjanjem voznika, kadar avtomobil krene v smeri, ki lahko vodi s ceste.

Opozorilnik za varnostno razdaljo (DW)

Ta vozniku pomaga ohranjati primerno varnostno razdaljo. Na instrumentni plošči ali na zaslonu v višini oči je prikazan opozorilni piktogram v obliki črt, ki na intuitiven način kažejo časovni interval med novim Meganom Grandtour in pred njim vozečim vozilom. Sistem deluje pri hitrosti od 30 do 200 km na uro.

Opozorilnik za prekoračitev hitrosti s prepoznavo prometnih znakov (OSP in TSR)

Kamera zaznava in prepoznava prometne znake, sistem pa voznika obvešča o omejitvi hitrosti, ki velja v danem območju. Vozniku predlaga, da z znakom določeno omejitev hitrosti privzame kot nastavljeno omejitev (na voljo glede na državo).

Opozorilnik za mrtvi kot (BSW)

Za zagotavljanje varnega prehitevanja sistem voznika z vidnim sporočilom na zunanjih ogledalih opozori na navzočnost vozila v mrtvem kotu kateregakoli od zunanjih ogledal. Sistem deluje pri hitrosti od 30 do 140 km na uro.

Samodejno preklapljanje med zasenčenimi in nezasenčenimi žarometi (AHL)

Nezasenčen snop se samodejno preklopi v zasenčenega vsakič, ko kamera spredaj zazna žaromete nasproti vozečega vozila ali zadnje luči vozila spredaj. Ta funkcija zaznava tudi ulično razsvetljavo.

Prostoročno parkiranje (Easy Park Assist)

Po tem, ko naprava vozniku pomaga določiti primeren parkirno mesto tako, da s pomočjo senzorjev izmeri razpoložljiv prostor, sistem prevzame nadzor nad volanom. Easy Park Assist zmore tri vrste parkiranja: bočno, vzdolžno in diagonalno. Na osrednjem zaslonu so prikazane vse informacije, ki so potrebne za izvedbo parkiranja: grafičen prikaz, slika kamere za vzvratno vožnjo in senzorjev. Voznik ima ves čas manevriranja popoln nadzor nad plinom in zavorami. Sistem deluje do hitrosti 30 km na uro.

Novi Megane Grandtour ima ba voljo sedem različnih motorjev (štiri dizelske in tri bencinske). Pri vseh motorjih je na voljo šeststopenjski ročni menjalnik Pri dizelskem 110 dCi lahko izberemo tudi samodejni menjalnik z dvojno sklopko EDC in prav tako pri bencinskem motorju TCE s 130 konji.

Za športne voznike, ki radi uživajo v dinamični vožnji so pri Renaultu poskrbeli tudi s izvedenko GT.

Na zunaj so njegove značilnosti:

- prednji odbijač je oblikovan tako, da poudarja športnost avtomobila in rodovnik Renault Sport,

- posebna satasta mreža v zgornjem in spodnjem delu maske, širša reža za zajem zraka, ki jo ob straneh obdajata dodatni odprtini,

- brušena 18-palčna platišča z oznakami GT so posebej razvili pri Renault Sport in so glede na državo na voljo za doplačilo ali serijsko,

- kromirana izpušna cev na levi strani zadnjega dela in profiliran difuzor zraka za bolj dinamičen videz,

- ohišji zunanjih ogledal, difuzor in stranski odprtini v prednjem odbijaču kovinske temno sive barve,

- oznaka "Renault Sport" na levi strani zadka in na prednjih blatnikih.

Znotraj novi Megane Grandtour GT ponuja vzdušje Renault Sport s:

- obdajajočima prednjima sedežema z integriranima vzglavnikoma, ki poskrbita za udobje in dober bočni oprijem, z modrimi okrasnimi šivi in stilizirano karirasto zastavico,

- tremi vrstami prevlek – iz tkanine ali oblazinjenja v Alcantari® z modrimi ali antracit obrobami,

- modro obarvanimi detajli v prostoru za potnike, modrimi obrobami in okrasnimi šivi na sedežih, ki so odsev modre barve karoserije in znaki razpoznavnosti Novega Megana Grandtour,

- novim športnim volanom prevlečenim s perforiranim necepljenim usnjem, optimizirano ergonomijo, aluminijastimi športnimi stopalkami in posebno prestavno ročico v kombinaciji s športni vožnji prilagojenima prestavnima lopaticama ob volanu.

Motor Energy TCe 205 s sedem stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC: 205 KM in 280 Nm navora že od 2.400 vrt./min.

Ta 1,6-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom, ki so ga za različico GT razvili pri Renault Sport, zagotavlja odločne pospeške. Vendar so zmogljivosti in užitek v vožnji združeni z omejenima izpustom CO2 (134 g/km) in porabo goriva (6 l/100 km).

Motor Energy dCi 165 s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC: 165 KM in 380 Nm navora že od 1.750 vrt./min. 

Do konca leta bo ta dizelski motor dopolnil ponudbo pogonskih sklopov za novi Megane Grandtour GT. Ta motor ima vgrajeno Renaultovo tehnologijo Twin -Turbo, pri čemer prvi turbopolnilnik z zelo majhno vztrajnostjo zagotavlja naglo odzivnost in pospeševanje pri nizkih vrtljajih, drugi turbopolnilnik pa zagotavlja živahno odzivanje in silovito pospeševanje v širokem območju vrtljajev. Ta motor ponuja moč in športno uživanje v vožnji, hkrati pa tudi obvladano porabo goriva.