Novi Ford Mondeo še bolj eleganten

Novi Mondeo Hybrid je res edinstven v svojem segmentu in zdaj navduši s še bolj prefinjeno izkušnjo bencinsko-električnega pogona. Med drugimi pomembnimi nadgradnjami pogonskih sklopov za Mondea sta tudi: Fordov napredni 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue za vrhunska križarjenja na dolgih razdaljah z Mondeom; Fordov novi inteligentni osemstopenjski samodejni menjalnik, ki za še večjo prefinjenost prestavljanje prilagaja slogu vožnje, voznik pa ga upravlja z elegantnim in ergonomskim vrtljivim izbirnim gumbom. Aktivni tempomat, nadgrajen s funkcijo za ustavljanje in speljevanje Stop & Go, dopolnjuje Mondeovo dovršeno paleto tehnologij za pomoč vozniku, prav tako kot inteligentni omejevalnik hitrosti, ki omogoča preprostejšo vožnjo po avtocestah in v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. “Ford Mondeo Hybrid s prefinjenim samodejnim menjalnikom in možnostjo tihega speljevanja nudi edinstveno vozno izkušnjo. V kombinaciji s prednostmi bencinskega motorja z nizkimi izpusti CO2 bo Hybrid po naših pričakovanjih predstavljal do 50 odstotkov prodaje,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Obenem uvajamo povsem nov dizelski pogonski sklop s tehnologijo selektivne katalitske redukcije (SCR), ki bo izpolnjeval in presegal zahteve najnovejšega emisijskega standarda Euro 6d Temp, na voljo pa bo tudi s povsem novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.” Odkar je leta 2015 na trg prišla četrta generacija tega modela, je Ford v Evropi prodal več kot 250.000 Mondeov, ki jih izdelujejo v najsodobnejši tovarni v španski Valencii.

Zmogljiv in prefinjen

Za pogon Mondea je prvič na voljo tudi Fordov napredni 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue, ki razvije moč, navor in zmogljivost motorja z večjo delovno prostornino, obenem pa ga odlikujeta varčna poraba goriva in majhni izpusti CO2 skromnejšega motorja. 2,0-litrski motor EcoBlue je na voljo v naslednjih različicah:

  • s 120 KM, predvideni izpusti CO2 od 117 g/km in poraba goriva od 4,5 l/100 km;
  • s 150 PS, predvideni izpusti CO2 od 118 g/km in poraba goriva od 4,5 l/100 km;
  • s 190 KM, predvideni izpusti CO2 od 130 g/km in poraba goriva od 4,9 l/100 km.

Integriran sistem polnjenja z zrcalno sliko za optimalno prezračevanje motorja, turbopolnilnik z manjšo vztrajnostjo za več navora v spodnjem območju vrtljajev ter odzivnejši in tišji visokotlačni sistem za vbrizgavanje goriva z natančnejšo oskrbo z gorivom od prejšnjih 2,0-litrskih motorjev TDCi, so prispevali svoj delež k izpolnjevanju strogih zahtev najnovejšega emisijskega standarda Euro 6d Temp. Serijski sistem za naknadno obdelavo izpušnih plinov s selektivno katalitsko redukcijo zagotavlja občutno zmanjšanje NOX.

Fordov novi osemstopenjski samodejni menjalnik – na voljo z 2,0-litrskimi motorji EcoBlue s 150 in s 190 KM – dodatno optimizira učinkovitost porabe goriva ter zagotavlja odzivno zmogljivost in uglajeno, hitro prestavljanje. Opremljen je z naslednjima funkcijama:

  • Prilagodljivo načrtovanje prestavljanja, ki za optimizacijo prestavljanja oceni individualen vozni slog. Sistem prepozna naklon, ko vozilo vozi navkreber ali navzdol, in ostre ovinke ter ustrezno prilagodi točke prestavljanja za stabilnejšo, zabavnejšo in še bolj prefinjeno vozno izkušnjo.
  • Prilagodljivi nadzor kakovosti prestavljanja, ki ovrednoti informacije o vozilu in okolju, da pomaga prilagoditi tlak sklopke za dosledno uglajeno prestavljanje. Tehnologija lahko uglajenost prestavljanja prilagodi voznemu slogu.

Na voljo je tudi šeststopenjski ročni menjalnik, prav tako so lahko modeli z 2,0-litrskim motorjem EcoBlue opremljeni s Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonom, ki stalno meri oprijem koles vozila na cestišču in lahko navor med sprednjimi in zadnjimi kolesi porazdeli do razmerja 50:50 v manj kot 20 milisekundah – dvajsetkrat hitreje, kot traja, da pomežiknemo. Tako omogoči varno vodenje in oprijem še posebej na spolzkih cestiščih.

Tudi pri prenovljenem modelu ostaja na voljo Fordov 1,5-litrski motor EcoBoost s 165 KM z izpusti CO2 od 150 g/km in porabo goriva od 6,5 l/100 km, ki deluje z vgrajenim izpušnim kolektorjem in vodnim hlajenjem pri polnjenju.