Novi Clio po merilih Euro NCAP najboljši mali avtomobil leta 2012

 

  • Konzorcij Euro NCAP je v sredo 23. januarja 2013 označil Novi Renault Clio za "najboljši avto leta 2012" v segmentu malih avtomobilov.
  • To priznanje je še ena potrditev Renaultovega strokovnega znanja na področju aktivne in pasivne varnosti. Omeniti velja, da je bil Renault prva avtomobilska znamka, ki je dosegla najvišjo oceno pet zvezdic Euro NCAP – leta 2001 z modelom Laguna 2.
  • Od predstavitve prvega rodu je bilo skupaj prodanih že več kot 11 milijonov primerkov modela Clio. Ta je v segment malih avtomobilov vedno znova uvajal opremo in varnostne pripomočke, kakršni so bila prej na voljo v avtomobilih višjega razreda.

NOVI RENAULT CLIO: ČUSTVA… IN VARNOST

Renault je bil tudi ob snovanju Novega Clia zavezan doseganju izredno visoke ravni aktivne in pasivne varnosti. Lani je bilo za neodvisno ustanovo Euro NCAP prelomno, saj Clio NCAP2so uvedli strožje postopke za ocenjevanje varnosti, saj skupne ocene zdaj določajo na osnovi ovrednotenja štirih glavnih področij varnosti. Novi Renault Clio je dosegel vzorne rezultate; 88 odstotkov za zaščito odraslih, 89 odstotkov za zaščito otrok, 66 odstotkov za zaščito pešcev in 99 odstotkov za pripomočke za vožnjo. Novinec je poleg resničnega napredka v primerjavi s predhodnikom dobil skupno oceno 85 odstotkov. To je najvišja skupna ocena v tem segmentu, poleg tega pa je najvišje ocene dobil tudi za zaščito otrok in pešcev ter za varnostno opremo. Zaradi tega si je Novi Renault Clio pri Euro NCAP zaslužil naziv "najboljši mali avtomobil leta 2012".

Vse različice so opremljene s sistemi za elektronski nadzor stabilnosti ESC, nadzor zdrsavanja pogonskih koles ASR, protiblokirni zavornim sistemom ABS s pomočjo pri zaviranju v sili, električnim variabilnim servo volanom ter regulatorjem in omejevalnikom hitrosti. V prid pasivni varnosti je za okrepljeno zgornjo zgradbo uporabljeno jeklo zelo visoke natezne trdnosti (VHEL - Very High Elastic Limit). Seznam varnostne opreme je prav tako impresiven: zelo učinkoviti čelni varnostni blazini, stranski varnostni blazini za zaščito glave in prsnega koša s podvojenima tipaloma za stranski trk za naglejšo zaznavo trka, zategovalniki varnostnih pasov, omejevalniki zatezne sile, vzglavniki, ki omejujejo tveganje poškodb vratu, zaščita pred vdorom prtljage, zgradba sedežev za preprečevanje zdrsa telesa pod varnostnim pasom (Fix4sure), tri tritočkovna sidrišča Isofix za namestitev otroških varnostnih sedežev v štirih homologiranjih položajih (na sovoznikovem sedežu in stranskih sedežih zadaj). Opozorilna lučka in zvočni signal opozarjata na uporabo varnostnih pasov za vse potnike (SBR).

Clio NCAPPoleg tega sta za doplačilo na voljo kamera za vzvratno vožnjo in parkirna tipala zadaj, ki vozniku pomagajo natančneje zaznavati neposredno okolico avtomobila. Novi Renault Clio je opremljen tudi s sistemom pomoči za speljevanje navkreber (Hill Start Assist), ki je na voljo s skoraj vsemi motorji v ponudbi.

Renault si že več kot 50 let aktivno prizadeva razviti tehnologije, ki povečujejo varnost njegovih vozil. Pristop in strokovno znanje Renaulta temelji na dejanski varnosti in na skrbnem proučevanju prometnih nesreč. Renault Laguna je leta 2001 postala prvi avtomobil, ki je po preskusnih trkih dobil najvišjo oceno varnosti, pet zvezdic Euro NCAP. Odtlej je enako oceno doseglo dvanajst modelov Renault (vključno s Cliom 3 leta 2005), kljub temu, da je ta evropska organizacija nenehno zaostrovala svoja merila. Tako ima Renault v ponudbi modele z najvišjo stopnjo varnosti v vseh razredih in nesporno legitimnost v evropski avtomobilski industriji.