Novi Clio je osvojil priznanje “ZLATI VOLAN”

Le nekaj tednov po tem, ko je na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu od radijske postaje RTL in revije Auto Plus prejel nagrado "Najboljši serijski avtomobil na salonu", je Novi Clio osvojil še eno mednarodno priznanje: "Zlati volan 2012". Tega je na posebni svečani prireditvi sinoči v Berlinu sprejel gospod Stefan Mueller, izvršni podpredsednik Renaulta in direktor za območje Evrope.

Novi Clio so za najboljšega v kategoriji "majhni avtomobili" proglasili v najbolj priljubljenem nemškem nedeljskem časopisu Bild am Sonntag in specializirane revije Auto Bild, ki ima s svojimi številnimi nacionalnimi izdajami v zahodni in vzhodni Evropi ter v Aziji največjo skupno naklado med tovrstnimi publikacijami na svetu. Založnik teh publikacij, ki imajo skupen doseg 73 milijonov bralcev, in so bili povabljeni h glasovanju za njim najljubše avtomobile, je Skupina Axel Springer.

Priznanja "Zlati volan" podeljujejo že 37 let, tokrat so zanje imeli 44 kandidatov v šestih kategorijah. V kategoriji enoprostornikov in kupe-kabrioletov so zmagovalce neposredno izbrali z glasovanjem bralcev. V ostalih štirih kategorijah so osebnosti iz žirije še pred končnim glasovanjem z vsakim izmed petih finalistov opravile temeljite preskusne vožnje v preskusnem centru Balocco v Italiji.

Med priznanimi preizkuševalci so bili znani dirkači Mattias Ekström, Hans-Joachim Stuck, Walter Röhrl, Christina Surer in Vanina Ickx, glavni uredniki evropskih avtomobilističnih revij iz skupine Auto Bild ter znane osebnosti iz sveta športa in zabave, med katerimi sta bila tudi Franz Beckenbauer in Boris Becker.

Priznanja "Zlati volan" od leta 1976 podeljujejo vsako leto, Renault pa jih je doslej prejel že deset, s čimer je ena največkrat nagrajenih avtomobilskih znamk. Doslej je "Zlati volan" osvojil že z naslednjimi modeli: kupejem Fuego (leta 1980), kompaktno limuzino Renault 9 (1981), modelom višjega razreda Renault 25 (1984), majhnim modelom Clio (1990), z drugim, tretjim in četrtim rodom velikega enoprostornika Espace (1991, 1997 in 2002), kompaktno kombi-limuzino Renault 19 (1992), kompaktnim enoprostornikom Scénic (2009) in zdaj še z Novim Cliom (2012).

Novi Clio je posebno privlačen tudi zahvaljujoč ponudbi motorjev z manjšo prostornino, s katerimi je poraba goriva za do 20 odstotkov manjša kot pri predhodniku. Najbolj učinkovit motor po izpustu CO2 je bencinski Energy TCe 90 s turbo puhalom, ki ima porabo samo 4,3 l/100 km, njegov izpust CO2 pa znaša 99 g/km1.