Novi Amarok, ki zmore več kot sam voznik.

 

Volkswagen je po šestih letih na trg poslal novega Amaroka, ki je tokrat izjemen in najboljši med svojo konkurenco. Vgradili so mu 3.0 dizelski motor V6 s 165kW, ima največji navor, ki znaša 550Nm, 8-stopenjski avtomatski menjalnik, »stalni« štirikolesni pogon 4MOTION,  edinstvene sedeže z AGR certifikatom.

Poleg že naštetega ima še najnižji nakladalni rob, dve možnosti zadnjega vzmetenja, dva pogona 4MOTION in najširšo nakladalno površino med kolotekoma. Vleče lahko do 3,5T tovora, ima vrhunske Off-Road sposobnosti in še vedno udobno vožnjo po cesti.

Novi Amarok ima novo masko, Bi-Xsenonske žaromete, boljša zaščita motorja, stranski stopnici z osvetlitvijo, dodali pet novih barv karoserije, obuti v velika 19 ali 20 palčna platišča in zadaj LED luči. V notranjosti ima novo oblazinjenje, posebne električno nastavljive sedeže (v 14 smeri), veliko ali kar največ odlagalnih mest v svojem segmentu in novo instrumentno ploščo.

Na brezpotjih ali Off-Road-u ima neverjetne sposobnosti, saj se ga lahko zapelje vstran pod kotom 50 ° ali v vzpon s kotom 45°. Posebnost je ta, da imamo lahko pri vzponu v kesonu še tovor do 1 tone.  Štirikolesna sistema sta dva: stalni štirikolesni pogon ali pa nastavljivi. Za dodatno varnost skrbi nov ESP sistem, terenski ABS, večnaletni zaviralni sistem, elektronski stabilizacijski program, AvtoHold sistem, asistenčni sistem za nadzorovani spust, sistem za nadzor tlaka in veliki zavorni diski (spredaj 17-palčni in zadaj 16-palčni).

Novi motor 3.0 V6 TDI s 550Nm navora, lahko težkega Amaroka izstreli do 100km/h v samo 7,9 sekundah. 225 konjev doseže med 3.250 in 4.500 vrt./min in maksimalen navor od 1.400 do 2.750 vrt./min. Motor spada v razred EURO6. Menjalnik je lahko ročni ali avtomatski.

Cena novega Amaroka Comfortline  se prične pri 32.911 evrih in za štirikolesni pogon potrebno doplačati 2.000 evrov. Amarok Highline 4M, s 204 konji je lahko vaš za 39.928 evrov in tisti najmočnejši pa za 42.723 evrov.