Novi 2008 Crossover za mestno vožnjo si prizadeva pritegniti kupce z vseh koncev sveta

Blagovna znamka je pri modelu 2008 izkoristila vse svoje strokovno znanje, pridobljeno z uspehom vozila 3008 Crossover, da bi v nižjem tržnem razredu ponudila povsem inovativen avtomobil. Njegova prodaja bo stekla spomladi leta 2013, ko se bo priključil dinamični ofenzivi, ki se je pričela že z uspehom modela 208.

Novi Peugeotov Crossover je prvo vozilo blagovne znamke, ki je bilo v osnovi in istočasno zasnovano s strani in za več geografskih območij. Model 2008 je s svetovno usmerjenimi cilji v blagovno znamko vnesel novo dinamiko, ki je usklajena z njegovo strategijo razvoja ponudbe modelov Crossover in pridobivanja novih kupcev.

 

Inovativen koncept

V nenehno spreminjajočem se svetu, ki je iz dneva v dan bolj urbaniziran, se poraja povsem nova generacija strank. Gre za ljubitelje gibanja in privržence dinamičnosti. Ti agilni in polimorfni posamezniki, ki jih najdemo na vseh kontinentih, stremijo za izdelki po njihovi lastni podobi.

Ob tej pomembni ugotovitvi si je blagovna znamka zastavila nov načrt del z zelo ambicioznimi cilji. Že na samem začetku je genetski zasnovi modela Crossover by Peugeot, ki združuje edinstvene izkušnje v vožnji, izrazito stilsko zasnovo in prednosti pri uporabi, pridružila nov izziv: Zasnova vozila, ki bo namenjeno kupcem z vseh koncev sveta, bo potekala na treh različnih geografskih območjih.

Peugeot se je odzval temu izzivu. Razkošen, dinamičen in najnovejši Crossover by Peugeot nudi kupcem nižjega tržnega razreda bogato in raznoliko izkušnjo. Model 2008, ki v dolžino meri komaj 4,16 m, na edinstven način združuje vožnjo v limuzini in vzdržljivost športno-terenskega vozila (SUV) s prostorno, modularno in udobno notranjostjo, ki jo je možno v kateremkoli trenutku maksimalno izkoristiti. Dobro se znajde tako v mestu kot tudi na regionalnih cestah, kamor se poda povsem samozavestno po zaslugi številnih storitev za mobilnost. Poživljajoč in vsestransko uporaben model 2008 se prilagodi vsakemu posameznemu kupcu.

Proizvodnja modela 2008 bo potekala v neposredni bližini kupcev, v Franciji (Mulhouse), na Kitajskem (Wuhan) in v Braziliji (Porto Real).

"Z modelom 2008 bo blagovna znamka v Evropi utrdila vodilni položaj v nižjem tržnem razredu ter pridobila nove kupce v Aziji in Latinski Ameriki."

Maxime Picat, generalni direktor Peugeot

"Z vozilom 2008 Peugeot nadaljuje s širitvijo palete svojih proizvodov. Novi mestni Crossover z inovativno zasnovo, ki si bo prizadeval osvojiti kupce z vseh koncev sveta, je izkoristil prednosti uspeha modela 3008."

Xavier Peugeot, direktor prodajne palete Peugeot

 

Edinstven stil, ki združuje eleganco in vzdržljivost

2008 je ponovno odkril standarde prostornih avtomobilov iz tržnega razreda manjših vozil. Na prvi pogled opazna inovativnost združuje številne svetove. Izrazita stilska zasnova dokazuje njegovo identiteto, s katero nudi priročnost, prostornost in izkušnje v vožnji.

"Zasnova modela 2008 je sicer predstavljala pravi izziv, vendar pa smo natančno vedeli, kakšno vozilo želimo ponuditi svojim kupcem. Prvotne stilske zasnove ni bilo potrebno občutno spreminjati vse do serijske proizvodnje. Obdržali smo poteze s skoraj čisto prvih skic."

Eric Dejou, vodja oblikovanja modela 2008

"V modelu 2008 se prepletajo različni svetovi in kulture, tako da bo s svojo stilsko zasnovo več kot zadovoljil pričakovanja kupcev."

Gilles Vidal, direktor oblikovanja Peugeot

Privzdignjeno zgradbo vozila 2008 nosijo pnevmatike "Mud&Snow" in 17-palčna platišča z diamantnim rezom nesvetleče končne obdelave. Posebna oblika koles zagotavlja vozilu 2008 stabilno lego na cesti in hkrati tudi lahkotno vožnjo. Odbijači in spodnji robovi karoserije v črni barvi zagotavljajo zaščito skupaj s prednjimi in zadnjimi zaključnimi profili ter bočnimi okrasnimi letvami iz nerjavečega jekla.

Prednji del si lasti stilske zapovedi blagovne znamke. Sestavni deli so maksimalno natančno nastavljeni in brez kakršnihkoli presežkov materiala. Spretno izklesan pokrov motornega prostora prispeva k zaščiti, vzdržljivosti in lahkotnosti vozila 2008. Lebdeča okrasna maska je videti, kot da bi bila vdelana v karoserijo ter izstopa zaradi svoje prefinjenosti in obilice moči. Inovativna žarometa se po obliki prilegata tehničnim funkcijam. Njune ostre poteze se prepletajo z linijami karoserije in na ta način zarišejo ostro mačje oko. Videti je, kot da tvorijo celoto s prednjim delom, s čimer mu dajejo še bolj tehnološki videz in edinstven značaj. Piko na i naredijo dnevne luči z LED diodami.

Novi Crossover za mestno vožnjo se ponaša tudi z zelo elegantno in prefinjeno obliko blatnikov in bočnih površin, ki nakazuje na njegove očitne atletske lastnosti. Pod velikimi steklenimi površinami, med katerimi je tudi steklena panoramska streha, se skriva prostorna notranjost s širokim razgledom nad okolico.

Zadnji del elegantno združuje vzdržljivost in dinamičnost. Nad prostornim prtljažnikom, ki se ponaša z nizkim nakladalnim pragom, se razteza streha z dinamično izboklino po zgledu modela RCZ. Široka prtljažna vrata obdajajo luči, ki so čvrsto pritrjene na karoserijo. V notranjosti ležišča luči lebdijo trije svetlobni sklopi, ki so od spodaj osvetljeni z LED diodami in ki se zdijo, kot da se vzdigujejo.

K dinamični in elegantni obliki strehe v gibanju prispevajo tudi bočne površine. Predel strehe nad zadnjimi sedeži krasi dekorativni element v obliki strešnega vala, ki je vdelan v kovino. Spojler je videti, kot da bi bil vdelan v karoserijo oziroma deluje kot eleganten podaljšek strehe. Strešni prtljažni drogovi precizne oblikovne zasnove dodatno dokazujejo, da je model 2008 idealen za dinamične in prostočasne aktivnosti.

Motorji zadnje generacije izkoriščajo lahkotno in usločeno obliko karoserije za zagotovitev do sedaj neznanih izkušenj v vožnji in predstavljajo pravo prelomnico z vidika porabe goriva. Mestni Crossover 2008 izstopa od svojih tekmecev po zaslugi tehnologije dizelskih motorjev e-HDi in 3-valjnih bencinskih motorjev z emisijami CO2 že od 99 g/km dalje.