Nova Suzuk Vitara

 

Suzuki Vitara ima že bogato zgodovino in je na trgu že vse od leta 1988. Vitara prve generacije je bila v tistih časih prvi mali terenec s stalnim štirikolesnim pogonom in reduktorjem. Šest let kasneje so se odločili, da bodo uvedli nastavljiv štirikolesni pogon in ta je še dan danes v uporabi s tem, da so ga posodobili. V slabih 10 letih so prodali 1.100.000 vozil. V letu 1998 je nastopila nova generacija Grand Vitare in v letu 2001 je ponujala možnost ker prevoz 7 potnikov, saj je imela tri vrste sedežev.

Vitara 2 in 3 generacije so prodali v več kot 1.700.000 primerkih in pri 3 generaciji leta 2005 predstavili dodelan štirikolesni pogon, podobnemu sedanjemu AllGrip. Zaradi velikega povpraševanja in skrajšanju dobave Vitar po Evropi, so se odločili, da proizvodnjo Vitare preselijo na Madžarsko in s tem pričeli z izdelavo 4 generacije, ki je prinesla sodoben videz, več varnosti in osebne personalizacije.

Danes je na slovenske ceste zapeljala nova Vitara, ki je še bolj drzna, izpopolnjena in do sedaj najbolj opremljena z vsemi sodobnimi varnostnimi sistemi. Nova Vitara je dobila popolnoma novo masko, sprednji odbijač in poudarjene dnevne led luči, ki so obdane s kromom. Zadaj ima na novo oblikovane LED luči, ki so na voljo v nivoju opreme Premium in Elegance. Pri višjih nivojih opreme so jo obuli v 17-palčna lahka platišča, ki so lahko polirana ali barvna.

Tudi notranjost je bila deležna nekaj manjših dodelav in sprememb. Največja novost je, da je postala armatura mehka na otip in sedeži oblečeni v novo oblazinjenje, ki je lahko usnjeno ali iz alkantare. Višji nivo opreme ima sredinski naslon za roke, klasično uro in nov 4,2-palčni barvni zaslon.

Varnost se je izboljšali in ima vgrajen sistem za samodejno zaviranje v sili DSBS, aktivni tempomat s funkcijo Stop&Go, sistem za opozarjanje na zapustitev voznega pasu, sistem pa preprečevanje zapuščanja voznega pasu in sistem za opozarjanje na vijuganje po voznem pasu. Pri brezpotjih imamo sistem za speljevanje z klanca in varen spust po klancu navzdol. Po novem ima nova Vitara sistem za nadzor mrtvega kota, za opozarjanje na prečni promet zadaj in sistem za prepoznavanje prometnih znakov.

Novo Vitaro bosta poganjala le dva turbo bencinska motorja s prostornino 1.0 in 1.4-litra. Prvi ima 82kW, 170Nm navora in drugi 103kW ter 220Nm navora. Motorja sta opremljena tudi z sistemom Stop&Start in s tem so zmanjšali izpust emisij CO2. Novi sta dve barvi karoserije Sončno rumena in Ledeno modra. Skupaj je na izbiro 8 dvobarvnih in 9 enobarvnih karoserij.

Cena osnovne izvedenke se začne pri 14.950 evrih in konča pri 24.850 evrih. Pri najvišjem nivoju opreme dobimo zelo opremljeno Vitaro, z vsemi varnostnimi sistemi in štirikolesnim pogonom. Nivoji opreme so Comfort, Premium, Elegance in EleganceTop.