Nova električna Kona, ki lahko prevozi slabih 500 kilometrov

 

  • Z električno Kono je Hyundai postal prvi proizvajalec vozil na evropskem trgu, ki ima v ponudbi športnega terenca na električni pogon.
  • Nova električna Kona je avtomobil, ki ne pozna kompromisov, saj predstavlja spoj Hyundaijevega progresivnega SUV-jevskega sloga z okolju prijaznim električnim pogonskim sklopom.
  • Novi član Hyundaijeve okolju prijazne družine vozil je na voljo z dvema različicama električnega pogonskega sklopa, njegov maksimalen doseg pa znaša izjemnih 482 kilometrov (po standardu WLTP).
  • Prvi mali športni terenec na električni pogon se ponaša z edinstvenimi potezami, ki jim kraljuje zaprta prednja maska, v notranjosti pa navduši s prilagojeno osrednjo konzolo, ki omogoča pretikanje s pomočjo gumbov in s tem prinaša novo raven intuitivnosti.
  • Prav tako kot klasično gnano Kono tudi njeno električno različico odlikujeta ekspresiven slog in avanturističen duh.
  • Po zaslugi izjemne prostornosti je električna Kona nadvse vsestranski avtomobil, ki je kot nalašč za vsakdanjo rabo.
  • 7-palčni zaslon instrumentne plošče vozniku postreže z vsemi pomembnimi informacijami, prostostoječi zaslon pa slednje projicira tudi v njegovo vidno polje.
  • Nova električna Kona ponuja širok nabor naprednih varnostnih tehnologij, združenih pod imenom SmartSense.

Hyundai Motor je z novo električno Kono dosegel nov mejnik v segmentu električno gnanih vozil. Popolnoma novi mali športni terenec na električni pogon se na trgu predstavlja z izjemnim dosegom, privlačnim slogom in naprednimi varnostnimi pripomočki. Hyundai Motor tako spada v sam vrh na področju razvoja mobilnosti. Nova električna Kona predstavlja naslednjo fazo uresničevanja Hyundaijeve ambiciozne strategije, ki temelji na razvoju okoljsko prijaznih vozil. Gre za avtomobil, ki ne pozna kompromisov, saj terenski tip karoserije brezhibno spaja z električno pogonsko tehnologijo. Električna Kona predstavlja najnovejšega člana družine Hyundaijevih naprednih vozil ter model na katerem temelji prihodnji razvoj znamke.

Uveljavljena terenska ponudba se sreča z napredno filozofijo

Električna različica Kone je najnovejša okrepitev Hyundaijeve flote okolju prijaznih vozil ter avtomobil, ki krepi vodilno vlogo znamke v eko segmentu. Gre za prvi mali SUV na evropskem trgu, ki združuje prednosti športnega terenca ter zmogljivost popolnoma električnega pogonskega sklopa, za nameček pa je dostopen vsem. Je odraz Hyundaijeve vodilne vloge na področju okoljsko vzdržne mobilnosti, ki se zrcali v najširši ponudbi alternativnih pogonskih sklopov na trgu. Družba je namreč kot prva na trg poslala serijski avtomobil na gorivne celice, ix35 Fuel Cell, javnosti pa se je že predstavil tudi pripadnik druge generacije vozil na vodik, popolnoma novi Hyundai NEXO. Mejnik na področju okolju prijazne vožnje je tudi novi IONIQ, prvi avtomobil, ki ponuja kar tri različne pogonske sklope, s čimer si je prislužil številne nagrade s strani medijev in organizacij, povezanih z avtomobilsko industrijo. Redki okolju prijazni avtomobili se lahko pohvalijo s toliko odlikovanji. A električna Kona ne predstavlja le izjemnih dosežkov na eko področju, pač pa tudi Hyundaijevo zavidljivo terensko tradicijo. Vzpon znamke v segmentu SUV se je začel pred 17 leti, ko je na ceste zapeljala prva generacija Santa Fe. Od tedaj je Hyundai v Evropi prodal že več kot 1,6 milijona športnih terencev, ki s svojim progresivnim slogom in dinamičnostjo nenehno višajo ugled proizvajalca.

Avto, ki ne sklepa kompromisov

Nova električna Kona združuje dva najhitreje rastoča trenda v avtomobilski industriji – električno mobilnost in terenski slog. Prav tako kot njena klasično gnana sestra se ponaša z avanturističnim značajem, okolju prijazna in zmogljiva tehnologija pa jo še bolj približa modernim kupcem, ki svoj edinstven slog želijo izraziti z vozilom, ki ponuja vrhunske vozne lastnosti, a hkrati ne onesnažuje okolja. Po zaslugi popolnoma nove platforme so njene baterije nameščene tako, da so prostorski kompromisi popolnoma odveč.

Nova električna Kona: izberite moč, ki vam ustreza

Nova električna Kona ponuja enega najzmogljivejših električnih pogonskih sklopov na trgu, ki je na voljo v dveh različicah. Različica z večjo kapaciteto baterije ponuja doseg do 482 km (po testiranju WLTP, po standardu NEDC doseg znaša 546 km) ter premore 150 kW (204 KM). Z maksimalnim navorom 395 Nm, ki je na razpolago takoj, vozilo od 0 do 100 km/h pospeši v zgolj 7,6 sekundah ter tako postreže z resnično vznemirljivo vozniško izkušnjo.

Pogonski sklop z baterijo kapacitete 39,2 kWh predstavlja osnovno pogonsko opcijo, ki zagotavlja 312 km dosega (po testiranju WLTP, po standardu NEDC doseg znaša 345 km), elektromotor pa razvije 100 kW (136 KM).

Napreden slog

Prav tako kot klasično gnana Kona se tudi njena električna različica ponaša z ekspresivnim prednjim delom, ki izžareva moč. Ključno razliko med obema izvedenkama predstavlja prednja maska, saj ima ta pri električni Koni zaprte rešetke, ki pripomorejo k prečiščenemu, trendovskemu slogu ter izboljšanim aerodinamičnim lastnostim vozila. Za prepoznavnost na prednjem delu skrbita že znana dvodelna žarometa z ločenimi LED lučmi. Dvobarvna streha in 7 edinstvenih barv karoserije pa zagotavljajo, da bo tudi električna Kona brez težav kos raznovrstnim željam kupcev.

Vznemirljivost vožnje na električni pogon

Za prav poseben občutek pri vožnji z novo električno Kono poskrbi sistem za pretikanje s pomočjo gumbov, ki omogoča popolnoma intuitivno upravljanje z električnim pogonskim sklopom. Prav tako preprosto je prilagajanje sistema za regenerativno zaviranje, ki pri zaviranju z elektromotorjem zbira zavorno energijo. Voznik lahko jakost njegovega delovanja poljubno spreminja s pomočjo obvolanskih ročic, z daljšim neprekinjenim potegom leve ročice pa lahlo celo zaustavi vozilo, in to popolnoma brez uporabe zavor. Pametni sistem za regeneracijo zavorne energije je za nameček povezan s prednjim radarjem, tako da jakost regenerativnega zaviranja samodejno prilagaja glede na razmere v prometu.

Povezana in skrbna

Nova električna Kona ponuja kopico naprednih tehnologij in funkcij povezljivosti. K slednjim spada tudi infozabavni sistem, ki združuje navigacijo, multimedijske funkcije ter napredno povezljivost v obliki podpore za storitvi Apple CarPlay in Android Auto. Tu je tudi sistem za brezžično polnjenje mobilnih naprav, novi model v družini okolju prijaznih vozil pa seveda ne bi bil popoln brez nabora najnovejših varnostnih tehnologij in sistemov, združenih pod oznako SmartSense. Slednji obsega sistem za preprečevanje naleta s funkcijo zaznavanje pešcev, aktivni sistem za nadzor mrtvih kotov, sistem za opozarjanje na prečni promet, sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu, sistem za nadzor voznikove zbranosti, pametni sistem za prepoznavanje prometnih znakov in aktivni sistem za ohranjanje voznega pasu.

Navdušuje tudi 7-palčni digitalni zaslon instrumentne plošče, ki prikazuje ključne podatke o vožnji, projekcijski zaslon pa poskrbi, da so vse potrebne informacije vedno tudi v voznikovem vidnem polju.

Pogonski sklopi

Nova električna Kona ponuja dve različno zmogljivi različici električnega pogonskega sklopa. Močnejša ponuja baterijo s kapaciteto 64 kWh, omogoča do 482 km dosega, njena poraba pa znaša 14,3 kWh / 100 km (po testiranju WLTP). Moč elektromotorja znaša 150 kW, tako da Kona do 100 km/h pospeši v zavidljivih 7,6 sekundah.

Standardna različica pogonskega sklopa ponuja baterijo kapacitete 39,2 kWh, s katero maksimalen doseg znaša 312 km. Elektromotor razvije 100 kW moči, njegova poraba pa znaša zgolj 13,9 kWh / 100 km (po testiranju WLTP).

Obe različici pogonskega sklopa ponujata 395 Nm takoj razpoložljivega navora, s čimer vozniku ob pritisku na stopalko za plin takoj ponudita maksimalno moč in poskrbita za vznemirljivo izkušnjo. Največja hitrost močnejše različice pri tem znaša 167 km/h, osnovna različica pa doseže 155 km/h.

Sistem za pretikanje s pomočjo gumbov (shift-by-wire) omogoča povsem enostavno upravljanje z vozilom, obenem pa odpravlja potrebo po mehanskih komponentah, ki jih navadno skriva osrednja konzola vozila. Slednja v električni Koni zato ponudi prostorno odlagalno površino.

Hyundaijev popolnoma električni mali križanec se ponaša tudi z električno ročno zavoro (EPB), ki je vedno na dosegu voznikovih prstov. Ob uporabi 100 kW polnilne postaje za polnjenje z enosmernim tokom (DC) je litij-ionsko baterijo vozila mogoče do 80% napolniti v zgolj 54 minutah. Medtem ob polnjenju z izmeničnim tokom polnilna enota vozila z močjo 7,2 kW poskrbi, da se baterija z večjo kapaciteto napolni v 9 urah in 35 minutah, manjša baterija pa v 6 urah in 10 minutah. Električna Kona prav tako omogoča polnjenje s pomočjo klasične domače vtičnice, in sicer s pomočjo polnilnega kabla z nadzornim modulom (ICCB). Vtičnica za kabel se nahaja na prednjem delu vozila, tik ob Hyundaijevem logotipu.