Nov športni duh s Škodo Karoqom Sportline

 

  • 2.0 TSI s 140 kW (190 KM): najmočnejši bencinski motor v modelski seriji
  • Serijski športni sprednji odbijač, 18-palčna aluminijasta platišča in športni sedeži
  • Svetovna premiera na pariškem avtomobilskem salonu 2018

Z novim Karoqom Sportline bo Škoda oktobra na pariškem avtomobilskem salonu 2018 predstavila še drugo novo, po obliki in vozni dinamiki bolj športno različico kompaktnega SUV-ja Karoq. In kot se spodobi, bo ekskluzivno za Karoq Sportline na voljo najmočnejši bencinski motor za to modelsko serijo, ki razvije moč 140 kW (190 KM).

Škoda Karoq, ki je na trg prišel leta 2017, je kot drugi model iz Škodine SUV-ofenzive oblikovalski slog znamke prenesel v segment kompaktnih SUV-jev. Škoda Karoq se ponaša z inovativnimi tehno­logijami, kot sta virtualna armaturna plošča (Virtual Cockpit) in brezstično polnjenje mobilnih naprav. Na področju povezljivosti je ta kompaktni SUV za zgled celotnemu segmentu. Infotainment sistemi omogočajo spletne storitve iz ponudbe Škoda Connect, vključno s spletnim infotainmentom in proaktivnimi servisnimi storitvami, kot sta denimo avtomatski klic v sili in sporočila servisne delavnice. Kot je značilno za Škodo, ima Karoq kljub kompaktnim zunanjim dimenzijam veliko notranjost z obilico prostora za do pet potnikov in prtljago.

Štirje motorji in opcijski štirikolesni pogon

Skupno so na voljo štirje učinkoviti in okolju prijazni motorji, od katerih je bencinski 2.0 TSI z močjo 140 kW (190 KM) na voljo ekskluzivno za Karoq Sportline. Enako moč, 140 kW (190 KM), razvije tudi zmogljivejši od obeh dizelskih motorjev 2.0 TDI. S tem motorjem sta v kompaktnem SUV-ju kombinirana 7-stopenjski menjalnik DSG in štirikolesni pogon. Pri motorju 2.0 TDI s 110 kW (150 KM) in pogonom spredaj pa za prenos moči serijsko skrbi 6-stopenjski ročni menjalnik. Štirikolesni pogon je za ta model na voljo opcijsko, po želji v kombinaciji s 7-stopenjskim menjalnikom DSG. Tudi za bencinski motor 1.5 TSI (110 kW/150 KM) s pogonom spredaj pri Škodi opcijsko ponujajo 7-stopenjski DSG, po želji v kombinaciji s štirikolesnim pogonom.

Športna zasnova zunanjosti in notranjosti

Dinamičnost Karoqa Sportline je opazna že na prvi pogled. Športni sprednji odbijač in ekskluzivna, črno lakirana 18-palčna aluminijasta platišča Mytikas zagotavljajo športno zunanjo podobo. Po želji so na voljo tudi 17-palčna platišča Ratikon ali 19-palčna platišča Vega, oboja prav tako v kovinsko črni izvedbi. Za eleganten vtis poskrbijo vstopni del v barvi vozila in črni barvi, zatemnjena stekla in črne strešne letve. Na sprednjih blatnikih sta logotipa SPORTLINE.

V notranjosti pozornost pritegnejo črni športni sedeži s kontrastnimi srebrnimi šivi. Oblečeni so v novo troslojno in zrakoprepustno tkanino Thermoflux, ki potnikom prinaša dodatno udobje, še zlasti poleti.

Sprednja sedeža imata vgrajeno ledveno oporo. Večfunkcijski volan je oblečen v perforirano črno usnje, šivi pa so kontrastne srebrne barve. Športni značaj modela zaokrožajo pedali z aplikacijami iz legiranega jekla, črna stropna obloga, črni strešni stebrički in LED-paket z ambientno osvetlitvijo.

Opcijsko z armaturo Virtual Cockpit

Pri Karoqu Sportline se opcijsko lahko odločite za Virtual Cockpit, ki pri tem modelu zajema še peti način prikaza, pri katerem sta v osrednjem delu prikazana merilnik vrtljajev in hitrost vožnje. Modul LTE in dostopna točka za WLAN potnikom v Karoqu omogočata, da so 'always online', tj. vedno povezani z internetom. Vozno dinamiko lahko individualno nastavljamo z izbiro ustreznega voznega profila. Elektronski nadzor stabilnosti ESC ima dve stopnji.

V značilnem Škodinem slogu ponuja tudi Karoq Sportline številne domiselne rešitve in odlagalne možnosti. Opcijski električni pokrov prtljažnika s funkcijo Tip-to-Close prtljažnik odpre in zapre ob pritisku na gumb ali ob rahlem potegu odprtega pokrova; virtualni pedal pod zadnjim odbijačem po želji omogoča odpiranje pokrova prtljažnika tudi z rahlim zamahom z nogo. Za prtljažnik je na voljo variabil­no prtljažno dno. Mrežasti žepi ob sprednjih sedežih in sredinski konzoli so zelo priročni za vsako­dnevne potrebe, kar velja tudi za predal za drobiž in parkirne kartice na voznikovi strani ter za držalo za multimedijske naprave.