Nov odločen korak k oživitvi znamke Datsun

• Datsun je izbral TBWA Worldwide za globalno oglaševalsko agencijo prihoda na trg v letu 2014

• Prvi avtomobili iz nove družine vozil bodo predstavljeni sredi leta 2013, avtomobili bodo zapeljali na trg z modelskim letom 2014

Yokohama – Nissan Motor co., Ltd je objavil odločitev o izboru TBWA Worldwide za globalno oglaševalsko agencijo znamke Datsun. Tako je prihod te znamke na trg, ki ga je Nissan oznanil marca 2012, resnično vse bližje. Pod blagovno znamko Datsun bodo nastajali sodobni, uporabni, cenovno dostopni avtomobili za optimistične nove kupce na hitro rastočih trgih. Skladno z načrtom bodo sodobne tehnologije zagotovile izjemne vozne izkušnje kupcem vozil Datsun od leta 2014 dalje v Indiji, Indoneziji in Rusiji.

Prav izbira globalne oglaševalske agencije predstavlja trden dokaz, da sta ponovna oživitev znamke Datsun in začetek prodaje njenih novih avtomobilov izjemno blizu.

Datsun je blagovna znamka, ki jo je Nissan uporabljal v času hitre rasti v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja in nato v času globalizacije v začetku osemdesetih let. Datsun je takrat navduševal kupce z modnim dizajnom, napredno tehniko, trajnostjo ter zanesljivostjo in uporabnostjo. Znamka Datsun je ugasnila leta 1981. Od takrat dalje je bilo namreč za nadaljnjo globalno rast uporabljena blagovna znamka Nissan.

Vincent Cobee, podpredsednik korporacije in globalno odgovoren za poslovno enoto Datsun pravi, »Nadaljujemo z razvojem blagovne znamke Datsun s katero se bomo še bolj približali kupcem na hitro rastočih trgih, ki si želijo vozil atraktivne oblike in dostopne cene ter  doživeti  izjemne izkušnje v vožnji.«

»Izbira znamke je bila logična. Datsun, kot ena izmed posebej cenjenih blagovnih znamk v avtomobilski industriji, ostaja v našem portfolju. Ob tem je povezava med današnjim in nekdanjim Datsunom avtentična. Tako kot so uporabniki na hitro rastočih trgih v tridesetih, štiridesetih in petdesetih letih prejšnjega stoletja iskali visoko kakovostna, zanesljiva, trajna vozila, velja enako tudi za današnje potencialne kupce na hitro rastočih trgih. Žal so njihove možnosti izbire za zdaj skromne in so zato toliko bolj željni tovrstnih vozil. Prepričani smo, da bo novi Datsun zmogel zadovoljiti vsa tovrstna pričakovanja,« je dodal Cobee.

Datsun bo predstavil prvo novo vozilo sredi 2013. Na trg bo z njimi vstopil z modelskim letom 2014.

Pod okriljem agencija TBWA Worldwide bo začela delovati posebna skupina s sedežem v Londonu, katere delo bo povezano izključno s strategijo in kreativnimi rešitvami za Datsun. Njena podružnica v Tokiu, TBWA HAKUHODO, bo zagotavljala operativno podporo delovanju Datsuna na Japonskem.

Tom Caroll, predsednik in izvršni direktor TBWA Worldwide pravi, »Pridobiti delo za avtomobilskega izdelovalca je vedno v veliko čast in priznanje. Če gre pri tem za vrnitev ikone med avtomobilskimi znamkami, je vse skupaj toliko večja obveza in izziv. Svet se spreminja. Zato smo ponosni, ker smo bili izbrani, da pomagamo Datsunu vstopiti in osvojiti rastoče trge Rusije, Indonezije ter Indije. Povzeli bomo izročilo bogate zapuščine znamke Datsun in bodočim kupcem zagotovili nove vrednosti.«

Zgodovina Datsuna:

1914       Podjetje Kwaishinsha Motor Works (1911 – 1926) Masujira HASHIMOTA je izdelalo »avtomobil DAT«

1926       Družbi Kwaishinsha in Jitsuyo Jidosha sta se združili v DAT Jidosha Seizo

1932       DAT Jidosha Seizo je na trg poslal prvi avtomobil Datsun

1933       Yoshisuke AIKAWA prevzame dejavnost Datsuna in ustanovi Nissan Motor Co.

1935       Delovati začne prva japonska velikoserijska tovarna v Yokohami v kateri nastaja Datsun 14

1958       Datsun 210 je zmagal v tekmovalnem razredu na Australian Rallyju, najzahtevnejšem vztrajnostnem reliju na svetu.

1958   Začetek izvoza Datsun 210 v ZDA