Nissan znova prepoznan kot ena izmed najboljših blagovnih znamk na svetu

 

- Nissan se je v raziskavi podjetja Interbrand z 49. mesta v letu 2015 letos povzpel na 43. mesto.
- Vrednost blagovne znamke Nissan se je povečala na 11,06 milijarde dolarjev.
- Nissan je letos četrta najhitreje rastoča blagovna znamka.
- V poročilu so navedena Nissanova prizadevanja za večjo prepoznavnost blagovne znamke s pripovedovanjem zgodbe o viziji podjetja na področju inteligentne mobilnosti, katere cilj je v prihodnosti omogočiti vožnjo brez emisij in smrtnih žrtev.

Nissan znova prepoznan kot ena izmed najboljših blagovnih znamk na svetuVodilno svetovalno podjetje za blagovne znamke Interbrand je v svoji prestižni raziskavi »Best Global Brands« (Najboljše globalne blagovne znamke) že peto leto zaporedoma prepoznalo Nissan kot eno izmed najbolj cenjenih blagovnih znamk na svetu. Letos je bil Nissan uvrščen na 43. mesto, lani pa je bil 49. Vrednost blagovne znamke Nissan zdaj znaša več kot 11 milijard dolarjev. Na letošnji lestvici je Nissan četrta najhitreje rastoča blagovna znamka na svetu.

»V zadnjih petih letih smo se v podjetju nenehno osredotočali na moč blagovne znamke, zato je zelo spodbudno, da so naša prizadevanja še naprej prepoznana na tej vplivni lestvici blagovnih znamk,« je dejal Roel de Vries, korporativni podpredsednik ter globalni vodja trženja in strategije blagovne znamke pri podjetju Nissan. »To, da smo še vedno najhitreje rastoča avtomobilska blagovna znamka, prav tako dokazuje, da zgodba, ki obkroža naše izdelke in našo vizijo za vožnjo v prihodnosti, še naprej odzvanja.«

To priznanje odraža nenehna prizadevanja podjetja Nissan za stabilne poslovne rezultate z večjo prepoznavnostjo blagovne znamke. Nissan je postal bolj proaktiven pri navduševanju za svojo blagovno znamko, tudi s pripovedovanjem zgodbe o načrtu podjetja za inteligentno mobilnost, ki bo omogočil varnejšo, zanimivejšo in bolj trajnostno vožnjo. Poleg tega je Nissan v zadnjih letih ozaveščal o svoji blagovni znamki s pomočjo različnih odmevnih sponzorstev, od olimpijskih iger v Riu de Janeiru leta 2016 do UEFA Lige prvakov.

V poročilu je bilo navedenih več razlogov za letošnji napredek na lestvici blagovnih znamk, kot so:
- Nissanova dolgoročna vizija za večje ozaveščanje o blagovni znamki s pomočjo strateške uporabe digitalnih platform in tehnologij;
- sklepanje novih partnerstev, kot je nedavni globalni sporazum z Microsoftom, ki se osredotoča na povezovanje vozil in povezane storitve;
- dajanje novih inovativnih izdelkov na trg, od Serene s tehnologijo ProPilot do GT-R NISMO;
- ohranjanje močne predanosti zadovoljstvu strank in
- Nissanov uspeh na področju ustvarjanja novih izražanj blagovne znamke, kot je razvidno iz nedavnega odprtja centra Nissan Crossing v okraju Ginza v Tokiu.

Raziskava »Best Global Brands« je letno poročilo podjetja Interbrand o najbolj cenjenih blagovnih znamkah na svetu. Interbrand se v okviru svoje metode osredotoča na tekoče naložbe in upravljanje blagovne znamke kot poslovnega sredstva, pri tem pa upošteva finančno uspešnost, vlogo blagovne znamke v postopku odločanja o nakupu in moč blagovne znamke.