Nissan Micra praznuje svoj 30.rojstni dan

Tri desetletja vztrajanja v samem vrhu je Nissan Micra zaokrožila s sofisticirano posebno različico

 Nissan Micra 30th anniversary

• Ekskluzivna različica za 30. obletnico

• Posebne vsebine in oznake

• Žene jo gospodaren motor z 80 KM, z omejenimi izpusti

• Doslej je bilo na različnih koncih sveta izdelanih že več kot šest milijonov Micer

 

Kako pravijo? Življenje se prične pri tridesetih! Da bi to zabeležili, kot se spodobi, so za rojstni dan Micre, svojega najbolje prodajanega mestnega avtomobila, pripravili posebno izvedbo.

Tako Micra praznuje svoj 30. rojstni dan z modno podobo, skladno z njeno dinamično privlačnostjo. Micra 30 izvira iz osnovne različice Visia in ima domiselna sedemkraka, 15-palčna platišča serijsko in od različice DIG-S, z vrha ponudbe, sposojen zadnji strešni spojler. Prav tako serijske so tudi kljuke vrat in ohišja vzvratnih ogledal v barvi zunanjosti.

Tako kot posebej priljubljena Micra ELLE, predstavljena na avtomobilskem salonu v Parizu 2012, se Micra 30 od ostalih loči po diskretni oznaki na boku, prtljažnih vratih in na armaturni plošči.

»Marsikatera ženska pričaka trideset let z negotovostjo, skorajda s strahom, kar za Micro vsekakor ne velja. Jubilej dosega z odločnim, poskočnim korakom. Kako tudi ne, saj je Micra 30 s svojo sodobno modno eleganco idealna spremljevalka današnje domiselne in sofisticirane ženske v mestu,« pravi Geraldine Ingham, glavna direktorica marketinga Nissana v Evropi.

Micro 30 poganja Nissanov 1,2-litrski atmosferski bencinski trivaljnik z največjo močjo 80 KM, zaradi katerega nosi oznako Pure Drive, namenjeno le najbolj čistim avtomobilom v ponudbi znamke. Napreden samodejni menjalnik CVT je na voljo za doplačilo.

Micra je izdelana na lahki Nissanovi platformi V (oznaka za vsestranskost – versatile), s čemer združuje veliko trdnost za boljšo vodljivost, varnost in rafiniranost.

Serijska oprema združuje električni servo volan, občutljiv na hitrost, električni pomik sprednjih šip in popolno varnostno opremo z ESP, voznikovo in sopotnikovo varnostno zračno blazino, kakor tudi varnostne zračne zavese. Ročna klimatska naprava je na voljo za doplačilo.

Micra 30 je bila predstavljena na avtomobilskem salonu v Bruslju. Njena prodaja bo stekla februarja.

 

Šest milijonov v 30 letih

Micra, na nekaterih trgih znana tudi kot Nissan March, je med kupce v Evropi zapeljala leta 1983. Od takrat jih je bilo na različnih koncih sveta izdelanih že več kot šest milijonov.

V preteklih treh desetletjih je Micra postavila industrijska merila za supermini avtomobile in leta 1993 postala prvi avtomobil japonske znamke, ki se je ponašal z laskavim naslovom Evropski avtomobil leta (CoTY).

Prvo različico (z interno oznako K10) so na Japonskem začeli prodajati konec leta 1982. V Evropo je prišla v začetku leta 1983. Leta 1992 jo je zamenjala zmagovalka v izboru CoTY, Micra druge generacije z oznako K11.

Tako kot prva je tudi K11 vztrajala na trgu polno desetletje, dokler je leta 2002 ni zamenjala tretja generacija Micre z oznako K12. Kupcem je bila na voljo s tremi in petimi vrati in kot Micra C+C kupe in kabriolet hkrati s trdno zložljivo streho.

Trenutna, četrta generacija interne oznake K13 je na trg kot pravi globalni avtomobil pripeljala leta 2010. Izdelujejo jo v štirih različnih državah, Tajski, Mehiki, Kitajski in Indiji. Na evropski trg prihajajo Micre iz Indije. Micra oziroma March se prodaja v 56 državah globalno.

 

O Nissanu v Evropi

Zakaj je Nissan drugačen?

Verjamemo, da je vse, kar potrebujemo, zagotavljanje inovativnosti in navdušenje za vsakogar. Zato zagotavljamo nepričakovane rešitve z domiselnimi prednostmi za uporabnike, s katerimi nenehno presenečamo in navdušujemo kar največ ljudi.

Z Nissan Qasqaiem smo iznašli crossover, vznemirjenje in navdušenje smo majhnim avtomobilom vdahnili z Nissan Jukeom. Izvirno naše so tudi inovativne zamisli, s katerimi smo tehnologije prihodnosti naredili dostopne že danes. Nissan LEAF je namreč prvi, cenovno dostopen, množično izdelan, popolnoma električen avtomobil, zmagovalec številnih izborov in prejemnik številnih mednarodnih priznanj. Ko razmišljamo o zmogljivostih, vidimo možnost doseganja najširšega kroga ljudi, s čemer visoko zmogljivostne rešitve naredimo resnično dostopne in z njimi sočasno izzivamo konvencionalnost. Zato smo ob Nissanu GT-R z vrha ponudbe zasnovali Nissan DeltaWing in z njim na povsem inovativen način pristopili k vztrajnostnim dirkam,s čemer smo poživili avtomobilski šport.

Nissan je med prekomorskimi izdelovalci v Evropi eden najbolj obsežno prisotnih. Zaposluje več kot 14.500 ljudi v oddelkih za dizajn, raziskovanje, razvoj, izdelavo, logistiko, prodajo in marketing. Lani je bilo v Nissanovih tovarnah v Veliki Britaniji, Španiji in Rusiji izdelanih 677.000 vozil. Nissan ponuja trenutno v Evropi 24 različnih, inovativnih vozil.

Vse to krepi Nissanov jasno zastavljen cilj, da postane vodilni med azijskimi znamkami v Evropi.