Nissan katapultira svojo ponudbo izdelkov na novo raven ter prinaša inovacije in navdušenje na Avtosalon Pariz

 

  • Predstavitev pete generacije legendarne Nissan Micre pretresa segment B
  • Glavni gradniki inteligentne mobilnosti z izdelki in partnerstvi prinašajo zaokroženo vizijo mobilnosti
  • Povsem električni Nissan LEAF na Avtosalonu Pariz ne bo le razstavni eksponat, temveč tudi vir električne energije za razstavni prostor
  • Najboljši prodajni rezultati v Evropi vseh časov obeležujejo že 6. zaporedno leto rasti za Nissan, kazalci so usmerjeni navzgor na vseh glavnih trgih Zahodne Evrope

Nissan prinaša na Avtosalon Pariz inovacije in navdušenje, saj je svojo ponudbo izdelkov katapultiral na povsem novo raven s ponovnim rojstvom legendarne Nissan Micre. Podjetje gradi na svoji viziji inteligentne mobilnosti, ki so jo obelodanili na Avtosalonu Ženeva, s povsem električnim vozilom LEAF, ki v Parizu ne bo samo na ogled, temveč bo tudi oskrbovalo Nissanov razstavni prostor z električno energijo s tehnologijo dvosmerne povezave vozila z omrežjem.

Paul Willcox, predsednik Nissan Europe, je povedal: »Svojo zavezo k inovacijam in navdušenju za vsakogar izpolnjujemo s predstavitvijo nove Micre, sodobnega vozila za življenje v sodobnem mestu, ki utrjuje naš vodilni položaj v avtomobilskem dizajnu in slogu.«

»Letos nadaljujemo s krepitvijo svoje ponudbe izdelkov, ki je ne obeležuje le ponovno rojstvo Nissan Micre, ampak tudi novi in drznejši superšportnik Nissan GT-R in mestni terenec Nissan Murano v Rusiji.« Z eno nogo stojimo trdno v prihodnosti s svojo vizijo inteligentne mobilnosti, ki povsem na novo opredeljuje način vožnje, pogona in integracije avtomobilov v družbo. Mnoge gradnike te vizije lahko najdemo v novi Micri.«

Nissanova vizija inteligentne mobilnosti tukaj in zdaj je podlaga, ki bo kupce po vsem svetu usmerila v varnejšo in bolj trajnostno prihodnost.

  • Inteligentna vožnja: Kmalu po predstavitvi Nissanove tehnologije avtonomne vožnje ProPILOT v kombiju Nissan Serena na Japonskem bo ta tehnologija doživela premiero tudi v Evropi, in sicer prihodnje leto pri novem vozilu Nissanu Qashqai.
  • Inteligenten pogon: Nissan je začel svoj pohod s proizvodnjo najbolje prodajanega električnega vozila (EV) na svetu Nissan LEAF in vedno preizkuša najsodobnejše možnosti uporabe tehnologij EV.
  • Inteligentna integracija: Tehnologija akumulatorjev iz EV se širi na povsem nova področja s partnerstvom Nissana in Eatona na področju enot xStorage za shranjevanje energije v stanovanjskih enotah, Nissan in Enel pa skupaj preizkušata tehnologije dvosmerne povezave vozil z omrežjem na Danskem in v Združenem kraljestvu. Za demonstracijo te najsodobnejše tehnologije bo električno energijo za Nissanov razstavni prostor v Parizu delno zagotavljal Nissan LEAF s pionirsko tehnologijo dvosmernega polnjenja.

Podjetju je uspelo izboljšati tudi lanske prodajne rezultate v Evropi z dvoštevilčno rastjo na mnogih trgih, gospodarskim kazalnikom pa se uspešno upira z dobro prodajo vodilnih mestnih terencev in električnih vozil.

Prodaja v Zahodni Evropi konec poslovnega leta 2015 (marca 2016) je bila za 9,4 % večja kot rekordno poslovno leto pred tem, pomembna rast pa je bila zabeležena na več glavnih trgih, kot so Španija (+19,3 %), Nemčija (+13,2 %), Italija (+8,8 %), Združeno kraljestvo (+4,2 %) in Francija (+3,9 %). Nissan je v poslovnem letu 2015 v Evropi prodal več kot 432.000 mestnih terencev in tako dosegel najboljše prodajne rezultate v tej kategoriji.

Willcox doda: »Naša ponudba izdelkov ni bila še nikoli bolj močna ali bolj enotna. To je dokaz, da se ne bojimo biti nosilci sprememb v vseh segmentih in postavljati stvari na glavo. Drugi so morda bolj previdni, mi pa bomo še naprej gradili svojo vizijo prihodnosti danes.«

Nissan v tem letu slavi tudi dva pomembna mejnika v proizvodnji: 30 let tovarne v Sunderlandu v Združenem kraljestvu in 10 let tovarne v Sankt Peterburgu v Rusiji.