Naslednja generacija Porsche Macana bo električna

Porsche v svojo tovarno v nemški zvezni deželi Saški uvaja električno mobilnost: nadzorni svet družbe Porsche AG je odločil, da bodo naslednjo generacijo Macana izdelovali kot popolnoma električno modelsko serijo. Prvi Porschejev kompaktni SUV na izključno električni pogon naj bi s tekočega traku zapeljal v začetku naslednjega desetletja. Porsche s tem širi svojo ponudbo na področju električne mobilnosti: konec leta 2019 bo na trg prišel Taycan, Porschejev prvi športni avtomobil na izključno električni pogon – že kmalu zatem pa tudi njegova izpeljanka Taycan Cross Turismo.

"Električna mobilnost in Porsche gresta odlično skupaj. Ne le zaradi učinkovitosti, pač pa predvsem tudi zaradi športnih lastnosti," je povedal Oliver Blume, predsednik uprave Porsche AG. "Do leta 2022 bomo v električno mobilnost investirali več kot šest milijard evrov in do leta 2025 bi lahko že vsak drugi novi model znamke Porsche imel električni pogon. Obenem bomo v naslednjih desetih letih imeli kombinirano ponudbo pogonskih sistemov, v kateri bodo optimizirani bencinski motorji, priključni hibridi in športni avtomobili z izključno električnim pogonom. Naš cilj je vloga tehnološkega pionirja, zato podjetje sistematično pripravljamo za mobilnost, kakršno prinaša prihodnost."

Že v začetku julija lani se je podjetje odločilo, da bodo naslednjo generacijo Macana izdelovali v tovarni v Leipzigu. Naložbe v električno mobilnost na lokaciji Leipzig zagotavljajo možnost proizvodnje popolnoma električnih vozil na obstoječi proizvodni liniji. Elektrifikacija se bo začela z naslednjo generacijo Macana. Kompaktni SUV bo tako kot Taycan imel 800-voltno tehnologijo, temeljil pa bo na arhitekturi PPE (Premium Platform Electric), ki jo je Porsche razvil v sodelovanju z družbo Audi AG. Porsche s tem izpričuje, da je tovarna v Leipzigu pripravljena za prihodnost ter da bo postala še bolj prilagodljiva in učinkovita.

Družba Porsche Leipzig GmbH je leta 2002 z 259 zaposlenimi začela s serijsko proizvodnjo športnega terenca Cayenne. Od takrat so tovarno sistematično razvijali, tako da je postala eden najsodobnejših in najbolj trajnostnih proizvodnih obratov v avtomobilski industriji. Model Macan je že leta 2011 botroval velikemu preobratu in predstavlja pravo zgodbo o uspehu: takrat so tovarno v Leipzigu nadgradili v t.i. celovito tovarno z lastno karosernico in lastno lakirnico. Ko je tovarna februarja 2014 začela obratovati, so načrtovali proizvodnjo 40.000 kompaktnih SUV-jev letno; danes tam letno izdelajo več kot 90.000 vozil za trge širom po svetu. Pred dvema letoma je začel obratovati še tisti del tovarne, ki je bil realiziran v zadnji gradbeni fazi, tako da lahko zdaj v Leipzigu v celoti izdelujejo tudi modelsko serijo Panamera. S to fazo se je število zaposlenih povzpelo na trenutno več kot 4.000. Od začetka gradbenih del v februarju leta 2000 je Porsche v razvoj tovarne v Leipzigu investiral že več kot 1,3 milijarde evrov.