“Mister 911” odhaja v pokoj

Zamenjava na vrhu vodstvene ekipe za Porschejevo modelsko serijo športnih avtomobilov: August Achleitner, ki je bil skoraj dve desetletji vodja modelske serije 911, od leta 2016 pa odgovoren tudi za modele 718, bo v prvem četrtletju 2019 svojo funkcijo predal Franku-Steffenu Walliserju, ki je sedaj vodja oddelka za motošport in cestna vozila GT. Izvorna 911, ki je luč sveta ugledala leta 1963, predstavlja srce znamke. Po treh desetletjih in pol pri Porscheju odhaja Achleitner, ki je po rodu Avstrijec, v zasluženi pokoj. "Gustlu Achleitnerju se zahvaljujemo za njegovo izjemno angažiranost v našem podjetju. Več kot 18 let je bolj kot kdorkoli drug dajal pečat modelu Porsche 911. Vedel je, kako je treba 911 nenehno izboljševati in hkrati ohranjati njen značaj," je Oliver Blume, predsednik uprave družbe Porsche AG, počastil zasluge, ki jih ima dvakratni oče za ikono športnega avtomobilizma. V okviru te kadrovske menjave bo vodja oddelka za motošport s 1. januarjem 2019 postal Fritz Enzinger.

August Achleitner je svojo kariero začel leta 1983 v Porschejevem oddelku za razvoj podvozij. Od leta 1989 do leta 2000 je inženir strojništva vodil oddelek za tehnični razvoj proizvodov, avtomobilske koncepte in notranje mere. Leta 2001 je prevzel odgovornost za modelsko serijo 911. "Karizmatična 911 me je vedno navduševala – njena edinstvena oblika in koncept. Ohraniti to dvoje in vseeno optimizirati stvari, to me je spodbujalo in me vedno znova motiviralo," tako Achleitner.

Z lansiranjem tretje, pod njegovo taktirko nastale 911 tipa 992, ki je bila ta teden predstavljena v Los Angelesu, se Achleitner poslavlja od svoje vloge "varuha svetega grala". Z začetkom leta 2019 bo odgovornost za modelski seriji 911 in 718 prevzel Frank-Steffen Walliser. Predaja nalog bo potekala korak za korakom v prvem četrtletju. Kot doslej Achleitner bo tudi Walliser odgovoren neposredno predsedniku uprave.

Walliser je kot vodja skupnega projekta za superšportni avtomobil 918 Spyder od leta 2010 že dokazal, da se spozna na zahtevne razvojne naloge. Leta 2014 je 49-letnik, rojen v Stuttgartu, prevzel odgovornost za Porschejev oddelek za motošport in vodenje razvoja za cestna vozila GT, ki temeljijo na serijskem 911. Walliser, sicer doktor strojništva, bo ta projekt še naprej vodil tudi po prevzemu funkcije vodje modelske serije. "Z integracijo cestnih vozil GT v modelski seriji 911 in 718 bomo lahko posebnosti, ki so potrebne za naše brezkompromisne cestne športne avto-mobile, upoštevali že bistveno prej kot doslej," je dejal Walliser. "Tesna povezanost s področjem motošporta se s tem ne bo prav nič spremenila. Za naša vozila GT bo še naprej veljalo, da so rojena v Flachtu."

Modelska serija je značilna Porschejeva organizacijska enota, ki koordinira in usmer-ja celotni proces nastajanja proizvodov ter ne upravlja samo za to potrebnih razvojnih dosežkov, temveč je tudi osrednji vezni člen z drugimi področji podjetja, kot sta denimo prodaja in proizvodnja.

August Achleitner odhaja v pasivno fazo zaposlitve s krajšim delovnim časom v okviru postopnega upokojevanja in se bo lahko zdaj dosti bolj intenzivno posvečal svoji družini in hobijem. A ni se bati, da bi se 63-letnik kaj dosti umiril: poleg 911 so na vrhu njegovega seznama hobijev vožnja z motorjem, gorsko kolesarjenje in smučanje.