Koncern Volkswagen uvaja filtre za trdne delce za bencinske motorje

 

• Izpuste sajastih delcev bo pri bencinskih motorjih z direktnim vbrizgavanjem mogoče zmanjšati za do 90 odstotkov
• Postopen začetek vgradnje filtrov v koncernske modele predviden že v letu 2017

Koncern Volkswagen se sistematično posveča tudi izboljšavam za večjo okoljsko sprejemljivost klasičnih pogonskih agregatov. Zdaj so se odločili za široko zastavljeno vgradnjo filtrov za trdne delce za bencinske motorje, tako imenovanih "Ottovih filtrov za trdne delce" (OPF). Leta 2017 bodo postopno začeli vgrajevati Ottove filtre za trdne delcev v vse motorje z direktnim vbrizgavanjem (TSI in TFSI). Emisije drobnih sajastih delcev se bodo s tem zmanjšale za do 90 odstotkov.

Do leta 2022 bodo s to novo tehnologijo lahko opremili do sedem milijonov vozil iz koncerna Volkswagen. Prva dva motorja, v katere bodo filter začeli vgrajevati julija 2017, bosta 1,4-litrski TSI za novi Volkswagen Tiguan1 in 2,0-litrski TFSI za Audi A52. Nato bodo sledili še drugi modeli in druge generacije motorjev.

Filtri za trdne delce so že preizkušeni in uveljavljeni v dizelskih motorjih. Ottov filter za trdne delce bo izpuste sajastih delcev v bencinskih motorjih z direktnim vbrizgavanjem zmanjšal za do 90 odstotkov. Dr. Ulrich Eichhorn, direktor raziskav in razvoja v koncernu: "Po izboljšanju učinkovitosti in zmanjšanju emisij CO2 bomo zdaj s serijsko uvedbo filtrov za trdne delce dolgoročno zmanjšali emisije naših sodobnih bencinskih motorjev."

Kljub stroškom za kompleksne sisteme za naknadno obdelavo izpušnih plinov pri novih modelih se je Volkswagen odločil, da bodo še naprej zmanjševali emisije škodljivih snovi pri dizelskih vozilih. Eichhorn: "V prihodnje bodo vsi modeli opremljeni z najnovejšo in najučinkovitejšo tehnologijo SCR-katalizatorja."

Neodvisne kontrolne inštitucije so na podlagi primerjalnih meritev ugotovile, da se sodobni dizelski motorji EU6 in tudi bencinski motorji iz koncerna Volkswagen že danes uvrščajo med najbolj čiste motorje na trgu. Tako je na primer londonsko podjetje Emissions Analytics v svoji študiji EQUA Air Quality Index preučilo 440 najbolj priljubljenih modelov na svetu in je vozila iz koncerna Volkswagen uvrstilo med daleč najboljša. Volkswagen je zasedel 1. mesto v kategorijah bencinski modeli EU6, bencinski modeli EU5 in hibridni modeli EU6. Tudi najboljših šest dizelskih modelov EU6 so vozila znamk Volkswagen, Audi in Škoda; med najboljšimi 10 testiranimi dizelskimi modeli EU5 je med drugim, vključno z obema najvišje uvrščenima modeloma znamk Audi in Škoda, skupno pet modelov iz koncerna Volkswagen.

1 Tiguan 1.4 TSI, poraba goriva v l/100 km: 6,9–5,7 (komb.), emisija CO2 v g/km: 155–139 (komb.)
2 Audi A5 2.0 TFSI, poraba goriva v I/100 km: 6,3–5,8 (komb.), emisija CO2 v g/km: 148–136 (komb.)