Kia 69. na lestvici najboljših globalnih znamk

 

Vrednost Kie narasla na 6,3 milijarde dolarjev
Na najnovejši lestvici Interbrandovih 100 največjih globalnih znamk (100 ‘Best Global Brands’) se je vrednost znamke Kia Motors v zadnjem letu povečala za 12 %. Kia je v študiji za leto 2016 napredovala za 5 mest in je zdaj na 69. mestu največ vrednih znamk na svetu. Vrednost korejskega velikana se je s 5,7 milijarde dolarjev v letu 2015 povečala na 6,3 milijarde v 2016. To je sedemkratnik vrednosti iz leta 2006, ko se je Kia odločila za strategijo rasti, ki je temeljila na dizajnu.

“Kljub gospodarski negotovosti in stagnaciji avtomobilskih trgov po vsem svetu dosegamo rast vrednosti znamke Kia, ki je jasen odsev naših nenehnih naporov. Ta rezultat nas motivira, da nadaljujemo z misijo postati najbolj zaželena avtomobilska znamka,” je povedal Charles Suh, višji podpredsednik korporativnega marketinškega odelka pri Kia Motors.

Mike Rocha, globalni direktor Interbrandovega vrednotenja znamk, je povedal: “Impresivno rast vrednosti Kie v zadnjh letih lahko razumemo kot neposreden rezultat čedalje večje privrženosti kupcev privlačnemu dizajnu in prednostim Kiine modelne palete, ter globalnim aktivnostim Kie pri razvoju podobe znamke. Zlasti v Evropi temelji Kiina moč na ponudbi športnih terencev in komuniciranju izkušenj zadovoljnih strank.”

Številne nagrade za Kio v zadnjem letu
Občutna, a vzdržna rast je rezultat Kiinih prizadevanj za krepitev znamke in ustvarjanje večje čustvene navezanosti strank na Kio in njene izdelke. Kiina globalna kampanja - A Different Beat – je od leta 2012 omogočala znamki, da poudari živahnost, zanesljivost in izstopajočo naravo svojih vozil.

Verjetno je bil največji Kiin dosežek v zadnjih 12 mesecih uvrstitev na prvo mesto v ameriški raziskavi J.D. Power IQS za leto 2016 o začetni kakovosti (Initial Quality). Prvič v 27 letih se je zgodilo, da se je pri ocenjevanju kakovosti novih vozil na vrh zavihtela nepremijska avtomobilska znamka. Kiin vzpon na vrh je rezultat zmogljivosti kompaktnega športnega terenca Sportaga in urbanega križanca Soula. Še v eni študiji, ki jo v ZDA izvaja J.D. Power, je Kia osvojila 3. mesto med vsemi nepremijskimi znamkami pri zadovoljstvu z avtomobilskimi zmogljivostmi, delovanju in videzu novih vozil (APEAL).

Kiina odličnost v dizajnu je bila nagrajena tudi v letu 2016, ko sta nova modela Sportage in Optima prejela vplivni oblikovalski priznanji ‘red dot’ in ‘iF’. Tudi ostali novi modeli (npr. hibridni križanec Niro in luksuzna limuzina Cadenza) in tehnologije so okrepili podobo znamke. Na sejmu sodobne elektronike CES 2016 je Kia predstavila svojo vizijo avtonomne vožnje in naznanila novo podznamko DRiVE WISE, ki uteleša Kiino filozofijo uresničevanja pametnih varnih vozil z naprednimi asistenčnimi sistemi (ADAS).

Širitev modelne palete z oznako GT, ki nudi visokozmogljive turbo motorje, športno vzmetenje in dirkaški dizajn, je le še povečala privlačnost in dinamičnost znamke Kia.

S sponzorstvi bližje mladim
Poleg tega se je Kia odločila za številna prestižna športna sponzorstva, pri katerih sodeluje z nogometnima zvezama FIFA in UEFA, košarkarsko ligo NBA, združenjem poklicnih golfistk LPGA in teniškim grand slamom Australian Open. Ta sponzorstva nedvomno pripomorejo k znamkinemu približevanju mlajšim strankam po vsem svetu.

Kako Interbrand vrednoti znamkeInterbrandovo poročilo o 100 največ vrednih globalnih znamkah, ki je že 17. po vrsti, na različne načine vrednoti blagovne znamke – od izpolnjevanja pričakovanj strank do večje ekonomske vrednosti. Interbrandova metodologija je bila prva metoda vrednotenja blagovnih znamk s certifikatom ISO. Uvrstitev v poročilu temelji na kombinaciji atributov, ki prispevajo h kumulativni vrednosti znamke: finančni rezultati izdelkov in storitev znamk, vloga, ki jo igra znamka pri vplivanju na izbor kupcev, ter moč znamke pri doseganju premiumske cene ali pri zagotavljanju prihodkov znamke.