GM in PSA Peugeot Citroën predstavljata podrobnosti o svojem globalnem strateškem partnerstvu

Detroit/Paris. Steve Girsky, podpredsednik uprave GM, in Philippe Varin, predsednik uprave PSA Peugeot Citroën, sta odgovarjala na vprašanja novinarjev na sestanku, ki je potekal danes v “Maison de l'Automobile” v Bruslju.

Sestanek je bil priložnost za podroben razgovor o napredku, ki sta ga partnerja dosegla v svojem strateškem globalnem zavezništvu, napovedanem 29. februarja  2012.

Kot sta obe skupini objavili 20. decembra 2012, so bili končni dogovori o nabavi, logistiki in razvoju projektov skupnega vozila podpisani v skladu s prvotnim časovnim načrtom.

Ravnovesje v razvoju skupnega proizvoda

Naloge in odgovornosti glede razvojnih programov za skupni proizvod so bile razdeljene pošteno in enako, z zavezo, da se obema partnerjema omogoči, da iz sodelovanja pridobita največ:

  • Na platformah PSA Peugeot Citroën bodo razvijali večnamensko vozilo segmenta C za Opel/Vauxhall, terenec-dostavnik segmenta C za znamko Peugeot in večnamenska vozila segmenta B za oba proizvajalca vozil.
  • GM bo vodil razvoj večnamenskih vozil segmenta B za obe Skupini.
  • Oba partnerja bosta skupaj razvijala posodobljeno platformo za vozila segmenta B z nizkimi izpusti, za novo generacijo vozil Opel/Vauxhall in PSA Peugeot Citroën za Evropo in zunaj Evrope.

Organizacija skupne nabave v Evropi

Obe družbi sta podpisali tudi dokončni sporazum o nabavi. V tem času so pridobili vse potrebne zakonske odobritve in skupna organizacija za nabavo (“JPO”) bo v kratkem začela z delom. V prehodnem obdobju do začetka delovanja JPO bo določen predstavnik GM kot izvršni vodja, zadolžen za uvedbo struktur za organizacijo skupne nabave. Po največ letu dni bosta izvršnega vodjo za uvajanje nadomestila podpredsednik nabave in namestnik podpredsednika nabave – po eden iz vsake družbe z obnovljivim mandatom.

Nadaljnje globalne pobude

GM in PSA Peugeot Citroën sta tudi potrdila svoj namen razvijanja novih globalnih projektov, da razširita svoje zavezništvo in izkoristita nove priložnosti. V tej smeri preučujeta priložnosti na razvijajočih trgih, vključno v Latinski Ameriki in Rusiji, ki predstavljajo prednostna območja za obe Skupini.