Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) otvoril novo tovarno v mestu Chengdu na Kitajskem.

 

  • Tovarna bo odprta kot del strategije za rentabilno rast Push to Pass, v sklopu katere bo na Kitajskem in južni Aziji do leta 2021 na novo lansiranih 20 modelov vozil.
  • Tovarna bo usmerjena v proizvodnjo športno terenskih vozil, torej segmenta, ki je na Kitajskem v naglem vzponu.
  • Skupna proizvodna kapaciteta 300.000 vozil letno se ujema z zastavljenim ciljem, to je prodati en milijon vozil do leta 2018 na Kitajskem in južni Aziji.
  • Prvo proizvedeno vozilo bo Peugeot 4008.

V sklopu izvajanja načrta Push to Pass in za dosego zastavljenega cilja regije Kitajska in jugo-vzhodna Azija, to je prodati en milijon vozil v letu 2018, je DPCA danes otvorila svojo četrto končno tovarno v kitajskem mestu Chengdu.

Slovesnosti so se udeležili Carlos Tavares, predsednik uprave skupine PSA, Zhu Yanfeng, predsednik upravnega odbora družbe Dongfeng Motor Corporation, Denis Martin, direktor za Kitajsko in jugo-vzhodno Azijo skupine PSA, Liu Weidong, namestnik generalnega direktorja družbe Dongfeng Motor Corporation, Su Weibin, generalni direktor družbe DPCA, Jean-Christophe Marchal, namestnik generalnega direktorja družbe DPCA ter zastopniki province Sichuan in občine Chengdu.

V četrti tovarni družbe DPCA bodo na konstrukcijski osnovi EMP2 skupine PSA proizvajali vozila znamk Dongfeng Peugeot, Dongfeng Citroën in Dongfeng Fengshen, pretežno iz segmenta SUV. Proizvodnja bo stekla z novim športno terenskim vozilom Peugeot 4008, ki ga bodo začeli prodajati novembra 2016 na Kitajskem. Segment športno terenskih vozil (SUV) je v letu 2015 porastel za 53 %, nato pa je tudi v prvem polletju 2016 zabeležil kar 44 % rast. Danes predstavlja 38,8 % kitajskega trga. Kitajski avtomobilski trg predstavlja izjemno velik potencial, saj je na 1000 prebivalcev 75 lastnikov avtomobilov. Pred kratkim je Kitajska spodrinila Združene države Amerike z vodilnega mesta na lestvici najštevilčnejšega srednjega razreda prebivalcev na svetu, ki zdaj šteje 110 milijonov kitajskih prebivalcev. Predvidevajo, da se bo ta številka v desetih letih podvojila in narastla na 220 milijonov.

Družba DPCA je ob podpori najboljše prakse skupin PSA in DFM uspela v dveh letih zgraditi tovarno, ki ustreza najstrožjim standardom. Proizvodni obrat svetovnega formata se poslužuje fleksibilnega proizvodnega postopka, ki omogoča tesno sodelovanje z dobavitelji in se ravna po najstrožjih načelih varstva okolja.

Poleg tovarne CAPSA v mestu Shenzen, kjer proizvajajo modele znamke DS, proizvodna baza družbe DPCA odslej zajema štiri končne tovarne: tri v Wuhanu znotraj province Hubei in tovarno v Chengduju znotraj province Sichuan. Z najnovejšo tovarno in novim srednjeročnim načrtom «5A+» družbe DPCA, ki je bil predstavljen 11. maja letos, sta skupina PSA in Dongfeng Motor (DFM) dodatno utrdili njuno strateško partnersko sodelovanje, da bi zadostili zahtevam kitajskega trga in hkrati povečali ekonomski uspeh te mešane družbe, ki ima jasno zastavljene cilje:

  • Velik napredek na področju zadovoljstva strank z izdelki in storitvami s ciljem postati eno od treh najboljših imen tega sektorja do leta 2018 in zasesti vodilno mesto do leta 2020.
  • Ustvariti promet, ki bo do leta 2020 presegel 100 milijard juanov (RMB).
  • Doseči rentabilno in trajno rast, ki bo temeljila na 30 % večji produktivnosti do leta 2020.

Ob tej slovesnosti je Carlos Tavares povedal: «Z novo tovarno bomo obogatili našo ponudbo modelov na trgu športno terenskih vozil in zadovoljili pričakovanja naših kitajskih kupcev. To je pomemben korak pri izvajanju našega načrta Push to Pass in za dosego naših ciljev: lansirati 20 novih modelov na Kitajskem do leta 2021 in preseči en milijon prodanih vozil v regiji do leta 2018.»