Dacia z novima Sanderom in Sanderom Stepway

Danes, 19. decembra, sta na slovenska tla prispela dva nova Dacijina modela, Sandero in Sandero Stepway. Z novima modeloma so ponudili mnogo več kot pri starem modelu Sandera. Za manj denarja dobimo več, v tem primeru lepše in bolj kvalitetno vozilo. Obe verziji se ponašata s čvrsto in polnovredno obliko, lepšo notranjostjo, multimedijskim zaslonom na dotik, regulatorjem in omejevalnikom hitrosti, boljšim servo volanom, v serijsko opremo so dodali še ESP, hkrati pa so izboljšali tudi zvočno izolacijo.

Njun videz je precej bolj moderen in dinamičen, za to poskrbijo 15 palčna lita platišča in dve novi kovinski barvi (Blue Persan in Beige Cendre).

Stepwayu so dodali štiri centimetre v višino (oddaljenost od tal), in ga s tem pospremili v razred križancev SUV-jev, srebrne obrobe na sprednjem in zadnjem odbijaču, stranske obloge podvozja, vzdolžne strešne nosilce ter 16 palčna platišča. Notranjost krasijo sivi šivi, ki poudarijo nov videz, za doplačilo pa si lahko privoščimo tudi usnjene sedeže, usnjeno prestavno ročico in volan.

Novi Sandero in novi Sandero Stepway ponujata učinkovito multimedijsko napravo "Dacia Plug&Radio", ki je zelo enostavna za uporabo. Ta ima na čelni strani nameščen dovolj velik zaslon, da omogoča pregleden prikaz informacij v treh vrsticah.

Naprava obsega radijski sprejemnik, predvajalnik CD/MP3 ter vtičnici USB in jack. Napravo Dacia Plug&Radio je možno upravljati s pomočjo upravljalnika ob volanu, vgrajeno pa ima tudi tehnologijo Bluetooth®, ki omogoča prostoročno telefoniranje, usklajevanje telefonskega imenika in zapisov klicev ter predvajanje glasbe s prenosnih naprav na vgrajenem zvočnem sistemu.

Pohvalimo lahko to, da so v oba modela vključili tudi regulator hitrosti, saj ga v modelu Lodgy ni.

Dacia kupcem ponuja pet različnih tipov motorjev. Pri bencinskih lahko izbiramo med novim trovaljnim turbo puhalnikom z 90 konjskimi močmi. Prostornina motorja znaša 0,9l, največji navor pa 135Nm. Lahko pa izberemo bencinski motor z 1,2l prostornine in s 75 konjskimi močmi (navorom 107Nm).

Za ljubitelje dizelskih motorjev je na voljo še Renaultov motor 1,5dCi s 75 ali 90 konjskimi močmi.

Dacia je pri modelih Sandero ponudila tudi motor na utekočinjeni naftni plin (LPG). Le-ta ima prostornino 1,2 litra, 16V in 75 konjskih moči.

Pri nekaterih motorjih je vgrajena nova funkcija ECO MODE, ki prilagaja delovanje motorja in zmanjša moč motorja (zmanjša navor vozila).

Na kratko lahko povzamemo, da je Dacia na trg poslala novo, sodobno in cenovno ugodno vozilo. Novega Sandera lahko kupimo že od 7.790 € (v opremo je dodan ESP, 4 varnostne blazine, ročna klimatska naprava ipd.).